بیوگرافی حسن عباسی و همسر و فرزندانش کیست؟ از جبهه تا سپاه +عکس

بیوگرافی حسن عباسی و همسرش و فرزندانش کیست؟ از جبهه تا سپاه +عکس

حسن عباسی متولد سال ۱۳۴۵ در شهرستان ازنا است. او در حال حاضر رئیس اندیشکده یقین است. عبارسی در گذشته مسئول توسعه رزم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده‌است. عباسی از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ عضو شورای پروانه نمایش و از اعضای هیئت داوران بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۹ بود.  در ادامه بیوگرافی حسن عباسی و همسرش + عکس های شخصی و دستگیری و اینستاگرام و سایت رسمی و عکس ها و زندگی شخصی او را بخوانید.

بیوگرافی حسن عباسی و همسر و فرزندانش کیست؟ از جبهه تا سپاه +عکس

بیوگرافی حسن عباسی و همسرش

تحلیل گر سیاسی و فعال سیاستمدار ایرانی در سال ۱۳۴۵ در ازنا به دنیا آمده و دانش آموخته رشته
فلسفه در مقطع لیسانس و فوق لیسانس در روابط بین المللی و  پی اچ دی در امنیت ملی با گرایش دکترین و تحصیلاتی در حوزه اقتصاد و جامعه شناسی و علوم نظامی نیز دارد.

حسن عباسی کیست؟ بیوگرافی حسن عباسی و علت بازداشت حسن عباسی

حسن عباسی تحلیلگر سیاسی کیست

درباره مدرک دکترا عقیده دارد که دکتر بودن در داشتن مدرک دکترا نیست و بلکه نظریه دادن و ارائه دکترین اثبات دکترا داشتن است.
وی میگوید که صدها پایان‌ نامه دکتری زیر نظر او انجام شده و استاد راهنمای برخی از سپاهیان بوده‌است.

 

سوابق و فعالیت ها

حسن عباسی تحلیل گر سیاسی و محافظه کار ایرانی است که بیشتر درباره سیاست دولت ها و روند کار آنها در حوزه های اقتصادی و فرهنگی و تاریخ و فلسفه، اظهار نظر و نظریه پردازی و سخنرانی می کند.
از حسن عباسی به عنوان تئوریسینی یاد می شود که با تحلیل ها و سخنرانی های تند و تیز و شفاف مشهور است.

حسن عباسی کیست

حسن عباسی کیست؟ از جبهه تا بازداشت حسن عباسی به دلیل جاسوسی

عکس قدیمی حسن عباسی در جبهه

او همچنین رئیس اندیشکدهٔ یقین و مرکز بررسی‌ های دکترینال بوده و یکی از اعضای رسمی سپاه نیز می باشد.
علاوه بر این عباسی به مدت چهار سال عضو شورای پروانه نمایش در سینما و یکی از داوران جشنواره فیلم فجر در سال ۸۹ بوده است.

شهرت حسن عباسی از سال ۲۰۰۳ در مراسم بزرگداشت شهید احمدی روشن با سخنرانی در این مجلس شروع شد و بعد از آن، فعالیت های خود را با سخنرانی در مساجد و دانشگاه‌ها بیشتر کرده و تحلیل های خود را در زمینه های مختلف اظهار داشت.

بیوگرافی حسن عباسی و همسرش

ممنوع الکاری در صدا و سیما

عباسی به دلیل حرف ها و تحلیل ها و مواضع خاصی که داشت به مدت طولانی اجازه حضور در صدا و سیما را نداشت.

دیدگاه ها و مواضع حسن عباسی

عباسی درباره سیاست هایی چون جنگ نرم، عدم سازش درباره انرژی هسته ای، اقتصاد و …دیدگاه هایی دارد .
وی در پاییز ۱۳۹۵ درباره کشورهای دیگر اینگونه اظهار نظر کرده و گفت: بر اساس آمارهای رسمی ۶۶ درصد جمعیت برزیل حرام‌ زاده‌اند.
فرانسه با ۵۶ درصد و سوئد ۵۵ درصد بچه های حرام زاده دارند.
کشورهای آمریکا و انگلیس به ترتیب ۴۱ و ۴۹ درصد را دارا هستند.

بیوگرافی حسن عباسی

سوابق و حواشی و جنجالهای حسن عباسی و خانواده و فرزندانش

همسر و فرزندان حسن عباسی

نظر عباسی درباره اقتصاد ایران این است که هشتاد درصد اقتصاد ایران مبنی بر ربا بوده می‌گوید کوروش به تعبیر امروزی صهیونیست بوده و تلقی کوروش به عنوان ذوالقرنین را یک اشتباه از سوی اساتید قدیم حوزه علمیه می‌داند.

حسن عباسی اعتقاد دارد که ۸۰ درصد از اقتصاد ایران بر پایه ربا است و گفته باید تولید جایگزین سپرده گزاری در بانک ها شود.
درباره فوتبال هم دیدگاهی دیگری دارد و گفته که فوتبال ورزش نیست، بلکه از آن به عنوان ابزار سیاسی استفاده می شود.

✅ همچنین ببینید ماجرای فیلم درگیری لفظی حسن عباسی و دانشجو در دانشگاه

بازداشت‌ ها و شکایت ها

وی در سال ۸۸ در پی سخنرانی و مصاحبه ای تند بازداشت شد و در دادگاه تبرئه و رفع اتهام شد.
وی در سال ۹۵ از ارتش انتقاد کرد و منجر به شکایت از وی شد که در مرداد ماه بازداشت شد و سه بعد آزاد شد.

حسن عباسی کیست؟ بیوگرافی از جوانی تا بازداشت

دستگیری به اتهام جاسوسی

حسن عباسی طی یک سخنرانی، مطالبی درباره برخی ارتباطات با “آمدنیوز” مطرح کرده بود که نهایتاً با شکایت وزیر اطلاعات احضار و بازداشت شد.

 

سال ۱۳۹۵ نیز با شکایت ارتش بازداشت شده بود و پس از چند روز آزاد شد.

از وی به عنوان رئیس «مرکز بررسی‌های دکترینال» نام برده می‌شود و برخی از سخنرانی‌های او در نشست‌های سیاسی خبرساز شده است.

آمد نیوز از این خبرهای کذب و بازی سیاسی زیاد راه انداخته و تازگی ندارد.

حائری‌‌ زاده، عضو هیئت علمی اندیشکده یقین نیز گفته است که کلاس با حضور استاد حسن عباسی برگزار شده و این خبر مضحک خواند.
وی تالیفات زیادی نیز در زمینه های مختلف دارد.

همسر حسن عباسی کیست

از زندگی خصوصی و همسر و فرزندان وی اطلاعی در دست نیست.

مطالبی در این رابطه بخوانید : بیوگرافی علیرضا پورمسعود پژوهشگر مهدویت و رائفی پور و بیوگرافی نازنین زاغری

حسن عباسی که هر از گاهی با سخنان عجیب و غریب و نسجیده اش، جنجالی می شود این بار خطاب به خدا گفت که آیا جز مردم ایران کسی را داری؟!

خدای حسن عباسی کیست که کسی را جز مردم ایران ندارد؟!

در فیلمی که اخیراً از وی منتشر شده است، چنین می گوید: «خدایا این مردم غیر از تو هیچکس رو ندارن، تکیه‌شون نه به آمریکاست، نه به اروپا، نه به چین، نه به روسیه، نه به ژاپن و نه به هیچکس دیگه، اینها فقط تو رو دارن، فقط شعارشون اینه که الله اکبر،تو فقط مقام کبریایی، شعارشون اینه که ” لا اله” نیست هیچ الهه‌ای الا تو، خدا اینا غیر از تو کسی رو ندارن، ببینم تو هم غیر از اینها کسی رو داری؟ خدایا تو غیر از مردم ایران کی رو داری؟ 330 میلیون آمریکایی عوضی رو داری؟ خدایا تو 400 میلیون اروپایی عوضی رو داری؟ خدایا تو یک میلیارد چینی خفاش خور رو داری؟ کی رو داری که عبودیت تو رو پذیرفته باشن؟ اینها غیر از تو کسی رو ندارن، تو هم غیر از اینها کسی رو نداری.»

البته معلوم نیست خدای حسن عباسی کیست که جز مردم ایران کسی ندارد و الا خدایی که ما می شناسیم، خدای همه جهانیان است و همه جهانیان نیز مخلوق اویند و او، غنی و بی نیاز از همگان است.

عکس جوانی حسن عباسی

همای گیلان درباره حسن عباسی نوشت: من نمی دانم حسن عباسی نفوذی اسرائیل در ایران است یا خیر؟ اما می دانم اگر یک مأمور اسرائیلی می توانست سال های سال در سیستم حکومتی ایران نفوذ کند و رفته رفته به تریبون دار و تئوریسینی برای جریان حاکم تبدیل شود، همان حرف هایی را می زد که حسن عباسی می زند.
رسانه های ضد ایرانی خارج از کشور، امروزه مشتری پر و پا قرص حسن عباسی اند؛ خبر خوب برای آنها این است که حسن عباسی حرف بزند و آنها حرف هایش را به انگلیسی زیرنویس و در جهان پخش کنند؛ آن هم بدون هیچ شرحی!
حرف های این شخص بیش از ۱۰۰ سخنرانی دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو و مریم رجوی و امثال آنها اثر ضد ایرانی بر روی افکار عمومی جهان می گذارد، چرا که وقتی آنان سخن می گوید، “ادعا”ست و وقتی این حرف می زند، “اعتراف”.
حرف های اخیر حسن عباسی نیز با استقبال جریان های ضد ایرانی مواجه شده است و ویدئوی سخنرانی وی با زیر نویس انگلیسی در شبکه های اجتماعی می چرخد و بر موج ایران ستیزی در جهان می افزاید.
او در این سخنرانی به موضوعی به نام ” شیوه بودجه در آوردن سپاه” (!) می پردازد و می گوید: ببینید شیوه بودجه در آوردن سپاه چگونه است؟ یک جاسوس می گیرد (جیسون رضائیان) و در قبال آزادی اش، دولت ایران یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از آمریکا می گیرد یا در قبال خونبهای شهید قاسم سلیمانی، ۳ میلیارد دلار درآمد خالص از قطر داشته است.

واقعاً این نوع حرف زدن، توهین به خود سپاه و وهن شهید قاسم سلیمانی و بی عقل دانستن مخاطب و هزینه زایی برای ایران نیست؟! خودتان را جای شهروندی در آمریکا، آلمان، دانمارک، روسیه، یونان، مصر، امارات، هند، مالزی، سنگاپور، چین، ژاپن یا استرالیا بگذارید. انصافاً بعد از شنیدن این سخنان چه تصویری از ایران و نیروی نظامی اش – سپاه – پیدا می کنید؟ آیا در چنان صورتی تصور نمی کنید که سپاه ایران، نیرویی است باج گیر که آدم می رباید و در قبال آزادی اش پول می گیرد؟! نکته این که این حرف ها درست بعد از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی زده می شود که افکار عمومی جهان، اقدام ترامپ را تروریستی و ناقض قوانین بین المللی می داند و حتی “بنجامین بی. فرنز” دادستان ارشد آمریکایی دادگاه نورنبرگ – که اینک در صد سالگی اش هست – در نیویورک تایمز نمی نویسد: “من به عنوان فارغ‌التحصیل رشته حقوق دانشگاه “هاروارد” که مقالات بسیاری در این باره نگاشته ام، به این رفتار غیر اخلاقی به عنوان نقض آشکار قوانین کشوری و بین‌المللی می‌نگرم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

5 نظر

  1. عالی بود ولی متاسفانه برخورد آنچنانی نمیشود

  2. عاشق ایران

    تمام عقده هاتو خالی کردی ریختی بیرون..معلومه خودت خیلی بر ضد ایرانی…آخه احمق حداقل چهارتا سخنرانیش رو گوش بده بعد بیا مطلب بنویس…همینکه اینستاگرام همه پیج هاش رو میبنده کافیه که اثبات بشه کدوم طرفیه…فقط ابلهان هستند که همیشه میان از وسط سخنرانی هاش یچیزی رو تقطیع میکنن بعدم هدف اصلیش رو میزنن کنار و اون یه دقیقه تو یکساعت رو بر علیه ش پخش میکنن…توی اقتصاد و سیاست و نظامی پیش بینی هاش دو سه سال جلوتر از بقیه ست

  3. این عوصی سالهاست داره مزخرف میگه بعد شما میگید توی این کشور آزادی نیست. به‌وقت مزخرف گویی چرا آزادی هست خوبشم هست

  4. واقعا دیدگاه استاد عباسی ضدامپرالیسم وضد صهیونیستی است
    ولاغیر
    ان شا ءالله خداوند ازجمیع بلیات حفظشان کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *