بیوگرافی باران خواننده و همسرش + عکس و آهنگ جدید و ازدواج

بیوگرافی باران خواننده کیست و اهل کجاست + عکس و سوابق

بیوگرافی باران خواننده

مرسی باران در تاریخ ۱۴ دی ماه در شهر مهاباد ، ایران به دنیا آمده است و فرزند آخر خانواده است و از سن ۱۰ سالگی همراه خانواده به کانادا مهاجرت کرده است. باران فارغ التحصیل شده در دو رشته گردشگری و بیزنس از شهر اتاوا، کانادا است.

بیوگرافی باران خواننده و همسرش + عکس و آهنگ جدید و ازدواج

شروع خوانندگی

اولین آهنگ خود به نام “زیادی” را در 26 فوریه 2013 منتشر کرد.

مدتی نگذشت که آهنگ به صدر جدل پاپ رسید.

باران برنده جایزه «بهترین هنرمند جدید زن ایران» در جوایز موسیقی بین‌المللی «Big Apple Music Awards 2015» شد که درسالن O² Arena، هامبورگ، آلمان برگزار شد.

بیوگرافی باران خواننده و همسرش + عکس و آهنگ جدید و ازدواج

سوابق

باران همچنین در سال 2015 برای کمک به جمع آوری پول برای مدرسه و سایر برنامه های موسیقی با نویسنده مشهور آمریکایی آقایوینسنت جیمز در کتابی با عنوان “88 راه هایی که موسیقی می تواند زندگی شما را تغییر دهد” همکاری کرد.

علت ورود به موسیقی

گاهی اوقات از من می پرسند که چگونه وارد موسیقی شدم یا چرا این کار را انجام دادم. پاسخ ساده است.  موسیقی‌ احساسات رابرمی‌انگیزد. موسیقی می تواند شما را خوشحال کند، می تواند شما را هیجان زده کند، می تواند زخم های عاطفی را التیام بخشد، میتواند شما را غمگین کند و به یادآوری خاطرات کمک کند. از سنین کودکی، موسیقی به من آزادی شخصی داد و همیشه به من قدرتبخشیده است تا بتوانم هر چیی را که این دنیا به من میدهد به عهده بگیرم.

من همیشه بر این باور بودم که 3 نوع آدم در این دنیا وجود دارند، آنهایی که در دنیای رویایی زندگی می کنند، آنهایی که با واقعیتروبرو می شوند و کسانی که یکی را به دیگری تبدیل می کنند. چیزهایی را که در آنها مهارت دارید بردارید و به آنها افتخار کنید و آنها رابا دنیا به اشتراک بگذارید! هر روز صبح ما دوباره در این دنیا متولد می شویم… هر روز این شانس را داریم که شروعی جدید داشتهباشیم و زندگی جدیدی داشته باشیم و هر روز انواع کارهای بزرگ توسط مردم عادی انجام می شود.

همچنین ببینید :

بیوگرافی خالو قنبر

بیوگرافی باران زمانی

بیوگرافی آرمین 2afm

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. باران کوثری (Fan Forever)

    خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *