بیوگرافی ترلان پروانه بازیگر و همسرش +عکس لو رفته و حواشی و جنجال ها

بیوگرافی ترلان پروانه بازیگر و همسرش +عکس لو رفته و حواشی

ترلان پروانه در 18 تیر 1377 در شهر شیراز متولد شده است. این بازیگر تحصیل کرده ی لیسانس رشته گرافیک می باشد، که از 3 سالگی از تبلیغات شامپو جلوی دوربین رفت، و الان در کنار علاقه خود به رقص باله بازیگری هم می کند. نخستین بار در سال 1380 در 3 سالگی خانمی در فرودگاه من را دید، و به مادرم پیشنهاد بازی در یک تیزر تبلیغاتی داد، که مادرم با علاقه قبول کرد. علاقه ی مادرم به ین خاطر بود، چون مادرم قبل از ازدواج زمان دانشجویی در تئاتر فعالیت هنری داشت.

ترلان پروانه تا به حال ازدواج نرده است اما اخبار رابطه او با سعید عزت الهی و فرشاد احمدزاده و شروین حاجی پور علنی شد که همه رابطه هایش به یک سال نکشید.

بیوگرافی ترلان پروانه بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون و همسرش و عکس های خصوصی و مدلینگ را در مجله شبونه با جزئیات کامل و ماجرای رابطه و جنجال با فوتبالیست ایرانی را بخوانید.

بیوگرافی ترلان پروانه بازیگر و همسرش +عکس لو رفته و حواشی و جنجال ها

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و به عنوان
مدل لباس و کیف و کفش و مدل آرایشی برای محصولات برندهای معروف همکاری می کند.بیوگرافی و زندگینامه

ترلان پروانه در ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز به دنیا آمده است.

دیپلم گرافیک دارد و در این رشته تحصیل کرده است.

یک برادر به نام عرفان دارد.

ترلان پروانه تا به حال ازدواج نکرده و خبرهای ازدواج و طلاق او شایعه است

بیوگرافی ترلان پروانه بازیگر و همسرش +عکس جدید خانواده و ازدواج و طلاق

فعالیت هنری و بازیگری

از کودکی پا به عرصه بازیگری گذاشت و نقش کودکان را در بیشتر سریال ها و فیلم بازی می کرد.
وی از سه سالگی در صحنه بازیگری حضور دارد.
ابتدا از تبلیغات تلویزیونی شروع کرد و سپس پایش به بازیگری و هنرپیشگی باز شد‌.

بیوگرافی و عکس مدلینگ ترلان پروانه بازیگر

عکس جدید ترلان پروانه

اولین سریالی که بازی کرد در سال ۸۲ با نام بچه های پایش بود و سپس ضمن همکاری با مهران مدیری در جایزه بزرگ بازی کرد.

بیوگرافی و عکس مدلینگ ترلان پروانه بازیگر

تیپ زمستانی ترلان پروانه

فیلم سینمایی رویای آخر اولین کار سینمایی وی بود.
از همان کودکی استعداد بازیگری داشت و با وجود سن کم و بچه بودن بسیار عالی نقش خود را ایفا می کرد.
شایعه ازدواج با
چند سال پیش شایعه ای مبنی بر ازدواج دو بازیگر یعنی ترلان و ارسلان قاسمی منتشر شد که از طرف هر دو تکذیب شد.

عکس جنجالی ترلان پروانه پاهای ترلان پروانه

آشپزی ترلان پروانه

آشپزی را دوست دارم و اگر زمان داشته باشم، آشپزی می کنم. اوقات فراغتم را با دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری کنم به همین خاطر کمتر فرصت آشپزی دارم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم، بیشتر پاستا می پزم چون هم در پختش حسابی تسلط پیدا کرده ام و هم خیلی دوست دارم.

ورزش مورد علاقه خانم پروانه

ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

بیوگرافی ترلان پروانه بازیگر و همسرش +عکس خانواده و ازدواج و طلاق

ماجرای رابطه عاشقانه با سعید عزت الهی فوتبالیست

در مدت کوتاهی بین این دو چهره مشهور ایرانی روبطه عاشقانه ای شکل گرفت که خیلی زود به جدایی انجامید.
کامنت های قلبی و عشقی سعید عزت الهی فوتبالیست هوش قیافه و خوش تیپ زیر پیج شخصی ترلان پروانه حکایت از این رابطه را داشت اما بعد از مدت کوتاهی سعید عزت الهی در کامنتی گفت که یک ماه دوستی ساده بود و دختر ایده ال من نبود.
این کامنت از طرف مادر و خانواده ترلان توهین محسوب شد و گفتند از فوتبالیست کشورمان به خاطر این توهین شکایت می کنند.

بیوگرافی و عکس مدلینگ ترلان پروانه بازیگر

زندگی مشترک و ازدواج

ترلان پروانه فعلا مجرد است و ازدواج نکرده است.
وی کار خیلی خوب و پسندیده ای را نیز انجام داد که در نوع خودش بی نظیر و قابل تحسین بود.
هنرمند جوان و خوب کشورمان با مشاهده پرتره ای که فاطمه حمامی از تصویرش کشیده بود به دیدنش رفت و ساعاتی را با او به طور صمیمانه سپری کرد.

ماجرای لو رفتن فیلم با فرشاد احمدزاده

به تازگی فیلمی از این بازیگر معروف و پرکار و فوتبالیست مطرح کشورمان فرشاد احمدزاده متشر شد که نشان رابطه صمیمی با هم داشت که هر دو آن را تکذیب کردند ، اما بعد از مدتی بکگراند گوشی آقای فوتبالیست عکس این بازیگر بود که دوباره شایعات را مبنی بر ادامه دوستی بینشان را داغتر کرد.

بیوگرافی و عکس مدلینگ ترلان پروانه بازیگرسلفی ترلان پروانه

او میگوید نخستين كار من در سال ٨٣ بود كه در يك فيلم سينمايي بازي كردم. قبل از آن هم كار تلويزيوني انجام داده بودم. در واقع بعد از بازي در يك سريال، ‌بازي در سينما به من پيشنهاد شد و در فيلم «كركس» معيريان بازي كردم.

البته نمي‌شود در آن سن علاقه‌اي شكل گرفته باشد، ولي از معدود بچه‌هايي هستي كه در سن پايين وارد سينما شدي و به صورت مستمر ادامه دادي. اين علاقه بعدها چگونه به وجود آمد؟

در آن سن، معنا و مفهوم علاقه را متوجه نمي‌شدم و نمي‌دانستم كه اين علاقه هست يا اسم ديگر مي‌توان روي آن گذاشت. ولي به نظر من كسي كه علاقه‌مند نباشد، نمي‌تواند ادامه دهد، چون جامعه سختي‌هاي خودش را دارد و گرچه يك دختر شش ساله بودم اما به مرور اين سختي‌ها را تحمل كردم با وجود سختي‌هايي كه وجود داشت، رفته‌رفته علاقه‌ام بيشتر شد. اما چون كارم را دوست داشتم، سعي كردم اين كار را حرفه‌اي ادامه دهم.

بیوگرافی ترلان پروانه بازیگر و همسرش +عکس جدید و کودکی

خدا را شكر شانس خيلي خوبي كه داشتم اين بود كه از سنين پايين با بازيگران و كارگردان‌هاي خيلي خوب و حرفه‌اي كار كنم. اين موضوع به من خيلي كمك مي‌كرد. هر كاري كه انجام مي‌دادم، براي من يك دوره بازيگري بود. معمولا كساني كه از سن پايين كار بازيگري را شروع مي‌كنند، معمولا به خاطر سروزبان داشتن يا زيبايي‌شان است.

من هيچ‌وقت دوست نداشتم بگويند به خاطر زيبايي بازيگر شده‌ام و اصلا دلم نمي‌خواست اين اتفاق برايم بيفتد. در كنار نقش‌ها و برداشت‌هاي مختلفي كه داشتم به مطالعه هم پرداخته‌ام. در اين چند سال اخير سعي كردم كه نسبت به گذشته، گزيده‌تر كار كنم و نقش‌هايي بازي كنم كه هر كدام چالشي براي من داشته باشد.

صفحه اینستاگرام ترلان پروانه tarlan_parvanee@

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی خانم ترلان پروانه و پربازدیدترین پست هاي اینستاگرامی وی را مرور میکنیم. ترلان پروانه چندمیلیون دنبال کننده دارد کـه رقم بالایی محسوب می‌شود و شمار فالوورهای او روز بـه روز در حال افزایش می باشد.

بیوگرافی ترلان پروانه بازیگر و برادرش +عکس خانواده و ازدواج و طلاق

خیلی از بازیگران کودک نتوانستند در بزرگسالی در این عرصه فعالیت کنند، اما شما جزو استثنا‌ها در این زمینه هستید. کسب تجربه بازیگری از کودکی و کارنامه پرکار این روز‌های خود را مدیون چه چیزی می‌دانید؟

پیش از هرچیز لطف خداوند بوده و بعد حمایت مردم، طرفداران و خانواده عزیزم. بعد هم انتخاب‌های صحیح، عامل مؤثری در مسیر بازیگری من بوده است. اینکه درباره لطف خداوند حرف می‌زنم از چند نظر برایم اهمیت دارد. خداوند از همان ابتدای ورودم به دنیای بازیگری موقعیت‌های ویژه‌ای را سرراه من قرار داد.

بیوگرافی ترلان پروانه بازیگر و همسرش +عکس خانواده و ازدواج و طلاق

افق بازیگری شما کجاست؟ در مسیر بازیگری خود چه هدفی را دنبال می‌کنید؟

افق بازیگری، افقی است پهناور، نامحدود و بدون مرز؛ در واقع باید گفت اهداف من به‌عنوان یک بازیگر پرتعداد هستند و من سعی می‌کنم آن‌ها را دسته‌بندی کنم. بعد از تعیین هدف‌ها، انتخاب مسیر درست هم اهمیت دارد. با انتخاب مسیر مناسب می‌توان به طرف هدف‌هایی که انتخاب کرده‌ایم قدم برداشت.

بیوگرافی ترلان پروانه بازیگر +عکس جدید ترلان پروانه آرایش

اخیرا کتابی مطالعه کردم که در آن به جمله جالبی رسیدم، نوشته بود که در سینما شخصیت در گستره زمان و مکانی نامشخص روی پرده نقره‌ای است و بازیگری تئاتر، آفرینش پیکری از بشر زنده روی صحنه است.

در تئاتر، روز‌ها و شب‌ها تمرین می‌کنی، هربار شخصیت را روی صحنه می‌بری پخته‌تر از قبل می‌شود. در تمرین و اجرا کم‌کم با وجوه مختلف شخصیتی که ساخته‌ای آشنا می‌شوی تا خود را در آن نقش احساس کنی.

عکس کودکی ترلان پروانه و ارسلان قاسمی بازیگر و عکس بچگی ترلان پروانه

تلویزیون چطور؟ این رسانه برای شما چه جایگاهی دارد و بازی در تلویزیون را با چه ملاحظاتی می‌پذیرید؟

جایگاه تئاتر، سینما و تلویزیون برای من در یک سطح است. البته که تعداد مخاطبان تلویزیونی بیشتر و این رسانه راحت‌تر برای مردم در دسترس است.

در سینما و تئاتر در واقع این مخاطب است که خودش انتخاب می‌کند به تماشای چه کاری برود. اما در مجموع اگر فاکتور‌هایی که درنظر دارم در پروژه‌های تلویزیونی که به من پیشنهاد می‌شود وجود داشته باشد، حتما بازی در تلویزیون جزو انتخاب‌هایم خواهد بود.

عکس کودکی ترلان پروانه بازیگر و شهاب حسینی و عکس بچگی ترلان پروانه

محافظت از پوست و شکستگی بینی ترلان پروانه

قبل و بعد از گریم مراقبت می کنم. وسایل خاص برای خودم دارم، از مرطوب کننده های خوب استفاده می کنم، کرم ضدآفتاب به طور مداوم می زنم و از همه مهم تر بخورهای طبیعی هم برای پاکسازی استفاده می کنم.

زیبایی نسبی است. پیشرفت بازیگرها به مسائل مهم تری بستگی دارد. به نظرم بهتر است از جذابیت صحبت کنیم.

من وسایل و لوازم شخصی اولیه دارم، برای بعضی از گریم های خاص که وسایل ویژه ای نیاز هست آنها را تهیه می کنم، نمی توان گفت این کار همیشه رواج دارد یا نه! اما دیده ام که بعضی از بازیگران از لوازم شخصی خود برای گریم استفاده می کنند.

من دوست ندارم که شعار بدهم، به نظرم گاهی عمل جراحی زیبایی برای برخی مهم است، رفع اشکال و نقص در صورت یک فرد می تواند در روابط اجتماعی او موثر باشد.

بینی من در اسکیت شکست. با وجود اینکه نفر اول در سطح استان در سرعت شده بودم، اما یک لحظه برخورد من با یک مانع منجر به شکستگی گونه و بینی ام شد، به طوری که بینی ام از سه جا شکست و برای جا انداختن بینی ام خیلی اذیت شدم.

عکس کودکی ترلان پروانه بازیگر و عکس بچگی ترلان پروانه
کتک خوردن از شروین حاجی پور

ترلان پروانه که در سال 1402 با شروین حاجی پور خواننده معروف وارد رابطه شد و چندین بار به صورت لایو با هم صحبت میکردند ناگهان رابطه شان شکراب شد و خانم ترلان پروانه در اینستاگرامش با اشتوری کردن دست کبود شده و گوشی شکسته مدعی شد که شروین او را کتک زده است و موبایلش را هم شکسته است.

فیلم / شروین حاجی پور ترلانه پروانه سیاه و کبود کرد موبایلش را هم شکاند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *