بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان در بانوی عمارت + عکس

بازیگر نقش ارسلان در بانوی عمارت کیست +بیوگرافی و عکس و مصاحبه

شازده ارسلان در سریال بانوی عمارت کیست

حسام منظور بازیگر نقش ارسلان در سریال بانوی عمارت میباشد متولد 18 آذر 1359 در شهر تهران است. او در رشته هنز تحصیل کرده است و در دانشگاه تربیت مدرس درس خوانده است و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی را دارد.

پدرش اهل خراسان شهر بجنورد و مادرش اهل ارومیه است ، به همین سبب کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان سپری کرده است.

تا اینکه سال 1367 در 8 سالگی به تبریز نقل مکان کردند. او در سریال بانوی عمارت نقش شازده ارسلان را بازی میکند و بازیگر مقابلش مریم مومن در نقش فخری است.

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان در بانوی عمارت + عکس

بیوگرافی

حسام منظور بازیگر ایرانی و مدرس رشته بازیگری بوده و در ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته کارگردانی و بازیگری در مقطع لیسانس می باشد.

سوابق و فعالیت ها

 حسام منظور فعالیت های خود را از دوران دانشجویی در تاتر شروع کرده و اولین نقش جدی خود را به عنوان بازیگر تئاتر شروع کرده است.

با ورود به حوزه تئاتر در سال ۱۳۸۲ استعداد و توانایی او در ایفای نقش در نمایش های مختلف ، توجه اهالی سینما و فیلم سازان به او و بازی خوبش جلب شد‌ه و برای حضور در سریال و فیلم های سینمایی دعوت شد.

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان در بانوی عمارت + عکس

عکس های حسام منظور

او نمایش هایی چون خوان هشتم و مکبث و اودیسه و هملت و ایستگاه سلام و …را بازی کرده است‌.

بازیگر نقش شازده ارسلان در بانوی عمارت کیست

موفقیت و درخشش او در ایفای نقش در عرصه تاتر باعث شد تاچندین جایزه برای بازی در نمایش های مکبث و اودیسه از جشنواره تاتر دریافت کند.
در بیوگرافی حسام منظور می خوانیم که او اولین بازی خود را در سینما در فیلم سینمایی تلفن رییس جمهور ایفا کرده و سپس فیلم ربوده شده را بازی کرده است.

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان در بانوی عمارت + عکس

بیوگرافی حسام منظور به عنوان مدرس بازیگری چند سالی است که فعالیت دارد و در موسسه ای که دایر کرده به تعلیم و آموزش هنرجویان بازیگری می پردازد. بیوگرافی میلاد میرزایی
این هنرپیشه ایرانی در جدیدترین نقش خود در سریال بانوی عمارت حضور دارد که در نقش شازده ارسلان در سریال بانوی عمارت نقش آفرینی کرده است.

ازدواج و همسرش

از زندگی شخصی و ازدواج و همسر این بازیگر برجسته و با سابقه کشورمان اطلاعی در دست نیست.

آدرس صفحه اینستاگرامش

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان در بانوی عمارت + عکس

بهترین بازیگر مرد تئاتر

بیوگرافی حسام منظور حتی در سال ۱۳۸۸ به عنوان بهترین بازیگر برای هنرنمایی در نمایش مکبث انتخاب گردید

او همچنین در سال ۱۳۹۵ نیز جایزه بهترین بازیگر را برای درخشش در ادیسه دریافت نمود. مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت با موضوع جذاب با ژانر عاشقانه های قجری در شبکه سه به نمایش درآمده است.

همچنین ببینید:

یکی از کاراکترهایی که در این سریال حضور دارد نقشی با نام شازده ارسلان می باشد.

این نقش را حسام منظور مدرس بازیگری و بازیگر سینما و تاتر و تلویزیون ایفا کرده است.

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان در سریال بانوی عمارت + عکس

بازیگر شازده ارسلان در سریال بانوی عمارت

بیوگرافی حسام منظور شازده ارسلان یکی از شازده های دوران قاجار است که درگیر عشق دربازی در عمارت شاهی شده و با فخراازمان رابطه احساسی در سریال دارد.

اتفاقاتی مهیج و جذاب برای این کاراکتر سریال بوجود می آید که دیدن و تماشای آن خالی از لطف نیست و تاکنون مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است و بیشتر بیننده ها علاقه مند به این گونه سریال های تاریخی مخصوصا قاجاری و تیپ های این چنینی مخصوصا لبای ها و پوشش های زمان قاجار  هستند.

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان در سریال بانوی عمارت + عکس

حسام منظور بازیگر سینما و تلویزیون و تاتر در نقش شازده ارسلان است که علاوه بر بازی در مجموعه تلویزیونی در رشته بازیگری نیز تدریس کرده و از هنرمندان و استادان بنام عرصه سینما و تاتر می باشد.

متولد سال بوده و آثار تاتر و نمایشی زیادی دارد و در فیلم سینمایی جنجالی تلفن رییس جمهور نیز ایفای نقش کرده است.

عکس های حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان در بانوی عمارت

در این سریال بازیگران جدید و تازه کاری هم حضور دارد که یکی از آنها مریم مومن است که نقش فخرالزمان نقش مقابل وی را بازی میکند .

سریالی تاریخی درباره دوران قاجار و ناصرالدین شاه و درگیری ها و مبارزات میرزا رضای کرمانی با تم عاشقانه روی آنتن شبکه سه رفته است.

پیج اینستاگرام

instagram.com/hesammanzour_official

بازیگر نقش شازده

شازده کاراکتری بوده که عاشق فخرالزمان میشود و بسیار شخصیت خوب و با فهمی است و دست بخیر نیز میباشد

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان در سریال بانوی عمارت + عکس

او تلاش میکند که به یک زن که به بیماری واگیردار جذام مبتلا است مخفیانه کمک مالی کند اما این رفتارهای مخفیانه او باعث میشود که همه اطرافیانش به او مشکوک شوند و به همسرش فخرالزمان بگویند که او احتمالا یک زن دیگری را عقد کرده است.

فخرالزمان هم به او بدبین میشود و برای کشف حقیقت به نزد آن زن میرود و از ماجرا باخبر میشود.

این یک نمونه از کارهای خیر شازده ارسلان بود.

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان در سریال بانوی عمارت + عکس

در ادامه این سریال شازده توسط پسرعمو خود دزدیده میشود و با سخت ترین شکنجه ها مواجه میشود که باعث از بین رفتن شان و منزلت اولیه او بوده که دیگر دوست ندارد وارد مسائل قدرت شود.

 حسام منظور بازیگر شازده ارسلان در سریال بانوی عمارت با این نقش توانست بیشتر از پیش در بین مخاطبان تلویزیونی محبوب شود به گونه ای که بسیاری از مردم نام او را در گوگل به پرسرچ ترین شخصیت در ماه آبان تبدیل کرده بودند.

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش چاوش در سریال برادرجان

شازده ارسلان شخصیت پیچیده ای است

حسام منظور میگوید: اين شخصيت شازده ارسلان در سريال «بانوي عمارت» شخصيت خيلي پيچيده‌اي است. روز اول هم وقتي به بنده پيشنهاد شد – من دست كم دو دهه سابقه فعاليت در تئاتر را دارم و چند سالي است كه به سمت تلويزيون و سينما رفته‌ام – بيش‌تر تمركزم روي تئاتر بود. وقتي كه اسم آقاي حميدنژاد به عنوان كارگردان مطرح شد، هيجان زده شدم چون ايشان جزو كارگردانان برجسته سينماي ما هستند؛ آثار «اشك و سرما»، «هور در آتش» كه ساخته‌اند جزو آثار ماندگار سينماي ما هستند. وقتي اسم ايشان آمد، هيجان زده شدم و رفتم دفترشان و فيلم‌نامه را آنجا گرفتم. وقتي فيلمنامه را خواندم واقعاً شگفت زده شدم از يك فيلمنامه بسيار دقيق و مهندسي شده، واقعاً تعجب كردم؛ چون معمولاً در فيملنامه‌هاي تلويزيوني كه قبلاً خوانده بودم اينقدر ظرافت و دقت نديده بودم. بلافاصله پذيرفتم و فعاليت شروع شد.

بازیگر نقش ارسلان در سریال بانوی عمارت کیست +بیوگرافی و عکس

شخصيت ارسلان يك شخصيت ساختگي و زايده تخيل نويسنده است، در واقع وجود خارجي ندارد. بعضي از دوستان اين چند وقت را در اينترنت جستجو كرده بودند كه ببينند آيا اين شخصيت در تاريخ بوده يا نه (با خنده)، اين شخصيت و داستان‌هايي كه پيرامونش است همه حاصل تخيل آقاي احسان جوانمرد، فيلمنامه‌نويس اين كار است ولي من براي اينكه به اين شخصيت برسم الگوهايي داشتم و شروع به مطالعه در حوزه تاريخ قاجار كردم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *