بیوگرافی انسیه مافی‌ نژاد داور فوتبال و همسرش +اینستاگرام

بیوگرافی انسیه مافی‌ نژاد داور فوتبال و همسرش +اینستاگرام

بیوگرافی انسیه مافی‌ نژاد داور فوتبال و همسرش +اینستاگرام و تصاویر و سوابق او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی انسیه مافی‌ نژاد داور فوتبال

وی متولد 1370 در مشهد میباشد و سالها در مسابقات فوتبال به عناون داور فعالیت داشته است و بیشتر به عنوان کمک داور و یا داور خط قضاوت کرده است.

بیوگرافی انسیه مافی‌ نژاد داور فوتبال و همسرش +اینستاگرام

در سال 94- 95 به عنوان بهترین کمک داور خانم ایران انتخاب شد این مراسم به عنوان جشن برترین های فوتبال کشور در برج میلاد برگزار شد.

او همچنین در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی بانوان زیرا 19 به عنوان داور حضور داشته است

او همچنین به همراه خانم مهسا قربانی برای مسابقات جامجهانی 2023 انتخاب شدند و در صورت برگزید شدن به افخار بسیار بزرگی در این عرصه دست خواهد یافت.

در اینستاگرام پیجی با نام انسیه مافی نژاد یافت نشد

همچنین ببینید:

بیوگرافی مهسا قربانی داور بین المللی فوتبال و همسرش + اینستاگرامبیوگرافی مهسا قربانی

مهسا قربانی و انسیه خباز مافی نژاد همچنین دیدار تیم های چین و کره جنوبی در توکیو را قضاوت کرده انددیدار دو تیم چین و کره جنوبی از مرحله نهایی مسابقات فوتبال بانوان شرق آسیا در حالی روز جمعه ۲۴ آذرماه ساعت ۱۶:۱۰ به وقت محلی در توکیو برگزار شد که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مهسا قربانی به عنوان داور چهارم و انسیه خباز مافی نژاد به عنوان کمک دوم از ایران این بازی را قضاوت کردند.

بیوگرافی انسیه مافی‌ نژاد داور فوتبال و همسرش +اینستاگرام

انسیه مافی‌ نژاد درباره همراهي با مهسا قرباني، داور بين‌المللي که در جام ملت‌هاي آسيا پوشش او خبرساز شد، گفت: پوشش ما به‌عنوان داوران ايراني در مسابقات بين‌المللي براساس استاندارد فدراسيون فوتبال ايران و نيز AFC است. فوتبال آسيا هيچ مشکلي با حجاب ما ندارد و ما نيز در پوشش خود چندين گزينه داريم که مهسا قرباني اين پوشش را انتخاب کرده است و از پوشش دست‌وپا به رنگ کرم استفاده مي‌کند و ديگرداوران مشکي را انتخاب مي‌کنند. عکس‌هايي از قضاوت قرباني در رسانه‌هاي مختلف منتشر شد که به‌دنبال حاشيه‌سازي بودند، در‌حالي‌که اين پوشش هيچ مشکلي نداشت. سعي مي‌کنيم از اين حواشي دور باشيم و تمام تمرکزمان را بر روي ارائه بهترين قضاوت در هر ديدار مي‌گذاريم.

بیوگرافی انسیه مافی‌ نژاد داور فوتبال و همسرش +اینستاگرام

انسیه مافی‌ نژاد کمک‌داور مشهدي فوتبال همچنين درباره جايگاه داوران ايران در آسيا تصريح کرد: وضعيت بانوان داور ايراني در کشور و آسيا خوب است، اما بايد قبول کنيم که فوتبال بانوان را دير شروع کرديم و براي رسيدن به اهدافمان کمي به زمان نياز داريم. درحال‌حاضر تيم بانوان ايران حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد و از داوران قوي نيز برخوردار است که آينده خوبي در پيش دارند. ما نيز تمام تلاش خود را مي کنيم تا بهترين نماينده براي فوتبال کشورمان باشيم

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *