بیوگرافی جمال اجلالی بازیگر و همسر اول و دوم و فرزندان + عکس خانواده

بیوگرافی جمال اجلالی بازیگر و همسر اول و دوم و فرزندان + عکس خانواده

بیوگرافی جمال اجلالی بازیگر

جمال اجلالی (Jamal Ajjali) بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۱۳۲۶ در تهران بوده و دارای لیسانس تئاتر میباشد او بیشتر سوابقش در عرصه تئاتر بوده است اما فیلم ها و سریالهای زیادی را هم بازی کرده است

سریال توطئه فامیلی، سریال مسافر و سریال دوردست‌ها همچنین فیلم های دم‌سرخ‌ها ، گینس، آرایش غلیظ و مدرسه پیرمردها از مهمترین کارهای هنری جمال اجلالی میباشد.

بیوگرافی جمال اجلالی بازیگر و همسرش سعیده خلیلی و فرزندان + عکس خانواده

 زندگینامه جمال اجلالی

جمال اجلالی در سال ۱۳۲۶ به دنیا امده است و از بازیگران باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان میباشد. او سالها در فیلم ها و سریالهای مختلف کشورمان بازی کرده است.

از کودکی تا بازیگری

اجلالی از دروان کودکی اش به بازیگری علاقمن شد و سپس در رشته بازیگری و تئاتر به تحصیل پرداخت و موفق شد با رتبه دو رقمی در دانشکده هنرهای زیبا قبول شود و فعالیت رسمی خود را استارت بزند.

بیوگرافی جمال اجلالی بازیگر و همسر اول و دوم و فرزندان + عکس خانواده

او زیر نظر حمید سمندریان به کسب تجربه پرداخت به عبارت دیگر حمید سمندریان در پیدا کردن استعداد او نقش مهمی داشت و جمال اجلالی در سال 1368 در تنها فیلم بلند او به نام تمام وسوسه های زمین به ایفای نقش پرداخت.

اولین تجربه بازیگری جمال اجلالی

جمال اجلالی اولین بار تجربه حرف ای خود را در سینما در سال 1364و در 38 سالگی به دست آورد و موفق شد در فیلم عاشق کوچک به ایفای نقش بپردازد فیلمی که توسط آقای فرخ انصاری ساخته شد. البته موفقیتاو بیشتر برای کار بعدی اش همچون سریال توطئه فامیلی، نبود اما تجربه بسیار زیادی کسب کرد او همکاری با هنرمندانی همچون علی زرینی، جلال اجلالی، پروین اشکانی و محمود شولیزاده را تجربه کرد.

بیوگرافی جمال اجلالی بازیگر + عکس خانواده

جمال اجلالی در سال 1389 دوران بسیار پر کاری را در زمینه سینما و تلویزیون پشت سر گذاشت و در سریال مهمی به ایفای نقش پرداخت./

کار مهم جمال اجلالی بازی در مجموعه توطئه فامیلی به کارگردانی رامبد جوان به شمار می آید.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی پرویز کاردان

همسر اول و دوم

او در سالهای جوانی یک بار ازدواج کرد که منجر به طلاق شد و از آن ازدواج یک فرزند پسر دارد او سالها پیش هم با خانی به نام سعیده ازدواج کرده است

بیوگرافی جمال اجلالی بازیگر و همسر اول و دوم و فرزندان + عکس خانواده

اما ممکن است برایتان جالب باشد که در بیوگرافی جمال اجلالی میخوانید که بازی در سریال توطئه فامیلی از کارهای مهم این بازیگر بوده است.

جمال اجلالی سال 1389 در 63 سالگی در سریال توطئه فامیلی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با رامبد جوان همکاری داشته است. جمال اجلالی توانست با بازی در سریال توطئه فامیلی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امیر جعفری، آناهیتا همتی، مریم امیرجلالی و خسرو احمدی بر تجارب او افزود.

بیوگرافی جمال اجلالی بازیگر و همسر اول و دوم و فرزندان + عکس خانواده

بیشتر بدانید جمال اجلالی: به دلیل گرفتگی تارهای‌ صوتی‌ام نمی‌توانم کار کنم!

اجلالی را با نقش آقای قندی در سریال «برای آخرین بار» میشناسیم و همچنین بازی در کارکاتر مهمی در سریال به‌یادماندنی , «در قلب من» به یاد داریم اما شوربختانه مدتی است این بازیگر قدیمی به علت بیماری مغزی, در بستر بیماری بستری شده است و قادر به صحبت کردن نیست.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی امیر زنگی بازیگر قدیمی

بیوگرافی جمال اجلالی بازیگر + عکس خانواده

وضعیت جسمانی جمال اجلالی

اجلالی درباره‌ وضعیت جسمانی این روزهایش گفت: حالم بد نیست اما تارهای صوتی‌ام مشکل پیدا کرده است و به علت گرفتگی تارهای‌ صوتی‌ام قادر به صحبت کردن و کار کردن در بازیگری نیستم.

از آنجا که از نظرجسمانی با مشکل مواجه شده ام باید این مشکل عضو را از روش ورزش و گذراندن دوره‌های, فیزیوتراپی  درمان کنم بر اثر مشکلی که به وجود آمده بود، قدرت راه رفتن خود را از دست داده بودم، اما الان خیلی بهترم و می‌توانم راه بروم.

جمال اجلالی بازیگر سریال «دوردست ها» است که بهمن ماه ۹۵ هنگام گریم در این سریال، دچار خون ریزی مغزی, و در بیمارستان ساری بستری شد. جمال اجلالی سابقه بازی در سریال‌هایی چون «در قلب من»، «خداحافظ بچه‌ها» و «بچه‌های بهشت» به کارگردنی خسرو معصومی را داشته است.

بیوگرافی جمال اجلالی بازیگر + عکس خانواده

بیوگرافی جمال اجلالی بازیگر و همسرش سعیده خلیلی + عکس خانواده

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خیلی به یادتیم آقا جمال.الان دوباره داره در قلب منو آی فیلم میده.سیر نمیشیم از دیدنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *