رقم دستمزد بازیگران سریال پایتخت پنج

رقم دستمزد بازیگران سریال پایتخت پنج + تصویر قرارداد

رقم دستمزد بازیگران سریال پایتخت پنج و تصویر قرارداد و جوابیه سازمان اوج را در ادامه در مجله شبونه بخوانید.

رقم دستمزد بازیگران سریال پایتخت پنج

ماجرای قرارداد بازیگران سریال پایتخت پنج و دستمزدهای نجومی و میلیاردی که دریافت کردند چیست و جوابیه سازمان اوج را در زیر مشاهده نمایید.

رقم دستمزد بازیگران سریال پایتخت پنج

رقم دستمزد بازیگران سریال پایتخت پنج

پخش سریال پایتخت پنج به کارگردانی سیروس مقدم در ایام عید نوروز ۹۷ با حواشی زیادی روبرو بوده و حال بازم هم دوباره حاشیه جنجالی دستمزد بازیگران به میان آمده که سازمان اوج دستمزد نجومی به بازیگران نقش اول داده است.

بعد از انتشار تصویر لیستی از مبلغ قرارداد بازیگران در فضای مجازی جنجالی بپا شد که در این عکس نشان می دهد که سازمان هنری رسانه ای اوج دستمزدهای نجومی و میلیاردی به عوامل سریال پرداخت کرده است.

در این برگه دستمزدهای نجومی برای هنرمندانی چون محسن تنابنده ، احمد مهران فر ،علیرضا خمسه، هومن حاجی عبداللهی ،بهرام افشاری و ریما رامین فر حک شده بود.

 

رقم دستمزد بازیگران سریال پایتخت پنج

مبلغ دستمزد بازیگران سریال پایتخت 5

رقم این قرارداد برای هر بازیگر به شرح زیر است :

محسن تنابنده یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان
احمد مهرانفر ۹۰۰ میلیون تومان
علیرضا خمسه 430 میلیون تومان
هومن حاجی‌عبداللهی ۵۳۰ میلیون تومان
بهرام افشاری ۳۸۰ میلیون تومان
خانم ریما رامین فر ۷۰۰ میلیون تومان

این رقم ها و مبالغ و انتشار آن در فضای مجازی و کانال های تلگرامی جنجال زیادی را برای دست‌اندرکاران این مجموعه به وجود آورده است.

در برخی از خبرها آمده بود که برخی از بودجه این سریال توسط دولت و بیت‌المال پرداخت شده که البته این خبر توسط عوامل آن و سازمان اوج تکذیب شد.

تکذیب دستمزد نجومی بازیگران سریال 5

مدیر روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج این قراداد را قلابی و جعلی عنوان کرد و گفت که حتی امضای مدیر نیز جعلی بوده و دورغ محض است.

رقم دستمزد بازیگران سریال پایتخت پنج

سازمان هنری رسانه ای اوج

آقای محمد ذوقی درباره این لیست در صفحه اینستاگرام نوشت که این برگه جعلی بوده و امضای هیچ یک از مسئولان سازمان اوج در این نامه دیده نمی شود.

ایشان با گلایه از افرادی که به چنین شایعاتی دامن میزنند نوشت که چرا می‌خواهید با چنین نامه جعلی افرادی را به حاشیه بکشید؟ این کینه ورزی ها راه به جایی نخواهد برد .

همچنین از کسی که این نامه جعلی را منتشر کرده به شدت انتقاد کرده که حتی سواد نداشته است چرا که در گذاشتن صفر مبالغ دچار اشتباه شده است.

مبلغ سریال عوامل سریال پایتخت

سریال پر بیننده و پر مخاطب پایتخت 5 در ایام نوروز 97 از شبکه اول سیما هر شب در ساعت 22 بر روی انتن تلویزیون رفته و مخاطبان بسیار زیادی را به همراه داشت این فیلم از پر مخاطب ترین پروژه های تلویزیونی بوده که به دلیل اسقبال از آن چندین فصل از آن ساخته شد و بازیگران ظنز زیادی را در خود گنجانده است

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *