بیوگرافی بازیگران سریال خاک و عشق + زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال خاک و عشق

بیوگرافی بازیگران سریال خاک  و عشق را به همراه اسامی بازیگران + خلاصه داستان و زمان پخش از شبکه آی فیلم و تصاویر پشت صحنه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

سریال خاک  و عشق

سریال خاک و عشق ساخته آقایان محمد تقی انصاری و علی بیطرفان در سال 1387 تهیه شد و برای نخستین بار در سال 1388 از شبکه دوم  سیما برای پخش آماده شد این سریال در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای بر مبنای فیلمنامه محمدتقی انصاری و با مشاوره علی مرشدشیرازی تهیه شده و لوکیشن‌های آن در لبنان بود.

بیوگرافی بازیگران سریال خاک و عشق + زمان پخش

خلاصه داستان خاک و عشق

در خلاصه این داستان آمده است که سامر در نقش دانشجو لبانی که در کشور فرانسه اقامت دارددر پی کشته شدن دوست صمیمی خود در حمله تروریستی به کشور لبنان سفر میکند تا یک روز نامه را تاسیس کند و سعی میکند با فعالیت و چاپ مقاله و اخبار ضد نقیض در میان لبنایان تفرقه بیندازد که سبب میشود مورد ت.جه سرویس های خاص قرار بکیرد و در ادامه ماجرای داستان رقم میخورد.

زمان پخش سریال

سریال خاک و عشق از روز دوشنبه مصادف با 29 اردیبهشت ماه سال 1399 هر روز راس ساعت 18 به روی آنتن شبکه ای فیلم میرود.

بازیگران

بازیگران سریال خاک و عشق

سريال “خاک وعشق” را خسرو خسروشاهي به زبان فارسي دوبله کرده است و پس از ماه رمضان از يکي از شبکه هاي داخلي پخش خواهد شد.
“خاک وعشق” که جديدترين ساخته الکوثر است نام عربي “بين الحب و التراب” دارد و بازيگران اصلي آن پيرداغر، ميشل غانم، حسن حمدان، لوريت حنينو، رزي خولي، سحرخليل هستند.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران فیلم خانه + زمان پخش

عوامل سریال

از ديگر عوامل سریال میتوان به : مجري طرح لبنان علي ابوزيد، مديرتوليد ايران حسين مرشدشيرازي، طراح صحنه و لباس محمد عبدالکريم بهار مومني، طراح گريم عليرضا باقربيگي، مديرتصويربرداري عليرضا اميري محمدي هوشنگ غفوري حميدرضا رحيم زاده، صدابردار بابک جايز مهرداد دادگري، تدوين مهدي اکبريان، منشي صحنه مهرناز هاشمي، مديرتدارکات فواد مرعي، جلوه هاي ويژه اصغر پورهاجريان فتح الدين نديمي، موسيقي محمد محمد علي.

اسامی بازیگران خاک و عشق

«خاك و عشق» كه جديدترين ساخته الكوثر است نام عربی «بين الحب و التراب» دارد و بازيگران اصلی آن پيرداغر، ميشل غانم، حسن حمدان، لوريت حنينو، رزی خولی، سحرخليل هستند.فيلمنامه اين سريال در ۱۳ قسمت ۴۵ دقيقه‌‌ای و توسط محمد‌تقی انصاری و با مشاوره علی مرشدشيرازی نوشته شده است.
داستان «خاك و عشق» مربوط به جنگ ۳۳ روزه لبنان و حوادث پيش از آن است. تمام لوكيشن‌ها در لبنان انتخاب شده و از بازيگران نام آشنای لبنان استفاده شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *