بیوگرافی سریال رهایم کن با نقش + اسامی و خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال رهایم کن با نقش + اسامی و خلاصه داستان و عکس

اسامی سریال رهایم کن عبارتند از: محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری

از یک سوی محسن تنابنده(حاتم) از طرفی بابک کریمی، از نگاهی مهدی حسینی نیا، از دوربینی دیگر هوتن شکیبا(هاتف) و حتی شاید یوسف تیموری(یونس) و با تاکید موکدانه حسن معجونی؛ همه و همه می‌توانند شخصیت های دلخواه مخاطب گریز پای از سریال ایرانی باشند. دست های کمی بازتر در پلتفرم و آزادی عمل کمی بیشتر به نسبت تلویزیون و سینما، کارگردان و نویسنده را برای خلق سکانس هایی جاندار در مسیری بهتری قرار می‌دهد. در دو قسمت پخش شده کم نبود لحظاتی که مخاطب باور کرد می‌توان به اکت بازیگر ایرانی ایمان آورد. سکانس بزم و می خوری و دودآلود بابک کریمی با حسن معجونی با اضافه شدن مهدی حسینی نیا، نمونه ای از این باور پذیری محض است. نوع میزانسن و دکوپاژ صحنه موید معرفی بیشتر کاراکتر است‌؛ هر چند با ابهامات خودخواسته نویسنده و کارگردان. صحنه شوخی حسن معجونی با مهدی حسینی نیا آنچنان رئال است که برای پا بساطی های حرفه ای شاید باورپذیرتر باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال رهایم کن با نقش + اسامی و خلاصه داستان و عکس

درباره سریال رهایم کن

سریال رهایم کن یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی بوده که توسط شهرام شاه حسینی کارگردانی شده است.

آقای شهرام شاه حسینی تجربه ساخت سریال‌های پرستاران ،هشت و نیم دقیقه ، همه چیز آنجاستذ و پیدا و پنهان را در کارنامه دارد و حالا با سریال رهایم کن اولین گام خود را در شبکه نمایش خانگی برداشته است.

سریالی که در آن بازیگران شناخته شده‌ای همچون هوتن شکیبا ، محسن تنابنده ، هدی زین العابدین و  مهدی حسینی نیا بازی می کنند نویسندگی این سریال را به صورت گروهی مجید مولایی و سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی برعهده دارند این سریال از طریق شبکه اینترنتی فیلیمو پخش خواهد شد.

خلاصه داستان

داستان سریال درباره دو برادر بوده به نام آنها هاتف و حاتم است حاتم عاشق پرستار فرزندش می شود که مارال نام دارد مشخص نیست که چه بر سر همسر سابق حاتم آمده است و درباره سرنوشت همسر او بینِ مردم خبرهای ضد و نقیض وجود دارد. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او، به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده‌است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند.

بیوگرافی محسن تنابنده

وی متولد 26 فروردین ماه 1354 در تهران است. او از زمان کودکی در سالن نمایش پیکان شهر در نقش خمیر دندان بازی می کرد، و قبل از این که دانشجوی رشته ی بازیگری شود، به عنوان بهترین بازیگر جشنواره ی دانشجویی انتخاب شد. سپس در دانشکده ی هنر و معماری دانشگاه تهران، به صورت آکادمیک رشته ی بازیگری را ادامه داد و فارغ التحصیل شد.

بیوگرافی سریال رهایم کن با نقش + اسامی و خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا (زادهٔ ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در سنندج ) هنرپیشه و صداپیشه اهل ایران است. کارشناس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناس ارشد بازیگری از دانشگاه هنر است. هوتن شکیبا ازدواج نکرده و مجرد است و نمی‌خواهد به ازدواج فکر کند.

بیوگرافی سریال رهایم کن با نقش + اسامی و خلاصه داستان و عکس

خانواده ای ۴ نفره دارد. پدر او کارمند اداره کشاورزی و مادرش معلم ابتدایی بوده و برادرش هومن از خودش بزرگتر است. به گفته ی خودش خانواده ی مادری اش اهل هنر بوده است. برادرش هومن شکیبا نقاش حرفه ای است دو دایی اش مجسمه ساز هستند .

بیوگرافی هدی زین‌العابدین

هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیونی متولد 23 خردادماه سال 1368 و اهل کرج است. در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمده و یک برادر و یک خواهر نیز دارد . شغل پدرش آزاد و مادرش خانه دار بود . مادر خانم بازیگر سالهاست که فوت کرده است.

بیوگرافی سریال رهایم کن با نقش + اسامی و خلاصه داستان و عکس

هدی زین العابدین به دلیل اینکه رشته تحصیلی اش گرافیک بود وارد عرصه تبلیغات و ساخت تیزر شد و پس از آن وارد عرصه مدلینگ شد . هدی زین العابدین مانند مهدی پاکدل ( بازیگر مشهور ایرانی ) از طریق مدلینگ وارد کار بازیگری شده است. هدی زین العابدین مدتی مدل تیزرهای تبلیغاتی کارخانه برنج آوازه بود. بیوگرافی هدی زین العابدین بازیگر جذاب از مدلینگ تا بازی در سریال های مطرح!!

بیوگرافی مهدی حسینی‌نیا

مهدی حسینی نیا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 28 شهریور 1360 در تهران متولد شد.

او یکی از بازیگران کم حاشیه و آرام عرصه هنر است که اطلاعات چندانی از زندگی شخصی، ازدواج و همسرش در دسترس نمی باشد. هیچ یک از تصاویر منتشر شده منتسب به همسر مهدی حسینی نیا توسط خود این بازیگر تایید نشده است بنابراین نمیتوان گفت همسر ایشان کیست و یا حتی اینکه آقای بازیگر ازدواج کرده یا نه.

مهدی حسینی نیا فعالیت هنری خود را با فیلم «اینجا بدون من» ساخته بهرام توکلی در سال 1389 آغاز کرد و با فیلم «روایت ناپدید شدن مریم» به کارگردانی محمدرضا لطفی در سال 1392 مورد توجه قرار گرفت. این بازیگر در سال 1393 با سریال «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی اولین تجربه تلویزیونی خود را در کارنامه هنری اش ثبت کرد و با بازیگرانی همچون ویشکا آسایش، فرهاد آئیش، حامد کمیلی و سارا بهرامی به هنرمندی پرداخت.

بیوگرافی مونا احمدی

مونا احمدی بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 1368 در شهر تهران است. شروع فعالیت بازیگری مونا احمدی از زمانی که در هنرستان در رشته تئات مشغول به تحصیل بود از طرف هنرستان برای ایفای نقش در فیلم کودک و فرشته به خانم مهتاب نصیرپور که از دختر خانم های نوجوان برای این فیلم تست بازیگری می گرفت معرفی می شود و پس از موفقیت در تست نقش فرشته را در این فیلم بازی می کند.

بیوگرافی شهرام قائدی بازیگر و همسر و مادرش +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی شهرام قائدی

شهرام قائدی 31 مرداد سال 1354 در شهر قیر و کارزین در استان فارس به دنیا آمده است. اسم اصلی این بازیگر ابراهیم بوده که بعدا آن را تغئیر داده است. وی سال 1370 از شهرستان به تهران مهاجرت کرد و در 19 سالگی، یعنی در سال 1373 در کلاس های آموزش بازیگری امین تارخ شرکت کرد و بواسطه او در سال 74 به کارگردانای مشهوری چون گلاب آدینه معرفی شد. اولین کار تصویری تلویزیونی‌ شهرام قائدی “خودروی پلاک ۱۱” بود و پس از آن در سریال پرطرفدار و محبوب “بازگشت پرستوها” بازی کرد.

بیوگرافی آزاده صمدی و همسرش

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی متولد ۱۷ دی ۱۳۵۷ لاهیجان پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه را طی کد. در تئاتر «بی‌شیر و شکر» حمید امجد ایفای نقش کرد. سپس در تله‌تئاتر «دریاروندگان» محمد عاقبتی بازی و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی «راه بی‌پایان» با کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد. وی در فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» با کارگردانی هومن سیدی و «هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید» نیز بازی کرده‌است.

بیوگرافی یوسف تیموری

یوسف تیموری متولد 6 دی سال 1358 در منطقه غرب تهران است. او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند دوم خانواده می باشد. او دوره بازیگری را در کلاس های حمید سمندریان گذراند و یکی از شاگردان ممتاز این دوره بود. او برای نخستین بار در سال 1376 با سریال طنز سیب خنده به کارگردانی رضا عطارات در تلویزیون بازی کرد و با بازی در سریال عروسک مجید دلبندم بسیار معروف شد.

بیوگرافی یوسف تیموری بازیگر

سریال زیر اسمان شهر نخستین سریال بلندی بود که یوسف تیموری در آن ایفای نقش کرد. در این سریال نقش پولاد را بازی می کرد. این سریال یک مجموعه طنز اجتماعی بود که در سال 1380 از شبکه سوم سیما پخش شد و سه فصیل از آن ساخته شد.

انصاف نیست از کاراکتر تنابنده به راحتی عبور کنیم. شاید و به جرات دست کم برای نگارنده از محدود و معدود نقش هایی است که «نقی معمولی» را به خاطر نمی آورم! بسیار کنترل و حساب شده در برابر دوربین ظاهر شده است.‌ نوع راه رفتن‌اش نیز کار شده به نظر می‌آید. و حتی پک زدن هایش به سیگار و یا پایین آمدن از پله های دفتر معدن. هر چند برای مخاطب حرفه ای تا حدودی تم اصلی داستان با توجه به تیتراژ آخر سریال و خوانندگی زنده یاد تورج شعبان خانی مشخص می‌شود ولی خرده روایت های داستان(البته اگر بشود آن را خرده روایت نامید تا اینجای کار)‌نشان از ادامه‌ای جذاب از داستان می‌دهد. قصه ای که می‌توان آن را درامی عاشقانه با پس زمینه های سیاسی اجتماعی دوره ای خاص دانست. هر چند قضاوت برای ادامه کار زود است.

نقد سریال رهایم کن

سریال رهایم کن در واقع، نمایشی شفاف از ابتذال و فساد سیستماتیک در ایران قبل از انقلاب ارائه داده است.

این سریال روایت خانواده‌ای است که در مسیر اتفاقاتی ناگهانی و تلخ، سرنوشتی عجیب پیدا می‌کنند؛ محسن تنابنده، مهدی حسینی نیا، هدی زین العابدین، هوتن شکیبا، یوسف تیموری، آزاده صمدی، حسن معجونی از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند که رویدادهای اصلی آن در روستایی در حاشیه تهران و در جوار یک معدن رخ می‌دهد. مروری بر حوادث تاریخی دهه پنجاه و تهران قدیم از جمله وجوه ممیزه این سریال است که در روزهای پایانی بهمن، در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *