ارسلان قاسمی بازیگر | بیوگرافی و عکسهای ارسلان قاسمی و همسرش + ازدواج

بیوگرافی ارسلان قاسمی بازیگر و همسرش و پدر و مادر و خواهرش +عکس

ارسلان قاسمی بازیگر تلویزیون و سینما متولد 1 خرداد 1374 در تهران می باشد ، وی علاوه بر بازیگری در زمینه خوانندگی و مدلینگ فعالیت می کند ارسلان قاسمی هم مانند بسیاری از بازیگران یک کافه رستوران دارد ، مکان این رستوران ولنجک تهران می باشد بیوگرافی ارسلان قاسمی و همسرش و عکس های ارسلان قاسمی و نامزدش را در مجله شبونه
برای اخبار داغ و بیوگرافی بازیگران گردآوری کرده ایم.

ارسلان قاسمی از بازیگرانی بوده که از دوران کودکی و سال 1380 و در سن 6 سالگی تا کنوون به صورت ممتدد در سینما و تلویزیون بازی میکند و از معدود بازیگرانی است که توانسته بعد از سن کودکی و نوجوانی در سن بزرگسالی نیز بازی کند چرا کهبسیاری بازیگرانی که در دوران کودکی بازیگری میکردند به دلیل تغییر چهره بعد از سن بلوغ از بازیگری حذف شدند اما ارسلان قاسمی توانست بازیگری توانست بازیگری را ادامه بدهد.

او میگوید هیچ وقت فکر نمی کردم بازیگر شوم البته شاید به خاطر سن کمی که داشتم درک درستی از این حرفه نداشتم و چون در بچگی وارد سینما شدم اصلا به عنوان شغل به بازیگری نگاه نمی کردم ورودم به سینما و کار تصویر از طریق خانم بهاره رهنما که از دوستان صمیمی مادرم هستند انجام شد وقتی که متوجه شدند اقای جوزانی دنبال پسر بچه ای با مشخصه ظاهری من می گردد از مادرم خوات که برای تست به دفتر ایشون برم خوشبختانه بعد از تست پذیرفته شدم و افتخار همکاری با یکی از پر دانش ترین کارگردانان ایران را بدو فعالیت کاری ام داشتم اما بعد از اون هرچی که می گذشت بیشتر به بازیگری علاقمند می شدم و اشتیاقم نسبت به این حرفه زیاد می شد

ارسلان قاسمی بازیگر | بیوگرافی و عکسهای ارسلان قاسمی و همسرش + ازدواج

بیوگرافی ارسلان قاسمی و همسرش

بیوگرافی ارسلان قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون اول خرداد 1374 در تهران به دنیا آمده و تا مقطع دیپلم در رشته کامپیوتر تحصیل کرده و دو خواهر و یک برادر دارد.

ارسلان قاسمی بازیگر | بیوگرافی و عکسهای ارسلان قاسمی و همسرش + ازدواج

بازیگری و ورود به سینما از کودکی

قاسمی از کودکی و سن هفت سالگی وارد عرصه سینما شده و زمانی که هفت ساله بود جلوی دوربین بازی کرده است.
سریال در چشم باد اولین نقشش بود که ایفا کرد که در این سریال نقش کودکی های پارسا پیروزفر را بازی می کرد.
در سریال یوسف پیامبر نیز نقش آفرینی کرده است.بیوگرافی ارسلان قاسمی و همسرش

همچنین ببینید :بیوگرافی میثم ولیخانی و  سپیده توفیق و علی اوجی و مریم معصومی

معرفی بهاره رهنما

او درباره مشهور شدن و ورود به سینما گفت که خانم بهاره رهنما معرف من به عرصه سینما بود و مرا به آقای جعفری جوزانی از کارگردانان ایرانی معرفی کرد و شهرت و موفقیتم را مدیون وی هستم.
او درباره سریال در چشم باد گفته است:در مدت بازی در چشم باد سه سال دور از خانواده بودم و در شمال زندگی کردم.حتی معلم به ما بچه ها درس می داد و ما امتحانات را جدا می دادیم.

عکس کودکی ارسلان قاسمی

عکس کودکی ارسلان قاسمی

عکس اینستاگرام ارسلان قاسمی

روزهای سختی بود و دلتنگی از خانواده شرایط را سخت تر کرده بود‌.
من بچگی نداشتم و تا چشم باز کردیم جلوی دوربین بودم و الان حسرت روزهای کودکی که نکردم می خورم.

عکس لو رفته و جنجالی ارسلان قاسمی

شایعه ازدواج با ترلان پروانه

مدتی پیش رسانه ها و در فضای مجازی ازدواجش با ترلان پروانه بازیگر زن ایرانی تیتر اول و داغ بود بعد از این خبرها خانواده و خود بازیگر زن تکذیب کردد و گفت: من دختر دیگری را دوست دارم و هیچ علاقه ای به این بازیگر ندارم.

 

واکنش والدین ترلان پروانه به خبر ازدواج

پریسا ابوالحسنی مادر ترلان پروانه در گفتگویی گفت: این خبر شایعه ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد و این شایعات باعث رنجش من و دخترم شده است.

ازدواج و عکس ارسلان قاسمی بازیگر و ترلان پروانه

آنها به دلیل این که در دوران کودکی تا کنون با یکدیگر همکار بوده اند و سوابق همکاری زیادی را در زمینه حضور در سریال و فیلم دارند با یکدیگر روابط خانوادگی نیز دارند و خانواده انها دوست میباشند که رفت و امد نییز دارند .

حالا برخیها گمان میکنند که این دو نفر با یکدیگر نامزد هستند در حالی که این گونه نبوده و آنها صرفا با یکدیگر همکار میباشند.

بیوگرافی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی بازیگر | بیوگرافی و عکسهای ارسلان قاسمی

اینستاگرام ارسلان قاسمی

این بازیگر محبوب و سرشناس کشورمان در اینستاگرام نیز فعالیت دارد و در در ثفحه پیج اینستاگرام خود عکسها و خبرهای مربوط به فعالیت های خود را به اشتراک میگذارد و هوادارن خود را از این بایت با خبر میکنند.

Instagram.com/Arsalanghasemi1995

فیلمهای سینمایی و سریال ها

آرام می‌گیریم
هفت سنگ
هوش سیاه ۲ و ۱
تا ثریا
فاصله‌ها
ماه گرفتگی
رسوایی
نفوذ (مجموعه اینترنتی)
تاکسی نارنجی
کلانتری غیرانتفاعی
جعبه موسیقی
خاک سرد
شام عروسی

ماجرای ازدواج ارسلان قاسمی و دینا صالحی؟

به تازگی عکسی از ارسلان قاسمی بازیگر کشورمان کناره یک دختر منتشر شده است که باید از رابطه صمیمی و دوستی نزدیک این دو با هم دارد.
این دختر که دینا صالحی نام دارد در بیشتر عکس ها و سلفی ها به نام ارسلان قاسمی بوده و در فضای مجازی دینا را نامزد و یا دوست دختر بازیگر کشورمان عنوان کردند .

بیوگرافی ارسلان قاسمی و همسرش

ارسلان قاسمی و دینا صالحی

هنرمند ایرانی مدتی پیش نیست پیام عاشقانه در اینستاگرام منتشر کرد و سپس عکسی با یک دختر در پیج خود به اشتراک گذاشت و نوشت عشق همیشگی من.
قاسمی چند سال پیش نیز خبر ازدواج با ترلان پروانه بازیگر زن ایرانی را تکذیب کرد و گفت: عاشق دختر دیگری هستم .
در پی این خبر فعالان فضای مجازی به دنبال دختر مورد علاقه این بازیگر گشتند و در نهایت به نام دینا صالحی رسیدند که بیشتر از بقیه با ارسلان قاسمی در تصاویر سلفی و خودمانی بود. به میان آمد .

 

مدل موی جدید ارسلان قاسمی

هنوز این ادعا که دینا صالحی نامزد ارسلان قاسمی است یا نه فعلا تایید و یا تکذیب نشده و این هنرمند واکنشی نشان نداده و بیشتر کاربران را دوست دخترش می دانند که رابطه دوستی و نزدیکی با هم دارند.

این خبرها کاملا کذب بوده و شایعاتی بوده که در شبکه های اجتماعی مطرح میشود و هیچکدام صحت ندارد.

البته چنین خبرها و شایعاتی برای هنرمندان محبوب و معروفی همچون او طبیعی میباشد و هر عکسی که آنها با سایر هنرمندان بگیرند چنین شایعاتی به راححتی برایشان به وجود می آید.

ارسلان قاسمی بازیگر | بیوگرافی و عکسهای ارسلان قاسمی

درخشش در سریال سلام آقای مدیر

ارسلان قاسمی در جددیترین کار تلویزیونی خود در سریال سلام آقای مدیر به ایفای نقش پرداخته است و کاراکتر اصلی این مجموعه را بر عهده دارد و نشان داده که در نقش های متفات میتواند به خوبی ظاهر شود.

تصاویر ارسلان قاسمی بازیگر | بیوگرافی و عکسهای ارسلان قاسمی کودکی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

8 نظر

  1. من واقعا ارسلان قاسمی رو دوست دارم و هر شب تا چشامو رو هن میذارم خواب یه پسری میبینم که ته چهره ای شبیه ارسلان قاسمی داره… ولی اسمش یه چیز دیگس نه یادم میاد چه حرفایی میزنه تو خوابم نه یادم میاد چیکار میکنه نه اسمش یادمه فقط میدونم کسی شبیه این بازیگر هر شب به خوابم میاد..

  2. من. نبودم. خوب فک کن. ولی بودما. بگو دیگه. ای بابا. بازم من نبودم. پس کی منم میشم. نامردی اگه من بودم نگی. بگو خب. آفرین. منتظرم.

  3. السا جعفری

    عشق من فقط و فقط ارسلان قاسمی هست ، از صبح تا شب فکر و خیالم فقط ارسلان قاسمی هست ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

  4. السا جعفری

    میگن به هر چی فکر کنی به سرت میاد ، منم همیشه به ارسلان فکر می کنم ، تا یک روزی معجزه بشه کنارم زندگی عمیق بکنه ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ عشق همیشگی من ارسلان جوووووون 😘❤️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

  5. یعنی واقعا بعضیا اینقدر پوچن و زندگی پوچی دارن بخدا تعجب میکنم ، حالم بهم میخوره ازین جور آدما با اینجور ذهنت ها،اینقدر پوچ نباشین ، یکم واسه خودتون ارزش قائل باشین، شما هیچ فرق با طرفدارا گلزار ندارین که طرف گریه میکرد براش یه مشت اس.کل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *