بیوگرافی بهزاد محمدزاده هکر و مروان ابوسرور فلسطینی +اینستاگرام

بیوگرافی بهزاد محمدزاده هکر اینستاگرام و مروان ابوسرور فلسطینی +اینستاگرام

بیوگرافی بهزاد محمدزاده هکر و مروان ابوسرور فلسطینی +اینستاگرام و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بهزاد محمدزاده

او یکی از هکرها و برنامه نویسان حرفه ای بود که گفته میشود در کرج متولد شده است .

در سال 1380 به دنیا امده و از دانش اموزان مدرسه بوده است که با معدل بالا قبول شده است

بیوگرافی بهزاد محمدزاده هکر و مروان ابوسرور فلسطینی +اینستاگرام

هوش و استعداد بالایی دارد و تا به حال چندین بازی و اپلیکیشن را تولید کرده است.

هک وب سایت‌های آمریکایی

بعد از ترور شهید حاج قاسم سلیمانی این هکر برای تلافی و زدن خسارات مالی به آمریکا اقدام به هک کردن و خرابکاری در سایتهای اداری و دولتی و نظامی آمریکا کرد.

او به همراه یکی از دوستان فلسطینی اش به نام مروان ابوسرور  این کار را به سرانجا رساند

ه گزارش «ان بی سی نیوز» براساس اسنادی که دادگاه فدرال ایالت ماساچوست روز سه شنبه ۲۶ شهریور منتشر کرد، بهزاد محمدزاده ، ۱۹ ساله شهروند ایران و مروان ابوسرور، ۲۵ ساله شهروند فلسطین به توطئه برای تخریب عمدی کامپیوترهای حفاظت شده٬ متهم شده‌اند.

طبق این گزارش، حکم بازداشت این دو متهم که در خارج از آمریکا زندگی می‌کنند صادر شده است.

در دادخواست منتشر شده آمده است، بهزاد محمدزاده زمان کوتاهی پس از تایید کشته شدن قاسم سلیمانی توسط آمریکا، در حدود ۵۱ وب سایت در آمریکا را هک کرده و تصاویری از قاسم سلیمانی به همراه شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا» و دیگر مطالب را روی آنها منتشر کرده است.

ه گزارش دویچه وله، فعالیت‌های سایبری مروان ابوسرور عمدتا پیرامون بحران خاورمیانه دور می‌زند. او از سال 2016 به این سو، به دست‌کم 337 وب‌سایت آمریکایی حمله کرده و اقدام به نشر پیام‌هایی در دفاع از فلسطینیان کرده است.

وزارت دادگستری آمریکا برای محمدزاده و ابوسرور، 10 سال زندان و پرداخت غرامتی بالغ بر 250 هزار دلار تعیین کرده است.

بهزاد محمدزاده هکر ۱۹ساله ایرانی و ساکن کرج است که بنا به گزارش دادگستری آمریکا ۵۱ وب سایت آمریکایی و به گزارش اف بی آی حدود هزار و ۱۰۰ سایت در دنیا را هک کرده است.

 

محمدزاده این ادعا را نه تنها رد نکرده بلکه در اینستاگرام خود تصاویری از وب سایت‌های هک شده کشورهای دیگری مانند وب سایت‌های مراکزدولتی یا خصوصی لبنان، پاکستان، مکزیک و هنگ کنگ را هم منتشر کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ا
    از همسایگان ماست او اصلا آمریکا نبود اطلاعات کاملا غلط است وی اصالتا بچه ی طبس است اما در یزد سکونت داشت که چند وقتی است به کرج مهاجرت کرده اند پدرش چند سال پیش در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد ‌ .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *