بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی تراکتور و همسر و فرزندان +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی تراکتور و همسر و فرزندان +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی ارطغرول ساغلام سرمربی تراکتور و همسر و فرزندان + اینستاگرام و عکس های او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی تراکتور و همسر و فرزندان و دختر و پسرش +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی تراکتور

ساغلام متولد 19 نوامبر 1969 مربی فوتبال و بازیکن سابق اهل ترکیه میباشد که در حال حاضر سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز شده است.

ارطغرول ساغلام مدیریت دو باشگاه که قبلا در آنها بازی کرده بود را عهده دار بوده است.

باشگاه Samsunspor و Beşiktaş بودند .

آرتور سایلام | بیوگرافی آرتور سایلام و همسر و دخترش + تصاویر آرتور سایلام

بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی +اینستاگرام و عکس

شروع و پایان فوتبال

او به عنوان بازیکن در 30 بازی برای ترکیه 11 گل به ثمر رساند و برای تیم ملی ترکیه یورو 1996 انتخاب شد. او کار خود را با بازی برای جوانان فنرباغچه آغاز کرد اما هرگز برای این باشگاه بازی نکرد و به تیم سامسون اسپورت منتقل شد.

او 9 سال را در دو دوره بازی برای سامسون اسپور گذراند و به این باشگاه کمک کرد تا در سال 1991 به لیگ برتر ترکیه صعود کند. او همچنین بین سال‌های 1994 تا 2000 برای بشیکتاش بازی کرد. زمانی که در سال 1994 از سامسون اسپور به بشیکتاش پیوست، گران‌ترین خرید در فوتبال ترکیه بود، بشیکتاش 70 میلیارد پوند معادل 3 میلیون دلار در آن زمان پرداخت کرد.

بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی تراکتور و همسر و فرزندان و دخترش +اینستاگرام و عکس

این مقدار پول در تاریخ فوتبال ترکیه بی سابقه بود. او قبل از پیوستن به بشیکتاش در پست هافبک تهاجمی و مهاجم بازی می کرد. چند سال بعد، جان بنجامین توشاک، سرمربی وقت بشیکتاش، از ساغلام به عنوان مدافع میانی استفاده کرد. او در آن موقعیت نیز کاملاً موفق بود.

مربی گری

در سال 2006، ساغلام به عنوان یکی از 20 مربی برتر آینده دار توسط مجله معتبر قهرمانان فوتبال انتخاب شد.

بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی تراکتور و پدر و مادرش +اینستاگرام و عکس

در سال 2006، او با کایسری اسپور ترکیه قهرمان جام اینترتوتو شد که اکنون منحل شده است. او قبل از این هدایت دو باشگاه از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده بود، سامسون اسپور و بشیکتاش بر عهده داشته است.

در 16 می 2010، بورساسپور پس از شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی بشیکتاش قهرمان سوپر لیگ شد. بورساسپور قوی ترین خط حمله و دومین دفاع قوی را در بین تمام تیم های لیگ داشت. این اولین فصل کامل مربی ساغلام بود که در ژانویه 2009 هدایت این تیم را برعهده گرفت، و این اولین باری بود که او و بورساسپور قهرمان لیگ شدند.

بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی تراکتور و دخترش +اینستاگرام و عکس

هدایت تراکتورسازی

ساغلام در ابتدای فصل قرارداد خود را با ینی مالاتیا اسپور فسخ کرد و با تراکتور تبریز، قرارداد امضا کرد.

  • همچنین ببینید بیوگرافی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس

تراکتور پس از برکناری سولدو، از گزینه سرمربی‌گری‌اش رونمایی کرد که نامی آشنا برای پرشورهاست. البته این نام یادآور روزهای خوبی برای تراکتور نیست. این مربی ترکیه‌ای در تعداد بازی برابر با سولدو، یک برد بیشتر نسبت به او همراه با تراکتور کسب کرده است.

بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی تراکتور و همسر و فرزندان +اینستاگرام و عکس

باشگاه تراکتور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پس از بررسی‌ گزینه‌های سرمربی‌گری تیم، اعضای هیأت مدیره باشگاه تراکتور برای مذاکره با «ساغلام» به اتفاق نظر رسیدند و مدیرعامل باشگاه مامور مذاکره با این سرمربی ترکیه‌ای شد.

بر این اساس، مذاکره و توافق اولیه با «ارطغرول ساغلام» جهت انعقاد قرارداد یک‌ونیم ساله، (پایان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱) حاصل شده و این مربی ترکیه‌ای برای انجام مذاکرات نهایی به‌زودی به تبریز سفر می‌کند.

پیج اینستاگرام esaglamofficial

بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی +اینستاگرام و عکس

ارطغرول ساغلام به عنوان مهاجم

او قبل از پیوستن به بشیکتاش به عنوان یک هافبک تهاجمی و به عنوان یک مهاجم بازی کرد . چند سال بعد، جان بنجامین توچاک، مربی Beşiktaş، سایلام را به عنوان مدافع مرکزی مورد استفاده قرار داد. او در این موقعیت بسیار موفق بود.

او در شش سال گذشته در بشیکتاش 103 گل در 167 بازی به ثمر رساند. پس از اینکه او در رابطه با ارمن جوراسار از سامسونپور مدافع شد ، نمی توانست اشک هایش را در فرودگاه متوقف کند.

 

بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی +اینستاگرام و عکس

از محبوبیت تراکتور زیاد شنیده ام

من در استانبول آوازه محبوبیت تراکتورسازی را شنیده بودم و می‌دانستم که این باشگاه هواداران پرشوری دارد. بااین‌وجود از دیدن این استقبال شگفت‌زده و خوشحال شدم. باید بگویم برای من مایه خوشحالی و افتخار است که می‌توانم در چنین باشگاه محبوبی فعالیت کنم. درعین‌حال احساس می‌کنم مسئولیتم دوچندان شده و باید احساس مسئولیت زیادی درباره این هواداران داشته باشیم. می‌دانم که شرایط فعلی تیم به‌هیچ‌وجه مناسب نیست و هواداران از نتایج اخیر رضایت ندارند. جایگاه حقیقی ما اینجا نیست و باید در کنار هم برای رسیدن به پله‌های بالاتر تلاش کنیم و ان‌شاءالله از این مقطع و روزهای سخت به‌سلامت عبور کنیم و به‌طور حتم روزهای خوبی پیش روی خواهیم داشت.
از هوادارانمان می‌خواهم در این مقطع از تیم محبوبشان حمایت کنند چون بیش از هر چیزی به حمایت و آرامش نیاز داریم. من به کار گروهی اعتقاددارم. بر این اساس معتقدم باید همه ما دست در دست هم متحد و منسجم برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کنیم. هواداران در کنار مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان باید یک کار گروهی مستمر و مداوم را برای موفقیت و سربلندی تراکتورسازی دنبال کنند تا به یک نتیجه مطلوب دست‌یابیم.

من به بازیکنان تیمی که در آن کار میکنم ایمان و باور دارم و مطمئن هستم که در این بازی هم با حداکثر توان به زمین مسابقه می‌روند و هواداران‌مان را خوشحال می‌کنند؛ حریف‌مان هر که باشد تلاش میکنیم 3 امتیاز ازرشمند را به‌دست آورده و آن‌ها را خیلی خوب آنالیز میکنیم

بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی +اینستاگرام و عکس

باید بگویم از زمانی که ما آمدیم، تیم مدت‌ها بود نمی‌توانست برنده شود و هیچکس از فوتبالی که ارائه می‌شد، راضی نبود. اینجا نمی‌خواهم از کسی انتقاد کنم، اما مسائلی که تیم داشته را اینجا تجزیه و تحلیلی می‌کنیم. اعتمادبه‌نفس بازیکنان ما کاملاً از بین رفته بود و دیدگاه و نگاهی که هوادارمان نسبت به باشگاه و بازیکنان داشت، کاملاً منفی بود. اعتماد بازیکنان به باشگاه کاملاً از بین رفته بود و مشکلات اقتصادی، به صورت خیلی جدی شرایط ما را تهدید می‌کرد. شاید سخت‌ترین زمان را در تاریخ تراکتور، تجربه کردیم. اول فصل هم این محدودیت‌ها و ممنوعیت بازیکنان را داشتیم که برای ما مشکل‌ساز شد، چون بازیکنان بزرگ و تأثیرگذار رفتند و بازیکنانی که آمدند، نتوانستد تیم را بالا بکشند. شما این را بهتر از من می‌دانید و وضعیت تیم در جدول هم کاملاً مشهود بود. ما نیامدیم بی‌جهت هواداران را امیدوار کنیم، اما وقتی به اینجا آمدیم، یک هدف داشتیم و آنهم این بود که تیم را در لیگ برتر نگه داریم تا بتوانیم برای فصل بعد، تیم بهتری داشته باشیم.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *