بیوگرافی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست) و همسرش + ازدواج و سوابق

بیوگرافی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست) و همسرش + ازدواج و اینستاگرام

بیوگرافی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست) و همسرش + ازدواج و سوابق او را در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست) و عکس دوران بچگی و کودکی + ازدواج و اینستاگرام

بیوگرافی بابک مرادی بازیکن استقلال که یک فوتبالیست تکنیکی و سرعتی است و در ماشین سازی تبریز بوده و در شهریور ۱۳۹۹ با تیم استقلال قراردادی ۲ ساله بسته و اکنون در لیگ برتر خلیج فارس حضور دارد. مرادی بازیکنی چپ پا تخصصی که هافبک چپ یا همان وینگر چپ که یک سال در تیم شهرش بخاطر نبود دفاع چپ بازی کرد.او در پست مهاجم نیز بازی می کند. او بهترین شب زندگیش را شب امضای قرارداد با تیم محبوبش استقلال را عنوان می کند.

بیوگرافی بابک مرادی

آقای بابک مرادی متولد هفتمین روز از مرداد ماه سال ۱۳۷۲ می باشد هم اکنون به عنوان بازیکن فوتبال فعالیت دارد.

بیوگرافی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست) و همسرش + ازدواج و سوابق

آغاز فعالیت

بابک مرادی بازیکن فوتبال از همان دوران کودکی به فوتبال علاقه خاصی داشت تا اینکه به شهر تهران آمد و در تیم به نام پارسه تهران فعالیت خود را آغاز کرد و بعد از آن توانست به شهر تبریز برود و در کنار مهدی پاشازاده فوتبال را یاد بگیرد می توانست با حضور خود در تیم های لیگ یک مانند شهرداری تبریز بازی های درخشانی را از خود به نمایش بگذارد و به همین دلیل تمام شد خیلی زود از تیم های لیگ برتری پیشنهادهای بسیار خوبی را کسب کند.

از جمله بازی های بسیار درخشا او می‌توان به بازی در مقابل سیاه جامگان که توانست گل صعود و برتری را در مقابل دیدگاه ۱۰ هزار هوادار مشهدی در ورزشگاه تختی به ثمر برساند ، و مورد توجه هواداران و تیم‌های لیگ برتری قرار بگیرد.

بیوگرافی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست) و همسرش + ازدواج و سوابق

حضور در استقلال

بازیکن جوان چپ‌ها و هافبک چپ از سوی باشگاه استقلال تهران برای نقل و انتقالات سال ۹۹ پیشنهاد کسب کرد به پیشنهاد آبی‌های پایتخت جواب مثبت را داد ، این بازیکن خوش تکنیک و شوت زن که آینده درخشانی دارد و اکنون با عقد قرارداد رسمی به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست.

همچنین ببینید: بیوگرافی میلاد سرلک بازیکن پرسپولیس 

ازدواج بابک مرادی

به مجرد می‌باشد و هنوز خبری مبنی بر ازدواج ایشان شنیده نشده است.

بیوگرافی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست) و همسرش + ازدواج و سوابق

از جمله علاقه مندی ها و تفریحات وی سفر کردن و بودن در کنار خانواده و شهر مورد علاقه اش برای سفر کردن شیراز و یاسوج است

به ورزش والیبال علاقه دارد و طرفدار تیم والیبال گنبد است.
بهترین دوستش را ابتدا خانواده اش میداند و بعد مهدی موحد، مهدی صیادی، سیاوش هوشمندی از جمله دوستان صمیمی اش هستند و شعارش در زندگی توکل به خدا، تلاش و صبر است

بیوگرافی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست) و همسرش + ازدواج و اینستاگرام

ماجرای پیوستن  به استقلال

پس از مذاکره با احمد سعادتمند به استقلال پیوست. و اولین بازی خود برای استقلال را در دقایق پایانی بازی برابر باشگاه فوتبال فولاد خوزستان انجام داد. فسخ او با ماشین‌سازی و پیوستن به استقلال با حاشیه‌های زیادی همراه شد و مرادی با شکایت ماشین‌سازی در آذرماه۱۳۹۹ به مدت ۴ماه محروم شد. اما با رسیدگی وکیل و خود او سرانجام در دی‌ماه۱۳۹۹ تقلب ماشین‌سازی و زنوری (مالک باشگاه ماشین سازی و تراکتور تبریز) در پرونده وی ثابت شد و حکم محرومیت مرادی لغو گردید. بابک‌ مرادی پس از محرومیت در ۲بازی پیاپی برابر نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران موفق به ثبت پاس گل به وریا غفوری و فرشید اسماعیلی شد.

بیوگرافی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست) و همسرش + ازدواج و اینستاگرام

پیج اینستاگرام بابک مرادی

در اینستاگرام میتوانید با آیدی babak_moradi9 این فوتبالیست را دنبال کنید و با او در ارتباط باشید

بیوگرافی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست) و همسرش + ازدواج و اینستاگرامعاشق شیر کلمبیا

او میگوید من عاشق شیر کلمبیا هستم و به‌خاطر کارلوس والدراما دوست دارم این شکلی باشم. باید بازی‌های والدراما کاپیتان سابق تیم ملی کلمبیا را دیده باشید تا بدانید چه می‌گویم.

علاقه به سبک بازی والدراما

خیلی از بزرگترهای خودم درباره والدراما شنیده بودم. اینکه یک بازیکن تکنیکی، باهوش و فوق‌العاده فنی بوده است. در اینترنت سرچ کردم و وقتی بازی‌هایش را دیدم متوجه شدم از آن چیزی که فکرش را می‌کردم هم بهتر بوده است. یک هافبک کامل و فداکار که شاید موقعیت‌های ۷۰ به ۳۰ را هم پاس می‌داد. درجه یک بود و هوش سرشاری داشت. انگار به‌جای دو تا چشم چهار تا چشم دارد. یک جفت هم پشت‌سرش داشت و یک‌جورهایی همه جای زمین را می‌دید.

بیوگرافی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست)

عاشق استقلال بودم و هستم

خوشحالم به عشق خودم رسیدم و احساس بسیار خوبی دارم. در دوران کودکی یا نوجوانی هر کدام از ما یک رؤیای خاصی در سر داریم. آرزوهایی که شاید رسیدن به آن غیرممکن به نظر برسد اما من یکی خیلی سختی کشیدم و خیلی جنگیدم تا به رؤیای دوران کودکی خودم رسیدم و پیراهن آبی پرافتخار استقلال را پوشیدم.

عکس کودکی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست)

علاقه به واحدی نیکبخت

استقلال بازیکنان بزرگ زیادی داشته است اما من علیرضا نیکبخت‌واحدی را دوست داشتم. او یک چپ پای تکنیکی و پرتلاش بود که هم خوب پاس گل می‌داد و هم خوب گل می‌زد. البته استقلال همیشه چپ‌پاهای خوبی داشته است که امیدوارم لایق جانشینی آنها باشم.

عکس عصبانیت بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست)

دوستان و همبازیانم می‌دانند من آدمی نیستم که بی‌دلیل از کسی تعریف و تمجید کنم. لُر زبان هستم و همیشه صاف، رک و پوست‌کنده حرف می‌زنم. روزی که آقای محمود فکری سرمربی استقلال شد قائم اسلامی‌خواه دوست من تماس گرفت و گفت خوش به حالت! پرسیدم چطور؟ گفت یک مربی بااخلاق و صادق سرمربی شما شده که حق را به حقدار می‌دهد. من یکی، دو روز بعد به خود آقای فکری هم گفتم که دوست دارم به استقلال کمک کنم چون از بچگی استقلالی بودم.

بیوگرافی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست)

هواداران استقلال بسیار بامعرفت و دوست‌داشتنی هستند. جای خالی این عزیزان در مسابقات تیم کاملاً احساس می‌شود اما انرژی مثبت آنها را می‌گیریم و به خاطر دل آنها بازی می‌کنیم. ان‌شاءا… با حمایت طرفداران استقلال تا پایان فصل بتوانیم بهترین نتایج را گرفته و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

بیوگرافی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست) بیوگرافی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست) بیوگرافی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست) بیوگرافی بابک مرادی بازیکن فوتبال (فوتبالیست)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *