بیوگرافی بازیگران سریال دست انداز + پشت صحنه

معرفی بازیگران دست انداز و بیوگرافی بازیگران سریال دست انداز (طنز)

بیوگرافی بازیگران سریال دست انداز + پشت صحنه و زمان پخش این سریال را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال طنزی که توسط آقای شهاب عباسی کارگردانی شده است و برای نوروز 1400 آماده پخش خواهد بود این سریال بازیگران مطرحی را در خود دارد و با ژانر کمدی مهمان خانه های مردم خواهد بود.

معرفی بازیگران دست انداز و بیوگرافی بازیگران سریال دست انداز (طنز)

آقای شهاب عباسی از کارگردان ها و بازیگران شناخته شده کمدی کشورمان است که برنامه خنده بازار را ساخته بود و مورد استقبال مردم قرار گرفته بود بدون شک همه کارهای شهاب عباسی با استقبال مواجه شده اند که از علاقمندان زیادی برخوردار است.

بیوگرافی بازیگران سریال دست انداز

از مهمترین چهره های این سریال سوسن پرور ، ابراهیم شفیعی ، آرش میراحمدی ، افشین سنگ چاپ ، فرشته ترابی و میثم رستگار ، کوروش معصومی و مرتضی رستمی هستند

معرفی بازیگران دست انداز و بیوگرافی بازیگران سریال دست انداز (طنز)

این مجموعه در لوکیشنی در میدان حر به تهیه کنندگی مجید عباسی و سعید عباسی در حال تصویربرداری است. شهاب عباسی از ابتدای سال ۱۳۹۰ با کارگردانی مجموعه خنده‌بازار کارش را در شبکه سه آغاز کرد و سپس شکرآباد و افسانه هزارپایان را ساخت.

تهیه کننده های این سریال مجید عباسی و سعید عباسی هستند که تیم بسیاری خوبی شهاب عباسی تشکیل داده اند و در آینده همکاری های بیشتری با هم خواهند داشت.

بیوگرافی بازیگران سریال دست انداز + پشت صحنه

مجموعه طنز تلویزیونی «دست انداز» به تازگی فیلمبرداری را آغاز کرده تا این سریال آیتمی را به عید نوروز 1400 برساند. این مجموعه طنز در ۹۰ قسمت با آیتم های متنوع و شاد به کارگردانی شهاب عباسی در ایام نوروز ۱۴۰۰ هر شب روانه آنتن شبکه نسیم می‌شود. شوخی با حسینی‌بای، خبرنگار تلویزیون و شبکه شاد از جمله آیتم‌های این برنامه است.

بیوگرافی بازیگران سریال دست انداز + پشت صحنه

محمد احسانی درباره زمانبندی پخش این مجموعه توضیح داد: در ایام نوروز هر شب این مجموعه از شبکه نسیم پخش می‌شود و احتمالا تا ماه محرم ادامه دارد. تعدادی از قسمت‌ها هم بعد از ایام عزاداری روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

ابراهیم شفیعی

چهره ابراهیم شفیعی، را در خنده بازار دیده اید اما صدایش را حتما قبل از این هم شنیده بودید. کارتون های بسیار زیادی با صدای او دوبله شده است و یکی از نقش هایی که می شود به یادش آورد، تئودور در کارتون آلوین و سنجاب هاست. این بار اگر در کنار فرزندتان این کارتون را دیدید با دقت بیشتری صدای ابراهیم را گوش دهید تا متوجه شوید که او واقعا تواناست.

سعید عباسی

شهاب عباسی در روز 27 آذر 1352 در محله ای نزدیک به سه راه امین شهر تبریز در در خانواده ای 5 نفره متولد شد. پدر وی از قهرمانان سابق بوکس آسیا بوده است. او پیش از قبولی در دانشگاه در رشتهٔ نقاشی در رادیو تبریز فعالیت داشته. در دانشکده هنر با جواد رضویان و مهران غفوریان و حسین رفیعی هم دوره بوده.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *