بیوگرافی امید ابراهیمی فوتبالیست و همسرش نگین شفیع زاده +عکس

بیوگرافی امید ابراهیمی فوتبالیست و همسرش نگین شفیع زاده +عکس

بیوگرافی امید ابراهیمی و همسرش

امید ابراهیمی فوتبالیست در 25 شهریور 1366 در روستای زرندین شهر نکا در استان مازندران به دنیا آمده و سه خواهر و یک برادر دارد که همه از او بزرگتر هستند همسرش نگین شفیع زاده بوده و با خسرو حیدری باجناق است.

او در پست هافبک دفاعی بازی میکند او فوتبالش را در سال 1384 با جوانان شهرداری نکا آغاز کرد و دارای 65 بازی ملی و 1 زده است او بعد از حذف ایران در جام ملتهای آسیا ۲۰۲۳ قطر توسط میزبان همین رقابت ها در مرحله نیمه نهایی از بازی های ملی خداحافظی کرد.

بیوگرافی امید ابراهیمی فوتبالیست و بازیکن سابق استقلال و تیم ملی و همسرش نگین شفیع زاده و عکس های خصوصی و اینستاگرام همسر

عکس امید ابراهیمی و همسرش

برای رسیدن به جایگاهی که الان هست و موفقیت ها و تکنیک های فوق العاده و پیوستن به جام جهانی از بچگی تمرین و بازی کرده .

بیوگرافی امید ابراهیمی

آرزوی پدرش برای کشتی گیر شدن

علاقه شدید به توپ و فوتبال او را در این راه مصمم کرد تا بطور حرفه ای به دنبال علاقه خود برود.
البته پدرش آرزوی کشتی گیر شدنش را داشت همه تلاشش را کرد تا امید کشتی گیر شود .
اما بعد از چند ماه فعالیت در این حرفه نتوانست خودش را با این رشته ورزشی وفق دهد و دوباره
فوتبال را ادامه داد .

 

بیوگرافی امید ابراهیمی فوتبالیست و همسرش نگین شفیع زاده +عکس

شروع فوتبال

اولین تیمی که پیوست شهرداری نکا و تیم فوتسال امید های استان مازندران بود.
امید درباره پیوستن به تیم تهرانی بانک ملی گفت : یکی از دوستانم عضو تیم بانک ملی بوو و به من گفت برای تست دادن به تهران برو و تست بده شابد در بانک ملی بازی کردی . من هم فرصت را از دست ندادم و شبانه به تهران آمدم .

اما در زمان بازی و تست به دلیل استرس نتوانستم خودم خوب نمایش دهم . بعد از جواب رد به من دوستم باز هم از سرمربی وقت بانک ملی خواست تا یک بازی دیگر مرا بازی بدهد که خدا را شکر توانستم نظرش را جلب کنم و قراداد ببندم. من همه فنون و تکنیک ها را از قاسم سیانکی یاد گرفتم و مرا تشویق کرد تا به عنوان هافبک‌ دفاعی بازی کنم .

بیوگرافی امید ابراهیمی و همسرش از روستا تا تیم ملی +عکس و فرزندان

 امید ابراهیمی و همسرش

سوابق

امید ابراهیمی میگوید سال 89 از بانک ملی به به سپاهان پیوستم که در آن زمان قلعه نوعی در این تیم فعالیت می کرد.

من چهار سال در سپاهان بودم و سپس در ۱۳۹۳ به تیم استقلال پیوستم.

من همه موفقیت های خودم را اول خدا و بعد دعای پدر و مادرم می دانم.

بیوگرافی امید ابراهیمی

او هم اکنون نیز تا سال ۱۳۹۷ در این تیم بازی می کندو درخشش و موفقیت زیادی را در این تیمذ کسب کرده و به یکی از ستاره های استقلال تبدیل شده و طرفدار تیم رئال است.

 

تیم ملی و جام جهانی

امید ابراهیمی در سال ۲۰۱۲ به تیم ملی دعوت شد و و در بازی های بین المللی حضور دارد.

او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ترکیب تیم ملی ایران قرار دارد که در اولین بازی ایران با مراکش در جام جهانی بازی خوبی و دفاع خوبی را خود به نمایش گذاشت که در حین همین بازی ضربه استوک های بازیکن مراکشی روی دنده اش ماند و از ناحیه دنده مصدوم شده و به دلیل درد شدید  نتوانست بازی را ادامه دهد و از بازی بیرون رفت .

بیوگرافی امید ابراهیمی

ازدواج با نگین شفیعی

امید ابراهیمی متاهل است و در اردیبهشت 95 با نگین شفیع زاده خواهر زن خسرو حیدری
ازدواج کرده و با خسرو حیدری باجناق شده است.

بیوگرافی امید ابراهیمی و همسرش نگین شفیع زاده از روستا تا تیم ملی +عکس و فرزندان

نحوه آشنایی با همسرش

نگین شفیع زاده خواهر لاله شفیع زاده همسر خسرو حیدری فوتبالیست ایرانی است .

بیوگرافی امید ابراهیمی و همسرش نگین شفیع زاده از روستا تا تیم ملی +عکس و فرزندان

عکس نگین شفیع زاده امید ابراهیمی

بر اثر رفت و آمد و دوستی امید با خسرو آنها همدیگر را می بینند و بعد از مدتی آشنایی درنهایت با هم ازدواج می کنند.

عکس خسرو حیدری و ابراهیمی دو باجناق

بیوگرافی امید ابراهیمی و خسرو حیدری باجناق

استقلال همیشه مدعی قهرمانی بوده است

امید ابراهیمی میگوید صد در صد این شخصیت در استقلال وجود دارد. استقلال همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده و همه بازیکنانی که در این تیم حضور دارند، دوست دارند قهرمانی را کسب کنند. همیشه تیم یکدست و همدلی داشته ایم و تا  نتایج خوبی کسب کرده‌ایم.  امیدوارم با همت بچه‌ها و کادر فنی همیشه نتایج خوبی بگیریم و قهرمانی لیگ را کسب کنیم.

شخصیت من همیشه این‌گونه بوده است. از زمان حضورم در سپاهان چنین شخصیتی داشته‌ام. البته با رسانه‌ها گفت‌وگو می‌کنم و به همه آنها احترام می‌گذارم، ولی سعی کرده‌ام که بیشتر تمرکزم روی فوتبال باشد. بیشتر دوست دارم به فکر تیمم باشم تا اینکه مدام با رسانه‌ها گفت‌وگو کنم. سعی می‌کنم با عملکردم روی زبان رسانه‌ها باشم.

بیوگرافی امید ابراهیمی فوتبالیست و همسرش نگین شفیع زاده +عکس

هر بازیکنی شخصیت خودش را دارد. بازیکنان استقلال باید بدانند که در چه تیمی بازی می‌کنند. به شخصه افتخار می‌کنم که برای تیم بزرگی چون استقلال بازی می‌کنم. استقلال تیم بزرگی است و بزرگ‌تر از ما پیراهن استقلال را برتن کرده‌اند. ما میراثدار بازیکنان گذشته هستیم. استقلال تیمی است که 30 میلیون هوادار دارد و آرزوی هر بازیکنی بازی کردن در تیم استقلال است. این تیم هواداران زیادی دارد که عاشق آن هستند. استقلال جوانان زیادی دارد و امیدوارم کنار هم بتوانیم با همدلی به موفقیت تیم کمک کنیم.

بیوگرافی امید ابراهیمی فوتبالیست و همسرش نگین شفیع زاده +عکس

آدم بلندپروازی نیستم

امید ابراهیمی میگوید من آدم بلندپروازی نیستم که بگویم به فلان جا می‌خواهم برسم. همیشه در زندگی‌ام سعی کرده‌ام که کاری کنم که پس از گذشت سال‌‌ها پیش خودم نگویم، چرا تلاش نکرده‌ام. هر بازیکنی دوست دارد لژیونر شود، ولی باید واقع‌بین بود. اگر قسمت باشد، این اتفاق هم می‌افتد و لژیونر می‌شوم.

قلعه‌نویی همیشه به من لطف دارد. در هر نقطه‌ای از فوتبال حضور داشته باشم، مدیون او خواهم بود. قلباً قلعه‌نویی را دوست دارم. او در قبال من ریسک کرد و در شرایطی که از لیگ دسته اول به سپاهان ملحق شده بودم، به من اطمینان کرد و هیچ وقت محبتش را فراموش نخواهم کرد.

بیوگرافی امید ابراهیمی فوتبالیست و همسرش نگین شفیع زاده +عکس

هر بازیکنی به خاطر پشتوانه‌ای که استقلال به نام هوادار دارد، به این تیم می‌‌آید. هواداران کمی با تیم نامهربانی کرده‌اند و این در شرایطی اتفاق افتاده که امسال نتایج بدی نگرفته‌ایم. هر تیمی جای ما بود، هوادارانش از آن حمایت می‌کردند. شاید شرایط اقتصادی و آب‌وهوایی تأثیرگذار بوده، ولی وقتی هواداران را می‌بینیم انرژی زیادی می‌گیریم. در شهرستان‌ها هواداران بیشتری حمایت‌مان می‌کنند و دوست داریم در بازی‌های خانگی نیز این اتفاق بیفتد.

خداحافظی از بازی های ملی

پس از شکست تیم ملی ایران مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2023 امید ابراهیمی از بازی‌های ملی کناره‌گیری کرد.

امید ابراهیمی که پیش از این به دلیل مصدومیت، جام جهانی 2022 را از دست داده بود، در آخرین فهرست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا حضور یافت و توانست یکی از مسافرین قطر باشد. این بازیکن باتجربه و 36 ساله در تمامی بازی‌های جام ملت‌ها به میدان رفت و در بازی برابر ژاپن نیز یکی از مهره‌های ترکیب اصلی تیم بود. او برابر قطر نیز از ابتدا به میدان رفت ولی بین دو نیمه جایش را به محمد محبی داد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *