بیوگرافی امیر و مهدیه زوج دهه هشتادی برنامه دعوت +اینستاگرام

بیوگرافی امیر و مهدیه زوج دهه هشتادی برنامه دعوت +اینستاگرام

بیوگرافی امیر و مهدیه زوج دهه هشتادی برنامه دعوت +اینستاگرام و ماجرای ازدواج انها را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی امیر و مهدیه زوج دهه هشتادی

امیر متولد 1387 بوده و همسرش مهدیه متولد 1382 میباشد .

بیوگرافی امیر و مهدیه زوج دهه هشتادی برنامه دعوت +اینستاگرام

مهدیه همسایه مادربزرگ امیر بوده که در پی رفت و آمد بارها یکدیگر را میدیدند و در نهایت امیر به مهدیه پیشنهاد دوستی میدهد اما مهدیه نمیپذیرد و به او میگوید اهل دوستی نیستی و اگر واقعا او را دوست دارد به خواستگاری اش برود و امیر هم به حرف او گوش داده و به خواستگاری میرود.

اما خانواده های هر دو طرف مخالت شدید میکنند و به خصوص خانواده مهدیه به او میگویند که این یک عشق زودگذر است و نباید اینقد سریع تصمیم بگیرند اما مهدیه گوش نداده و بر تصمیم خود پافشاری میکند.

بیوگرافی امیر و مهدیه زوج دهه هشتادی برنامه دعوت +اینستاگرام

 زوج دهه هشتادی

پدر مهدیه هم در ادامه مقابل دوربین نشست و گفت: در ابتدا ازدواج و خواستگاری از مهدیه را شوخی تلقی کردم؛ گفتم یک نه می‌گوید و می‌روند. زمانی که به خواستگاری اش آمدند، در مرتبه اول داماد حضور نداشت. پرسیدم چرا نیست؟ گفتند تا ظهر مدرسه است و بعد از ظهر سر کار می‌رود.

حجت الاسلام برمایی در ادامه اظهار کرد: من اجازه می‌دهم که مهدیه خانم خودش صحبت کند تا به ما انگ حمایت از «کودک همسری» نزنند؛ این زوج خودخواسته در سن کم ازدواج کرد‌ه‌اند. ما نه در اسلام و نه در روانشناسی، مفهومی به نام «کودک همسری» نداریم. این‌جا «نوجوان همسری» داریم و دو خانواده درجه یک که از یک دختر و پسر خوب به دلیل عشق خوب‌شان حمایت کرد‌ه‌اند، به همین سادگی!

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام پیجی با نام آنها یافت نشد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *