بیوگرافی حسام نواب صفوی بازیگر و همسرش + عکس خانواده و سوابق

بیوگرافی حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۳ در تهران است او وکیل پایه یک دادگستری نیز میباشد دارای لیسانس کارگردانی سینما و لیسانس حقوق و جزا میباشد حساب نواب صفوی در نقش های طنز خیلی موفق عمل کرده است فیلم عروس فراری و نهنگ عنر از کارهای ماندگار این بازیگر است.

خانواده

پدر حسام نواب صفوی قاضی دادگستری بوده که در سن 90 سالگی درگذشت سه برادر به نام های هومن ، حسین و حسن بوده که در امریکا زندگی میکنند.

حسام نواب صفوی هنوز ازدواج نکرده است و مجرد میباشد.

زندیگ شخصی حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی بازیگر تلویزیون وسینماو تئاتر میباشد.

حسام نواب صفوی در سال ۱۳۵۳در شهر تهران به دنیا آمده است.

بیوگرافی حسام نواب صفوی بازیگر و کودکی

وی به غیر از بازیگری به وکالت هم نیز می‌پردازد و نوازندگی هم می‌کند.
تحصیلات او دومدرک بازیگری و حقوق از دانشگاه است.

وی فیلم هایی از جمله زیر سقف دودی، اس وپاس، نهنگ عنبر ۲، منشی مخصوص من و…. نیز می باشد.

آقای سید حسام نواب صفوی در سال ۱۳۵۳ در روز ۲۲ ماه شهریور چشم به جهان گشوده است.

وی بازیگر سینما تلویزیون و تئاترنیز است.

حسام نواب صفوی در محله میرداماد تهران به دنیا آمده است. پدر وی قاضی دادگستری بوده است و بعد از بازنشستگی به وکالت و ترجمه نیز فعالیت داشت. پدرش در سال ۸۸ از دنیا رفت.

بیوگرافی حسام نواب صفوی بازیگر در نقش امام حسین

خانواده

عموی او اسماعیل نواب صفوی ترانه‌سرای مشهوری بود.

وی سه برادر دارد. هومن و حسین و حسن هستند که دو تا از آنها در آمریکا و یکی در آفریقا سکونت دارند و به علت خانواده بسیار به آمریکا سفر می‌کند. خودش گفته که ایران را بسیار دوست دارد و در ایران زندگی می‌کند می‌گوید به کشورهای اروپایی زیادی سفر کرده است

او گفته که یکی از آرزوهایم این است که تا آنجایی که هست در امر وکالت برسم که روزی برسد از حقوق ملت ایران در دادگاه های بین المللی دفاع کنم.

حسام نواب صفوی شهریور ماهی است وی از آن دسته آدمهایی است که به خودش می‌رسد و همیشه لباس های خاص و شیک به تن می‌کند

انتخاب وی در لباس کت و شلوارهای گران و آنچنانی و با پیراهن های یقه ایستاده مدل دار دوختی بسیار متفاوت می باشد.

وی بعد از اقامت ۴ ساله‌اش در ایالت متحده مدرکش را گرفت و در دو رشته ی بازیگری وموسیقی در سال ۷۴ به ایران برگشت و رشته تئاتر را در تهران ادامه داد.

بیوگرافی حسام نواب صفوی بازیگر و همسرش + خانواده و سوابق

سوابق و فعالیت هنری

حسام نواب صفوی در سال ۷۵ در عرصه هنر فعال شد و با حضورش در چندین مجموعه بسیار خوش درخشید و مشهور شد بازی‌اش در سریال کیف انگلیسی آغاز شد و درست در همان زمان به خاطر لباس پوشیدن و ظاهری متفاوت خیلی دیده شد.

فیلم های سینمایی وی چون، اعتراض اتانازی، عروس خوش‌ قدم ، شمعی در باد، سیزده گربه روی شیروانی، اخراجی ها نیز می باشد که او در آنها ایفای نقش کرده است.

فیلم های تلویزیونی معمای شاه، تبریز در مه، سال های مشروطه، کلاه پهلوی، کیف انگلیسی و….. می باشند.
وی بسیار خوش پوش بودن و تمیز و مرتب بودن برایش اهمیت بسیار دارد.

خوش پوشی و انتخاب لباس

لباس های زیبا پوشیدن چند سالی است که در کل جهان اپیدمی شده است.

آن طور که همه بازیگران آن را یک الگو بیشتر از همه چیز دنبالش را می‌گیرند. و از لباس پوشیدن او می‌توان فهمید که وی بسیار اعتماد به نفس بالایی دارد و اهل تجملات می باشد و خیلی علاقه بسیار به مادیات دارد و آنطور که پول در زندگی شان نقش مهمی دارد.

بیوگرافی حسام نواب صفوی بازیگر و همسرش + خانواده و سوابق

وی به سلامتی بسیار اهمیت می دهد و در زندگی خود به دنبال رفاه می باشد. این آدمها کسانی را برای دوستی انتخاب می‌کنند که شبیه خودشان باشند آنان به پوشش های پر زرق و برق علاقه دارند و بیشتر از لباس های کلاسیک خوششان می آید.

بسیار از بی‌توجهی به خودش متنفر می باشد و از روی لباس هایش می‌توان فهمید که بسیار آدم با سلیقه و خوش پوشی می باشد و در پوشش خود وسواس دارد و لباسهایی که میپوشد و انتخاب می‌کند مشخص است که تصمیم‌های وی بسیار قاطع و غیر قابل تغییر میباشد.

او همه عمر را برای خاص بودن خرج کرده حسام نواب صفوی می گوید اهل مد و لباس آنطور که هست نیستم ولی دوست دارم آن لباسی را که به من می آید بپوشم.

همچنین ببینید وضعیت سلامتی حسام نواب صفوی بازیگر در آی سی یو +آخرین خبر

وی رنگ سفید و مشکی را بسیار دوست دارد و همیشه یا سفید ویا مشکی میپوشداومیگوید همیشه به من می‌گویند که چرا فقط یک کت سفید یا مشکی را می پوشی من هم در جواب به آنها می‌گویم که نه اینطور نیست من خیلی لباس های متفاوت دارم اما همه با رنگهای سفید و مشکی هستند من رنگ مشکی را رنگ عزا نمی دانم و به نظر من رنگ مشکی خیلی خاص و زیبا می‌باشد و رنگ سفید هم آرامش و صلح به همه می دهد.

برای همین می شود که از روی رنگ لباس می‌توان هرکس را به ویژگی و اخلاقشان شناخت.

شباهت حسام نواب صفوی با الویس پریسلی

حسام نواب صفوی وکیل پایه یک

وی شغل وکالت شغل خانوادگی آنهاست پدر وی قاضی وکیل بوده و حالا هم حسام شغل پدرش را ادامه می‌دهد اگر مدتی است که کم دیده شد و کم بازی می‌کند به دلیل شغل وکالت می باشد.

وی حالا موسسه حقوقی نواب صفوی را تاسیس کرده تا این موسسه در خدمت بازیگران باشد و اگر مشکلی برایشان پیش آمد به آنان مشاوره و کمک کند.

وی در این موسسه گروه قوی را از قضاوت وکلای ماهر دادگستری تشکیل داده است و در اختیار خودش می‌باشد.

نوازندگی

حسام نواب صفوی می گوید یک پیانوی قدیمی در خانه داشتیم که همیشه دوست داشتم پشت آن بنشینم و با آن کار کنم از همان دوران که بزرگتر شدم و توانستم پشت پیانو بنشینم و با آن کار کنم. نوازندگی را شروع کردم کم کم زیر نظر اساتید مختلف کار کردم و حالا هم در خدمت شما نیز هستم و می گوید از سن تقریبا ۷ یا ۸ سالگی…. من نمی‌گویم که نابغه ام در موسیقی ولی در کودکی با پیانو آشنایی داشتم برای همین خیلی زود توانستم ساز بزنم اگر آدم موسیقی را از سن کم شروع کند می‌تواند در آینده نه چندان دور در این عرصه اتفاقات خوشایندی برایش رخ بدهد.

بیوگرافی حسام نواب صفوی بازیگر و همسرش + خانواده و سوابق

ولی اگر آن سن بالاتر برود کارسخت تر می شود.

آموزش پیانو من برمی گردد به زمانی که من ۱۵ یا ۱۶ سالم بوده و تقریباً دو سال به طول انجامید.

وقتی که به آموزش موضوعی می پردازید مجبور می‌شویم که خودمان را به روز کنیم و کارمان را ارتقاء بدهیم برای همین باعث می شود که یک سری چیزها را بیشتر از آنچه که هست یاد بگیریم.

من بیشتر به خاطر تداعی شدن فوت و فن نوازندگی به طرف آموزش دادن رفتم و دوست داشتم آموزش دادن را هم تجربه کنم اما آن زمان من در ایام نوجوانی بودم و خیلی دوست داشتم که مستقل باشم و درآمد داشته باشم.

نظر من این است که نباید یک بازیگر خواننده شود فقط در ایران نه بلکه در همه سینمای بین‌الملل هم هیچ کس از مردم دوست ندارد که یک بازیگر خواننده بشود.

تخصص من در خوانندگی نیست تخصص من در بازیگری و موسیقی و وکالت می باشد برای همین نمی‌توانم آن را به بهترین نحو انجام بدهم و در کنار دوستم فرزاد فرزین به نوازندگی می‌پردازند.

بیوگرافی حسام نواب صفوی بازیگر و همسرش + خانواده و سوابق

من در اردیبهشت ماه سال ۸۹ به کنسرت فرزاد فرزین رفتم و اجرایش را بسیار دوست داشتم و لذت بردم برای همین با هم همانجا صحبت کردیم در مورد همکاری مشترک.

ولی به خاطر این که درباره ی این موضوع باید فکر می‌کردیم یکم طول کشید و در کنسرت تیرماه سال ۹۹ با آهنگ جهانی صلح به طور رسمی همکاریمان را آغاز کردیم و این بهترین آهنگ برای شروع بود.

این نخستین باری بود که مردم هم چنین سبکی را می‌دیدند و برای همین همه چیز جذاب و دیدنی بود برای مردم.
من به طور تخصصی پیانو میزنم و در این آهنگ به بهترین نحو از تخصصم استفاده کردم.

وی می گوید هنر همیشه اولین نیست اثر هنری برای من یک فرصت خلاقیت به من می دهد همیشه وقتی یک نقش را بازی می‌کنید در آن نقش باید خلاقیت داشته باشی تا لذت بخش باشد و من این دو هنر را از کودکی با آنها زندگی کردم و علاقه بسیار دارم و نمی‌توانم یکی را به دیگری ترجیح بدهم.

بیوگرافی حسام نواب صفوی بازیگر و همسرش + خانواده و سوابق

خیلی وقت ها مشکلاتی برای بازیگران پیش آمده مثل افترا، و نشر اکاذیب و….. ولی اگر یک وکیل خوب باشد می توان از شدت این موارد کم و باعث جلوگیری از این ماجراهابشود.

من در کارهایم خیلی به اقتصاد توجه ندارم و نمی کنم این که کار مهم است خیلی وقت‌ها شده که برای حضورم در یک فیلم سینمایی دستمزد زیادی به من بدهند ولی به خاطر اینکه این کار را دوست نداشتم آن را قبول نکردم درباره وکالت باید بگویم که همین که بتوانم یک وکیل حق ناحق شده را هدایت کنم احساس رضایت می کنم.

برای همین گفتم که هیچ وقت برای پول کاری را انجام نداده ام و همیشه از پروردگار می خواهم پس از این هم شرایط را جوری قرار بدهد که من مجبور به انجام چنین کارهایی نشوم.

بیوگرافی حسام نواب صفوی بازیگر و همسرش + خانواده و سوابق

وضعیت تاهل

حسام نواب صفوی در حال حاضر مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫2 دیدگاه ها

  1. به گفته خودحسام نواب صفوی میخادروزی بهترین وکیل بشه که ازحق مردم کشورش دفاع کنه بنظرم کسی که خودش مال واموال یه زن بیگناه رو بالامیکشه بعیدمیدونم بتونه ازحق مردم کشورش دفاع کنه!!!!!!

  2. بنظرم من قبل ازاینکه جناب نواب صفوی وکیل مبشدن اول بایدخودشونو اصلاح میکردن تا مال واموال کسی رو بالا نکشن هرچند پدرشون قاضی هستن و پارتی شون کلفته !!🙄🧐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا