بیوگرافی هما خاکپاش بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس جدید و اینستاگرام

بیوگرافی هما خاکپاش بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس جدید و اینستاگرام

بیوگرافی هما خاکپاش و همسرش بازیگر قدیمی و پیشکسوت سینما و تلویزیون و اسامی فیلم ها و سریال های هما خاکپاش و فرزندان و عکس جدید و اینستاگرام و زندگینامه و مصاحبه جدید او را در این صفحه ببینید.

  • نام اصلی : مه نسا خاکپاش
  • حرفه : بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر
  • تاریخ تولد و سن :  ۲ آذر ۱۳۳۹
  • محل تولد : دامغان
  • شروع فعالیت : 1365 تا کنون
  • الان کجاست : تهران
  • پیج اینستاگرام : homakhakpash

بیوگرافی هما خاکپاش بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس جدید و اینستاگرام

بیوگرافی هما خاکپاش

هما خاکپاش بازیگر قدیمی و توانمند کشورمان متولد 2 آذر 1339 در شهرستان دامغان بوده و نام واقعی او مه نسا می باشد.

او از سال ۱۳۶۵ تا کنون در عرصه بازیگری فعالیت مستمر داشته است.

شرع فعالیت بازیگری

اولین تجربه حرفه ای او در سال ۱۳۶۷ بعد از انقلاب بوده که با سریال آینه عبرت اولین گام خدا دارد بازیگری برداشت از سریال ماندگار که توسط محسن شاه محمدی کارگردانی شد در این سریال بازیگرانی همچون روح الله مفیدی و جواد گلپایگانی و محمود دینی بازی می کردند که درباره مواد مخدر و تاثیر آن در خانواده ها بود .

بیوگرافی هما خاکپاش بازیگر +عکس جدید و اینستاگرام

سریالهای هما خاکپاش

در سال ۱۳۶۹ سریال آرایشگاه زیبا دومین تجربه حرفه ای خانم هما خاکپاش بود سریالی که توسط مرضیه برومند کارگردانی شد و در ۱۳ قسمت بر روی آنتن رفت البته خانم هما خاکپاش در این سریال نقش یک بازیگر مهمان را برعهده داشت.

در سال ۱۳۷۰ سریال تعطیلات نوروزی به کارگردانی خسرو ملکان را بازی کرد یکی از سریالهای محبوب تلویزیونی بود

مهمترین کار تلویزیونی او را در اواخر دهه ۶۰ سریال این خانه دور است نام برد سریالی که توسط مسعود رسام و بیژن بیرنگ کارگردانی شد و در آن چهره هایی همچون شهلا ریاحی و حمیده خیرآبادی بازی می کردند.

بیوگرافی هما خاکپاش بازیگر +عکس جدید و اینستاگرام

او همچنین در سریال های سیمرغ و خاله سارا و همسران و هدف گمشده و بهاران در بهار و داستان یک زندگی و آخرین ستاره شب به ایفای نقش پرداخته است.

آخرین کار تلویزیونی او سال ۱۳۹۹ سریال خانه امن بوده است که توسط احمد معظمی کارگردانی شده از شبکه اول سیما به روی آنتن رفت سریالی که داستان امنیتی و سیاسی داشت

بیوگرافی هما خاکپاش بازیگر +عکس جدید و اینستاگرام

هما خاکپاش در سینما

خانم هما خاکپاش در سینما نیز سابقه زیادی دارد در سال ۱۳۷۱ فیلم سینمایی لبه تیغ اولین گام خود را در سینما برداشت فیلمی که توسط جمال شورجه کارگردانی شد و در آن هنرمندانی همچون بیژن امکانیان و اصغر محبی و رضا بابک و گوهر خیراندیش و جمشید اسماعیل خانی بازی می کردند که تجربه بسیار خوبی برای خانم هما خاکپاش بود تا خود را در سینما هم نشان بدهد.

بیوگرافی هما خاکپاش بازیگر +عکس جدید و اینستاگرام

در همان سال فیلم سینمایی سفر را بازی کرد همچنین فیلم چشمهایم برای تو از جمله فیلم هایی بود که در سال ۱۳۷۱ بازی کرده است و سال بسیار موفقی را پشت سر گذاشت.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

بیوگرافی پوراندخت مهیمن بازیگر و همسرش و فرزندان
بیوگرافی سیما تیرانداز بازیگر و همسر اول و دومش
بیوگرافی نادر سلیمانی بازیگر و همسرش پری صمدی
بیوگرافی سحر جعفری جوزانی بازیگر

سال 74 سال پرکار

اما جالب است بدانید سال ۱۳۷۴ یکی از سال های پر کار خانم هما خاکپاش بوده است چرا که در این سال توانست 23 سریال تلویزیونی و 4 فیلم سینمایی را بازی کند سریالهای آخرین ستاره شب و داستان یک زندگی که از شبکه اول سیما پخش شد و فیلم های یحیی به کارگردانی حسن فرخی و مرد نامرئی به کارگردانی فریال بهزاد و مادرم گیسو به کارگردانی سیامک شایقی و عروس کاغذی به کارگردانی حجت الله سیفی از جمله کارهای او در سال ۱۳۷۴ به شمار می‌آیند آخرین کار سینمایی خانم خاکپاش تا تنظیم این مطلب فیلم زن مثل زندگی بوده که در سال ۱۳۹۹ تولید شده است.

بیوگرافی هما خاکپاش بازیگر +عکس جدید و اینستاگرام

وضعیت سینما و تئاتر از نظر هما خاکپاش

او میگوید وضعیت سینما بسیار به هم ریخته است. اگر پای تلویزیون بنشینیم و در این نوع آثار سینمایی کار نکنیم بهتر است. وقت بگذاریم، کار کنیم پیش قسط ندهند، سرویس ندارند، غذا یک وعده دهند، تازه زمانی که فیلم در اکران فروش کرد پول ما پرداخت نشود. درچنین شرایطی بنده کار نمی کنم.

در تئاتر سه ماه تمرین می کنید آن وقت به بازبینی که می رسد تایید نمی شود و زحمات گروه از بین می رود. پیشنهادات زیادی به من در تئاتر می شود اما به دردسرش نمی ارزد. بیکاری بسیار سخت است آن هم ما که همیشه روی آنتن و بر پرده اکران بودیم اما در حال حاضر ۴ سال است کار سینمایی ندارم در حالی که در گذشته بنده سالی ۲ فیلم سینمایی روی پرده اکران داشتم.

بیوگرافی هما خاکپاش بازیگر +عکس جدید و اینستاگرام

وضعیت در سینما افتضاح و قوانین نیز از بین رفته است. اگر پول و پارتی داشته باشید تهیه کننده به شما بهترین نقش را می دهد و دائم جلوی دوربین بازی خواهید کرد. مثل خیلی از افرادی که در حال حاضر به شکل دائم جلوی دوربین بازی می کنند و دوست و آشنای خود را در آثار به کار می گیرند.

برای بازیگرانی مثل من که قدیمی هستند مجبورند که قرارداد ببندند اما پای قرارداد که می رسد کلا با شرایط عجیبی اعم از ندادن پول، پیش قسط، شرط فروش در اکران برای پرداخت دستمزد و کسر مالیات در قرارداد روبه رو می شویم، در حالی که قانونی شده است که هنرمندان مالیات ندهند.

بیوگرافی هما خاکپاش بازیگر +عکس جدید و اینستاگرام

پول بازیگران را نمیدهند

هما خاکپاش میگوید در تلویزیون به دلیل عدم پرداخت مناسب دستمزدها ترجیح می‌دهم کار نکنم. سال گذشته با صداوسیمای قزوین قرارداد بازی در یک سریال را بستم که هنوز موفق به دریافت دستمزد خود نشده‌ام. این در حالی است که من به این پول احتیاج دارم، زیرا خانه من استیجاری است و باید کرایه صاحب‌خانه را بدهم. حالا شما حساب کنید که من دو فرزند دانشجو هم دارم که باید خرج آن‌ها را هم بدهم اوضاع اسفناک پرداخت‌ها از جمله عواملی است که باعث شده تا امروز هنرمندان اکثراً بیکار باشند.

بیوگرافی هما خاکپاش بازیگر +عکس جدید و اینستاگرام

هما خاکپاش زندگی اش را به خاطر بازیگر رها کرد

او میگوید من زمانی شغل و حرفه‌ام چیز دیگری بود و به خاطر عشق و علاقه‌ای که به هنر داشتم، شغلم را رها کردم. همه جوانی‌ام را فدای این کار کردم چرا که فکر می‌کردم آینده‌ای دارد، اما نه تنها آینده ندارد، بلکه کسی هم به سراغ ما نمی‌آید تا بپرسد در روزگار بیکاری چه کار می‌کنیم. من اگر یک پرستار ساده بودم، حداقل یک حقوق بازنشستگی داشتم اما الان باید چه کار کرد باید مثل همه هنرمندانی که در خانه نشسته‌اند و درحال دق کردن هستند، دق کنم؟

بیوگرافی هما خاکپاش بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس جدید و اینستاگرام

وزارت ارشاد باید فکری به حال بیکاری، حقوق بازنشستگی و بیمه بازیگران قدیمی کند، چون با این وضع به واقع نمی‌توان زندگی کرد. متأسفانه ما در میان خودمان هم همبستگی نداریم و به همین خاطر هیچ سرپناهی نداشتیم و مثل واحدهای دیگر همراه هم نیستیم. سینما یک دروازه بی‌دروپیکر است که هر کی به هر کی شده و این اصلاً خوب نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *