بیوگرافی بیاینا محمودی بازیگر و همسرش + سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی بیاینا محمودی بازیگر و همسرش +عکس و سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی بیاینا محمودی بازیگر و همسرش + سوابق و اینستاگرام و سوابق هنری او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

بیوگرافی بیاینا محمودی بازیگر

بیاینا محمودی بازیگر جوانی که خیلی هنوز میان مردم دیده نشده وی بازیگر تئاتر است

او قبل از بازیگری در تئاتر تجربیات خیلی خوبی داشته

بیوگرافی بیاینا محمودی بازیگر و همسرش + سوابق و اینستاگرام

سوابق هنری

بیاینا محمودی می توان گفت که به جز بازیگری هم معلم است هم در زمینه‌ی ترجمه زبان انگلیسی فعالیت دارد و خیلی خوب انگلیسی صحبت می کند

وی در فضای مجازی فعال است به خاطر دلنوشته هایی که منتشر می کند او دوست ندارد از زندگی شخصی اش در فضای مجازی چیزی بگوید واز اینستاگرام برای معرفی نمایش های که در آن بازی کرده است استفاده میکند.

بیوگرافی بیاینا محمودی بازیگر و همسرش + سوابق و اینستاگرام

او بسیار با استعداد و تواناست در بازیگری بسیار پیشرفت خوبی دارد تا حالا ۵ نمایش بازی کرده است که می‌توان به آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمیبینم، پایان بازی و آندورا نیز اشاره کرد

بیاینا محمودی در فیلم تئاتر آرش با کارگردانی خانم گلچهره دامغانی نیز ایفای نقش کرده است، او بسیار به موسیقی علاقه دارد و خیلی خوب موسیقی را می‌شناسد

موسیقی برای تئاترنگو نیست بگو نمیبینم را خودش انتخاب کرده

بیوگرافی بیاینا محمودی بازیگر و همسرش + سوابق و اینستاگرام

درخشش در سریال گاندو

یکی از بازیگران سریال گاندو ۲ در فصل دوم به خاطر مسلط بودن به زبان انگلیسی و نقش شارلوت در سریال گاندو ۲ را بازی می‌کند در سریال گاندو بازیگران محبوبی چون وحید دهقانی، داریوش فرهنگ و سایر نیروهای امنیتی نیز ایفای نقش می‌کنند که بیاینا محمودی هم یکی از این بازیگران با استعداد است سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجید امینی ساخته شده که این سریال در نوروز ۱۴۰۰ پخش خواهد شد.

بیوگرافی بیاینا محمودی بازیگر و همسرش + سوابق و اینستاگرام

با توجه به این که گاندو 2 در نوروز پخش می شود و بینندگان زیادی خواهد داشت بازی در این مجموعه برای محمودی فرصت خوبی است تا بیشتر از قبل شناخته شود.

اینستاگرام

  beaina.mahmoudi

بیوگرافی بیاینا محمودی بازیگر و همسرش + سوابق و اینستاگرام

بیاینا محمودی ایفاگر نقش شارلوت والر در سریال گاندو ۲ است. عده ای در خصوص نقش وی گفته اند که نقش او معادل کایلی مور جاسوس انگلیسی که چندی پیش در ایران پیدا شد است.

سریال گاندو ۲ روایتگر نفوذ خارجی ها در وزارت امور خارجه ایران است. این سریال به دستگیری جاسوسان خارجی و دو تابعیتی در وزارت امور خارجه ایران و فرد نفوذی در گروه مذاکره کننده برجام می پردازد. همچنین به مشکلات و افراد دخیل در نوسانات بازار ارز و سکه نیز می پردازد.

در این سریال بازیگران زیادی نظیر داریوش فرهنگ، پیام دهکردی، خسرو شهباز، پندار اکبری، شهرام میرقائدی و سارا منجزی نقش آفرینی می کنند.

بیوگرافی بیاینا محمودی بازیگر و همسرش + سوابق و اینستاگرام

در مورد تجربه‌ی حضورش در صحنه تئاتر و اینکه چند سال است که در این حرفه فعالیت می کند اظهار داشت: بازیگری را از سال 1394 و از آموزشگاه سمندریان شروع کردم. همان سال هم برای اولین بار با کار آقای افشین زمانی با عنوان «خاطرات بازیگر نقش دوم» در سالن سنگلج به روی صحنه رفته و وارد تئاتر شدم. از آن به بعد هم کار تئاتر نسبت به تصویر برایم در اولویت بود و معتقدم که واقعا هیچ لذتی بالاتر از حضور روی صحنه تئاتر نیست.

بیوگرافی بیاینا محمودی بازیگر و همسرش + سوابق و اینستاگرام

بیاینا چگونه شارلوت شد؟

بیاینا محمودی در پاسخ به چگونگی انتخابش در گاندو گفت: انتخاب شدنم برای نقش شارلوت در گاندو هم از آنجایی شکل گرفت که چند نفر از دوستانی که کار من را در تئاتر دیده بودند، مرا به آقای افشار معرفی کردند و بر همین اساس از دفتر ایشان با من تماس گرفته شد و من هم رفتم.

این هنرپیشه در پاسخ به اینکه آیا ایفای نقش جاسوس آن هم در سطح تلویزیون که قطعا در اذهان عمومی به یاد می ماند، برایش مهم بود؟ یا اصلا دوست داشته که با چنین نقشی در صحنه ظاهر شود بیان داشت: حقیقیت این است که دوست نداشتم در اولین کار تصویری ام به عنوان یک جاسوس در تلویزیون دیده و شناخته بشوم. در واقع، از روز اولی که وارد تئاتر شدم، از ایفای نقش خارجی فراری بودم و اتفاقا هم همیشه برای من چنین پیشنهادهایی برای ایفای نقش در سریال یا فیلم های سینمایی بود. همان روز اول هم به آقای جواد افشار گفتم که این همان نقشی است که من یک عمر از آن فراری هستم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. وحید رهبانی درسته نه وحید دهقانی!

  2. وحید دهقانی نه و وحید رهبانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *