بیوگرافی امیر تتلو و همسرش کیست +آلبوم عکس و سرگذشت

بیوگرافی امیر تتلو از دستفروشی تا خوانندگی +خانواده و سرگذشت

بیوگرافی امیر تتلو

امیر تتلو با نام اصلی امیر مقصودلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری است پدرش کارگر و مادرش فریده واثق مربی رقص است دو خواهر به نام های نسیم و نغمه است که هر دو در عرصه عکاسی و بدنسازی فعالیت دارند.

تحصیلات تتلو دیپلم ریاضی است.

امیرحسین مقصود لو، معروف به امیر تتلو یکی از خوانندگان رپ فارسی است، که زندگی شخصی و حرفه ای اش مملو از حاشیه است او می گوید منبع درآمد اش از نوشتن ترانه است و برای کلیپ های ویدیویی خود اسپانسر دارد، اما واقعیت این است که او با داماد مهندس عمرانشون در کار ساخت و ساز می باشد.

بیوگرافی امیر تتلو و مادر و پدر و خواهرانش +عکس از کودکی تا قبل از تتو

زندگی شخصی امیر تتلو

امیر تتلو خواننده زیرزمینی و آهنگساز ایرانی با نام شناسنامه ای امیر حسین مقصودلو در محله مجیدیه تهران در 30 شهریور 1362 به دنیا آمده و تا دیپلم ریاضی فیزیک بیشتر تحصیل نکرده و دارای دو خواهر می باشد خودش کوچکترین فرزند خانواده است پدرش فوت کرده و قبل از مهاجرت از ایران با مادر زندگی می‌کرد.
اصالتا ترک بوده و اکنون در یکی از کشورهای عربی زندگی می کند.

بیوگرافی امیر تتلو و مادر و پدر و خواهرانش +عکس از کودکی تا قبل از تتو

سبک کار وی در موسیقی ریتم اند بلوز، پاپ و رپ بوده و ساز تخصصیش نیز گیتار می باشد.

با خوانندگان پر حاشیه ای چون حسین تهی، رضا پیشرو، آرمین ۲ای‌اف‌ام و….همکاری داشته است.

زندگینامه بیوگرافی امیر حسین مقصودلو

امیر تتلو از سال 1379 کارش را در عرصه موسیقی شروع کرده و اولین بار ترانه ها و آهنگ های خودش را در وبلاگی در اینترنت منتشر کرد.

بعد از انتشار آهنگ هایش در اینترنت خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرد و آهنگ هایش مورد استقبال نسل جوان قرار گرفت.

امیر به همراهی تهی و پیشرو و روزبه اولین کلیپ رپ فارسی را منتشر کردند که قدم بزرگی در پیشرفت رپ بود.

بیوگرافی امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو)

بیوگرافی و عکس پدر امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو)

عکس پدر امیر تتلو

بعد از مدتی به دلیل اختلاف با حسین تهی از گروه تی ان تی بیرون آمد و همکاریش را با این گروه پایان داد.
امیر را بیشتر را با سبک ار ان بی می شناسند اما او آثار رپ زیادی نیز خوانده است.

بیوگرافی امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو)

بیوگرافی و عکس کودکی امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو)

اینستاگرام  امیر تتلو

بعد از چندی اولین آلبوم خود را به نام زیر همکف در سال ۲۰۱۲ و دومین آلبوم خودش را به نام تتلیتی منتشر کرد که اشاره به فالووهای میلیونی وی بود.

تتلو آثار زیادی را بخ طرفدارانش عرضه داشته که از جمله میتوان به :من، شماره ۶؛ قهرمان، تک آهنگ های جفت شیش، آسوده بخواب، اگه راستشو بخوای، تو کوچه مام عروسی میشه و ….اشاره کرد.

بیوگرافی امیر تتلو و عکس او در مجله ایده آل

دستگیری و بازداشت تتلو

امیر مقصودلو چندین بار تاکنون دستگیر و بازداشت شده است .

در سال ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی بازداشت شد و بعد از مدتی آزاد شد.

نامبرده بار دیگر در سال ۱۳۹۵ بازداشت و بعد از دو ماه به قید وثیقه آزاد شد.

دادستان تهران جرم وی را تشویق جوانان به فساد و فحشا عنوان کرد.

بیوگرافی امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو)

دستگیری و بازداشت امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو)

حواشی و جنجال های امیر تتلو

این خواننده جنجالی در سال 1393 با خواندن آهنگ مردمان بی عشق از موسیقی خداحافظی کرده اعلام کرد ،قصد دارد فوتبالیست شود.

بهترین اقدام به طور سرزده به تمرین تیم پرسپولیس رفته و بعد از اخراج از تمرینات این تیم به راه آهن رفته و حواشی زیادی برای این دو تیم به وجود آورد و هر دو تیم عذرش را خواستند.

بیوگرافی امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو)

بیوگرافی و عکس مادر و خواهر امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو)

عکس خواهر و مادر  امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو)

وی در حین مذاکرات هسته ای ایران ترانه با موضوع انرژی هسته ای بر روی عرشه ناو نظامی ایرانی خواند که این آهنگ در زمان خودش در رتبه اول جستجوی گوگل قرار گرفته بود و بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت.
از دیگر جنجال های وی در انتخابات سال ۹۶ از قالیباف و ابراهیم رئیسی حمایت کرد در این رابطه نیز دیداری هم با رئیسی داشت که جنجال آفرینی و انتقادهای زیادی را برای سید ابراهیم رئیسی در پی داشت.

بیوگرافی امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو)

بیوگرافی امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو)

از حواشی دیگر او انتقاد و مقایسه‌ خود با استاد شجریان است که در صفحه اینستاگرامش نوشت ربنای شجریان تکرار شده و من نیز می توانم آن را بخوانم و سر مردم منت می گذارد.

ماجرای حجاب و چادری بودن نیز از دیگر حواشی می باشد که کامنت های زیادی در این نوشت.
برگزاری کنسرت در ترکیه و وقایع پیش آمده جنجال تازه ای بوده که این خواننده پر حاشیه رقم زد.
تتلو بعد از برگزار نشدن کنسرتش به دلیل عدم فروش بلیت و عدم استقبال از ترکیه به کشور برنگشت و مجبور شد در یکی از کشورهای عربی رفته و در آنجا زندگی کند.

بیوگرافی امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو)

بیوگرافی و عکس امیر تتلو قبل از تتو (امیر حسین مقصودلو)

خصوصیات اخلاقی و علاقه مندی ها امیر مقصود لو

لواشک را دوست دارم
از شیرینی‌ خامه‌ای بدم میاد
از چیزای تند بدم میاد
چیزای شور دوست دارم
رفیق بازم ! لج باز ، یه دنده و بد دهن ،اهل ریسک نیستم ولی‌ دنبال لقمهٔ بزرگتر از
دهنمم که همیشه نا خواسته همراه با ریسکه دوستی‌ و به دعوا ترجیح می‌دم
ولی‌ پاش بیفته وحشی میشم ! و پرسپولیسی هستم از فلفل دلمه ای و کلم پلو بدم میاد‌

عکس امیر تتلو

بیوگرافی امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو)

توهین به امام حسین و اسلام حکم ارتداد

این خواننده بعد از مشاهده سوزاندن کبوتران در مراسم عزای امام حسین کامنتی پر از فحش و توهین به اسلام و امام حسین منتشر شد که باعث واکنش زیادی از طرف مردم و کاربران شده است که بعضی ها نوشتند وی معتقد است و باید حکم ارتداد درباره اش جاری شود

بیوگرافی امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو)

علاقه به لواشک

می‌گوید عاشق لواشک است ولی از شیرینی خامه اي بخاطر این که دل می زنه بدش می‌آید اما شیرینی دانمارکی می‌خورد و عاشق آب میوه طبیعی است.

بیوگرافی امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو)

منبع درآمد

میگوید منبع درآمد اش از نوشتن ترانه است و برای کلیپ هاي ویدیویی خود اسپانسر دارد، اما واقعیت این است که او با داماد مهندس عمرانشون در کار ساخت و ساز می باشد.

ودر آخر هم:

بهترین آهنگ هاي تتلو به همراه بهترین متن ها و تکست هاي امیر تتلو را معرفی میکنیم.

بیوگرافی امیر تتلو و مادر و پدر و خواهرانش +عکس از کودکی تا قبل از تتو

دنیا جهانبخت قبلا هم عاشق ساسی مانکن شده بود. چند سال پیش دنیا جهانبخت استوری‌هایی از خودش منتشر کرد که در آن تلاش می‌کرد خودش را خفه کند. اینبار او عاشق امیر تتلو شده است.

و اخیرا با  انتشار ویدیویی خود را در کنار امیر تتلو و در حال عشق بازی با وی نشان میدهد

کنسرت در گرجستان

امیر حسین مقصودلو معروف به امیر تتلو بعد از 16 سال به آرزوی خود رسید و کنسرت برگزار کرد، کنسرتی که 3 ساعت و 30 دقیقه طول کشید و تصویر برداری از آن به عهده کمپانی آونگ بود. live امیر تتلو به صورت full hd در شبکه های اینترنتی مانند: یوتیوب و live اینستاگرام در حال پخش بود و بیش از 15 هزار نفر به صورت آنلاین این کنسرت را تماشا می کردند.

کنسرت جنجالی تتلو در استانبول، پنجشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۰ در سالن Ora Arena برگزار شد. در این کنسرت بیش از هفت هزار نفر شرکت کردند. از تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی صف طولانی بیرون سالن کنسرت به چشم می‌خورد. در گیت های ورودی کنسرت نیز درگیری رخ داده است.

بیوگرافی و عکس کودکی امیر تتلو و خواهرش

به گزارش فرارو، آنطور که برخی منابع اعلام کرده‌اند، برگزار کنندگان کنسرت بیش از ظرفیت سالن در شرایط همه گیری کرونا، بلیط فروشی کرده بودند که همین مساله حواشی را در بیرون سالن برگزاری کنسرت تتلو به دنبال داشته است.

همسر امیر تتلو

امیر تتلو تا به حال رسما ازدواج نکرده است اما با دنیا جهانبخت و سحر قریشی مدتی در رابطه بوده است.

یک ویدئوی چند ثانیه‌ای که سحر قریشی را در محوطه یک ویلای مجلل کنار آتش نشان می‌دهد، غوغایی در اینستاگرام به پا کرده. چرا؟ چون می‌گویند این خانه محل سکونت امیر تتلو در ترکیه است.

بیوگرافی امیر تتلو +آلبوم عکس های کودکی و قدیمی و بچگی امیر تتلو

گمانه‌زنی‌ها درباره رابطه امیر تتلو و سحر قریشی جدی‌تر از قبل شده. موضوعی که از چند هفته پیش طبق شواهد مختلف در حد یک شایعه مطرح بود. حالا البته کل این داستان ممکن است یک جنجال ساختگی برای جذب فالوئر باشد.

به‌ خصوص که سحر قریشی به‌تازگی در یوتیوب هم فعال شده و شاید می‌خواهد با این سناریو صفحه یوتیوبش را تبلیغ کند. در غیر این صورت آیا باید بگوییم سحر قریشی هم قدم در مسیر ریحانه پارسا گذاشته؟! با این تفاوت که او از ریحانه پارسا در فیلم و سریال‌های بیشتری بازی کرده و همین الان هم سریال نیسان آبی را در حال پخش دارد و بازیگر کاملا شناخته شده و حرفه‌ای است که در همین ایران هم به‌اندازه کافی درآمد و شهرت دارد و یکی از سلبریتی‌های حرفه‌ای به‌شمار می‌رود. پس ماجرا چیست؟

جرقه اول حدود یک ماه پیش با انتشار یکی از آهنگ‌های تتلو به‌نام انتظار شروع شد که در متن آن به «سحر» اشاره شده بود. این اتفاق مصادف بود با زمانی‌که امیر تتلو تا حدودی از حاشیه‌سازی در فضای مجازی دست کشیده بود و صحبت از ازدواج می‌کرد. کمی جلوتر تتلو آدرس صفحه یوتیوب سحر قریشی را به اشتراک گذاشت. از سوی دیگر اکانت یوتیوب تتلو به‌جز امیر دیوا و سحر قریشی کاربر دیگری را فالو نمی‌کند.

بیوگرافی امیر تتلو +آلبوم عکس های کودکی و قدیمی و بچگی امیر تتلودر نتیجه با این اتفاق هیاهویی در فضای مجازی به‌راه افتاد که سوژه این خواننده همان سحر قریشی است. این موضوع اما با انتقاد بعضی هواداران امیر تتلو مواجه شد اما خواننده نوشت: «شما باید به انتخاب من احترام بگذارید.» چند روز بعد دوباره ورق برگشت و تتلو متنی منتشر کرد از این قرار که سحر قریشی در یوتیوب صفحه ساخته و برای اینکه آدرس‌های فیک را کسی دنبال نکند، صفحه‌اش را فقط معرفی کرده.

بیوگرافی امیر تتلو و عکس کودکی و بچگی +آلبوم عکس های کودکی و قدیمی و بچگی امیر تتلو بیوگرافی امیر تتلو +آلبوم عکس های کودکی و قدیمی و بچگی امیر تتلو بیوگرافی امیر تتلو +آلبوم عکس های کودکی و قدیمی و بچگی امیر تتلو بیوگرافی امیر تتلو +آلبوم عکس های کودکی و قدیمی و بچگی امیر تتلو

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *