بیوگرافی بازیگران فیلم شعله ور با نقش +داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران فیلم شعله ور با نقش +داستان و عکس

 بیوگرافی بازیگران فیلم شعله ور

اسامی بازیگران فیلم شعله ور با نقش انها عبارتند از:

  • امین حیایی بازیگر نقش فرید
  • دارا حیایی بازیگر نقش نوید
  • زری خوشکام بازیگر نقش مادر فرید
  • بهمن پرورش بازیگر نقش مصطفی
  • فربد قبادی بازیگر نقش کاوه
  • مژگان صابری بازیگر نقش وحیده
  • پانته‌آ مهدی‌نیا بازیگر نقش مژده

معرفی فیلم شعله ور

فیلم سینمایی شعله وربه کارگردانی حمید نعمت الله یکی از فیلم های پرفروش سینمای ایران بوده که در آن بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند این فیلم را آقای هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله نویسندگی کرده است و در سال 1395 تولید شد.

بیوگرافی بازیگران فیلم شعله ور + پشت صحنه

این کار سینمایی در سال 1395 در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش گذاشته شد.

این فیلم از تاریخ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده است.

خلاصه داستان

داستان این فیلم درباره مرد جوانی بوده که احساس میکند پوچ و بدون کاربرد است و به همین دلیل در زندگی اش مشکلات زیادی به وجود می اید و نمیتواند در زندگی اش مشکلات خود را حل کند.

بیوگرافی بازیگران فیلم شعله ور + پشت صحنه

این فیلم اولین تجربه حرفه ای آقای دارا حیایی پسر امین حیایی میباشد که درکنار پسرش در این فیلم بازی کرده است و توانسته استعداد خود را در این فیلم نشان بدهد.

بیوگرافی بازیگران فیلم شعله ور + پشت صحنه

دارا حیایی سالها در آمریکا زندگی کرده است و به دور از بازیگری در امریکا در کنار مادرش حضور داشته است تا اینکه برای فیلم شعله ور آقای امین حیایی با همسر سابق تماس میگیرد و از او میخواهد که دارا را برای بازی در فیلم شعله ور به ایران بیاورد.

امین حیایی در جشنواره سی ششم فیلم فجر برای این فیلم برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و همچنین این فیلم در رشته‌های بهترین فیلمنامه، بهترین موسیقی متن، بهترین طراحی چهره پردازی و طراحی لباس و صدا گذاری نامزد دریافت سیمرغ بلورین بود.

بیوگرافی بازیگران فیلم شعله ور + پشت صحنه

همچنین در جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران، شعله ور تندیس بهترین موسیقی متن، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.

بیوگرافی امین حیایی در نقش فرید

امین حیایی ۱۹ خرداد سال ۱۳۴۹ در قیطریه تهران متولد شد. مادر امین حیایی معلم است و پدرش شغل آزاد دارد و فرزند بزرگ خانواده است. امین حیایی در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی – سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد.

بیوگرافی بازیگران فیلم شعله ور با نقش +داستان و عکس

همسر اول امین حیایی مونا بانکی پور ،دختر فرزانه داوری، بود؛ حاصل ازدواج اول امین حیایی پسری به نام دارا است. دارا حیایی متولد ۱۳۷۵ است.

بیوگرافی دارا حیایی در نقش نوید

دارا حیایی متولد ۱۱ شهریور سال ۱۳۷۲ در تهران اسـت. وی در ابتدا مدل بوده و بخاطر چهره‌ زیبایی کـه دارد، از حرفه مدلینگ وارد بازیگری شده اسـت. دارا فرزند امین حیایی و مونا بانکی‌پور «همسر اول امین حیایی» اسـت.

بیوگرافی بازیگران فیلم شعله ور با نقش +داستان و عکس

لازم بـه ذکر اسـت کـه پس از جدایی امین حیایی از مونا بانکی‌پور، حضانت دارا بـه مادر او سپرده شده اسـت. جالب اسـت بدانید کـه مونا نیز بازیگر بوده و از جمله‌ کارهای او میتوان بـه سریال ” خواب و بیدار” ساخته مهدی فخیم زاده اشاره کرد کـه در آن نقش همسر دانیال حکیمی را بر عهده داشت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *