بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیست و همسرش و فرزندانش +عکس

بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیست و همسرش و فرزندانش +عکس و حواشی

حسین ماهینی متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۵ و بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع بازی می‌کند. پدرش، محمدحسین ماهینی، از بازیکنان پیشین تیم فوتبال شاهین بوشهر است؛ او از دوران کودکی، با حسین ماهینی به بازی فوتبال می‌پرداخت. مادر وی، یک آموزگار بوده‌است و ماهینی یک برادر کوچک‌تر و یک خواهر بزرگ‌تر نیز دارد.

بیوگرافی حسین ماهینی بازیکن فوتبال سابق پرسپولیس و همسرش انیس محمدی + عکس و سرگذشت زندگی و ازدواج و نحوه آشنایی حسین ماهینی با همسرش و اینستاگرام و مصاحبه و مصدومیت رباط صلیبی و حواشی ورزشی و عکس پدر و مادر و همسر را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیست و همسرش و فرزندانش +عکس

بیوگرافی حسین ماهینی

حسین ماهینی فوتبالیست ایرانی در ۲۵ شهریور ۱۳۶۵ در شهر بوشهر به دنیا آمده است

او سالها در لیگ برتر فوتبال ایران بازی کرده است و 127 بار برای پرسپولیس به میدان رفته است و از بازیکرانن با سابقه پرسپولیس به شمار می آید .

او دارای دو فرزند یک دخترو یک پسر میباشد

بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیست و همسرش و فرزندانش +عکس

بیوگرافی حسین ماهینی و همسرش

سوابق باشگاهی و تیمی ماهینی

ماهینی فوتبال را از شهر زادگاهش شروع کرده و خیلی زودبه تیم های بطرگ و مطرح دسته اولی راه پیدا کرد.

وی تاکنون در باشگاه های ورزشی استقلال اهواز و تیم ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی توپ زده و از ۱۳۹۱ به جمع تیم پرسپولیس پیوسته و تاکنون نیز در این تیم فعالیت می کند.

احمد نوراللهی و حسین

بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیست و بازیکن پرسپولیس +عکس

اینستاگرام حسین ماهینی

پست وی در زمین دفاع بوده و فعلا چند سالی است به عنوان مدافع پرسپولیس به زمین می رود.
ماهینی در تیم ملی امید نیز بازی کرده یکی از اعضای تیم امید ایران بوده است.
از حواشی جنجالی این بازیکن فوتبال باید گفت که کارت پایان خدمت وی باطل شده و او مجلور به گذراندن دوره خدمت سربازی در ملوان انزلی شد.

علی دایی و ماهینی

بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیس و بازیکن پرسپولیس و علی دایی عکس

عکس شخصی حسین ماهینی

بعد از اخذ کارت پایان سربازی دوباره به جمع سرخ پوشان پیوست.
بازیکن پرسپولیس چند دوره است که در لیگ برتر همراه تیمش بوده و چند بار نیز قهرمانی را با این تیم تجربه کرده است.
از افتخارات فردی وی باید ذکر کرد که او چندین بار به عنوان بهترین مدافع چپ لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده است.
ماهینی در نقل و انتقالات ۹۷ تا سال ۱۴۰۰ قراردادش را با پرسیولیس تمدید کرد و به عنوان یکی از فوتبالیست هایی است که طولانی ترین قرارداد را با یک تیم بسته است.

بیوگرافی حسین ماهینی و پدر و مادرش +عکس

پارگی رباط صلیبی ماهینی

ایشان در دربی هشتاد و هشت در سال ۹۷ دچار مصدومیت شده و با نظر پزشکان صلیب پاره کرده و مدت ها باید از میادین دور باشد.
وی مسابقات کلی فصل را از دست داده و همراه تیمش نیز در نیمه نهایی قرمانان آسیا نیز نمیتواند باشد.

بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیست و بازیکن پرسپولیس +عکس

ازدواج و عکس همسر حسین ماهینی

ماهینی متاهل است و چند سالی می شود با انیس محمدی ازدواج کرده و یک دختر به نام مایسا نیز دارد.

وی با انتشار عکسی از دختر و پسرش نوشت : چیزی حدود سی و سه روز پسرم از بدو ‌ تولدش بستری بود و خداروشکر مرخص شد و اومد خونه پیشمون.

روزهای سختی رو گذروندیم ولی حالا خوشحالیم که در کنار همییم. ممنون از همه دوستان که تو اون روزها دعا کردن و با حرف‌هاشون باعث دلگرمی ما شدن. و یه تشکر ویژه از همسر عزیزم که همیشه در کنارم بود، اسم پسر بابا هم شد “سورن” به معنی دلیر، توانا، پهلوان

بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیست و همسرش و فرزندانش +عکس

عروسی حسین ماهینی و همسرش

نحوه آشنایی و ازدواج ماهینی

ماهینی درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت: من همسرم را در یک مهمانی که بچه های متاهل گرفته بودند دیدم.
همسرم دوست خانم یکی از بچه های متاهل تیم بود و من با دیدنش از او خوشم آمد و باب آشنایی و رفت و آمد را با هم باز کردیم.
ما هشت سال نامزد بودیم و بعد از گذشت یک نامزدی طولانی در نهایت با هم ازدواج کردیم .

همچنین ببینید فیلم توهین دختر حسین ماهینی به استقلال در برنامه زنده

بیوگرافی حسین ماهینی

بیوگرافی حسین ماهینی و همسرش

عکس همسر حسین ماهینی

همسرم هم پرسپولیسی و طرفدار تیم من است.
همسر حسین درباره فعالیت در فضای مجازی گفته است: من اصلا ادم حسودی نیستم و اگر کسی بخواهد
عکس بگیرد من جا را خالی می کنم تا عکس یادگاری با حسین بگیرد.

بیوگرافی حسین ماهینی

بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیست و بازیکن پرسپولیس +عکس

حسین ماهینی

اما بعضی دایرکت ها بسیار خطر ساز بوده و اگر شماره ای درج شده بود بلاک می کنم .
از پیام ها و قربان صدقه رفتن و این موضوعات ناراحت نمی‌شوم ولی کسی که شماره‌ خود را دایرکت می‌کند باید بلاک شود و می کنم.

 ماهینی و کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده

بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیست و بازیکن پرسپولیس +عکس

خاطره جالب

پس از اعلام خبر فوت دیگو مارادونا فوق‌ستاره دنیای فوتبال، شبکه‌های اجتماعی مملو از تصاویر او بود و بازیکنان و چهره‌های بزرگی در سراسر دنیا به این خبر تلخ واکنش نشان دادند و همچنان تصاویر و ویدئو بازی‌های مارادونا در حال وایرال شدن در شبکه‌های اجتماعی است

بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیست و همسرش و فرزندانش +عکس

بیوگرافی حسین ماهینی و پسرش عکس

حسین ماهینی مدافع سابق تیم پرسپولیس که برای لیگ بیستم در جمع نارنجی‌پوشان سایپا حضور دارد و در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نیز همراه کاروان ملی‌پوشان ایران بود، در توییتی جالب واکنشی متفاوت به فوت مارادونا داشت.

ماهینی خاطره خود از حضور دیگو مارادونا را در محل برگزاری دیدار دو تیم ایران و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ را نقل کرده و گفته: دقیقه ده دوازده بازی با آرژانتین تو جام جهانی بود که یهو دیدیم کل استادیوم بازی رو ول کردن و برگشتن به سمت وی ای پی و شروع کردن به تعظیم کردن، مارادونا وارد وی ای پی شده بود. من خدای فوتبال رو اونجا دیدم.

بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیست و همسرش و فرزندانش +عکس
بهتر از اینجا شروع کنیم که چطور زوج حسین ماهینی و انیس محمدی شکل گرفت.
ماهینی: من در آن زمان در اهواز بازی می‌کردم. یک روز بچه‌های متاهل‌ تیم یک مهمانی خانوادگی برگزار کرده بودند. همسر من دوست خانم یکی از بچه‌ها بود و من او را دیدم و در همان لحظه اول از او خوشم آمد و از طریق دوستم و او هم از طریق همسرش باب آشنایی را فراهم کرد و حالا خوشحالم که همسرم و مایسا دخترم کنارم هستند.

وقتی حسین به شما پیشنهاد داد چطور قبول کردید؟ شهرت فوتبالی او باعث شد قبول کنید یا خصوصیات دیگری داشت؟
محمدی: نه واقعاً آن زمان به اندازه حال حاضر مشهور نبود و من هم واقعاً نمی‌شناختمش ولی تعریفش را شنیده بودم  و از سادگی و مهربانی‌اش خوشم آمد.

آن زمان اسمش را در اینترنت جست‌وجو نکردید؟
محمدی:نه، بچه‌ها وقتی موضوع را به من گفتند بازی او را دیدم که خاطرم نیست با کدام تیم بود ولی اسمش را جست‌وجو نکردم.

البته اگر آن زمان این کار را می‌کردید عکس با پیراهن استقلال بیشتر دیده می‌شد، خودتان پرسپولیسی هستید؟
محمدی: بله من پرسپولیسی هستم و بودم. البته بازی او در پیراهن استقلال اهواز را دیدم. خیلی متعصب به آن شکل نیستم و اهمیت آنچنانی نداشت. اما اکنون شدیدا پرسپولیسی هستیم.

بین شما دو نفر چه کسی زودتر ابراز علاقه کرد؟
ماهینی: مسلماً من بودم دیگر.
محمدی: حسین خیلی آدم محجوبی است و این را به سختی به من گفت ولی در هر صورت ابراز کرد.

دلیل انتخاب اسم مایسا چه بود؟
حسین: در این مورد زیاد صحبت و همفکری کردیم و حتی کتابی در این مورد تهیه کردیم و اسامی ایرانی را جست‌وجو کردیم و از بین گزینه‌های مختلف که روی کاغذ نوشتیم مایسا را انتخاب کردیم. یک شب به 3 اسم نهایی رسیدیم و مادرم قرعه‌کشی کرد.
همسر: ما 5 اسم نهایی داشتیم که 2 تای آن را خود حسین حذف کرد و 3 گزینه ماند. خودش روی اسم لیانا خیلی نظر مثبت داشت ولی پیشنهاد قرعه‌کشی مطرح شد و مادرش قرعه را برداشت و مایسا درآمد و حسین به امید اینکه اسم لیانا خارج شود گفت یک بار دیگر قرعه بیاندازیم و دوباره مایسا انتخاب شد و در نهایت به توافق رسیدیم.

پیش از ازدواج و در معیارهای خودتان فکر ازدواج با یک فوتبالیست را داشتید؟
محمدی: کلا من به هیچ وجه به ازدواج فکر نمی‌کردم و تنها دلیلی که ممکن بود ازدواج کنم بچه‌دار شدن بود. خیلی به اینکه فوتبالیست باشد یا چیز دیگری فکر نمی‌کردم ولی حسین خیلی با معیارهایم فرق داشت.

حسین تو خودت واقعاً برای ازدواج عاشق شدی؟
ماهینی: مگر می‌شود بدون عشق هم ازدواج کرد؟ همانطور که گفتم در نگاه اول خیلی خوشم آمد و در این مدت هم 8 سال نامزد بودیم و بعد از آن تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم که ماجرای سربازی‌ام به وجود آمد و مجبور شدم سربازی بروم.
بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیست و همسرش و فرزندانش +عکس

آن زمان یادم است گفته بودی به عشق همسرت است که سختی‌های خدمت را تحمل کردی؟
محمدی: در آن زمان دوری ما از هم برای جفت‌مان سخت بود و خیلی تحت فشار بود. در آن زمان کنار هم بودن ما باعث شد برای جفت‌مان شرایط بهتر شود و حسین هم این مدت را بهتر پشت سر بگذارد.

در آن زمان قبول کردن حسین ماهینی به عنوان سرباز و در آن مشکلات کمی ریسک بود و چطور با این موضوع کنار آمدید؟
محمدی: همانطور که گفتم ابتدا اصلاً قصد ازدواج نداشتم ولی در آن برهه من عاشق حسین شده بودم و دیگر مسائل پیرامونی برایم مهم نبود و تصمیمی که گرفتیم را عملی کردیم.

حسین خودت به عنوان یک بازیکن مشهور و با تجربه توصیه‌ات به فوتبالیست‌ها چیست، اینکه عاشق شوند و ازدواج کنند یا با تفکر جلو بروند؟
ماهینی: فکر می‌کنم راهی که من پله پله جلو رفتم بهترین راه ممکن بود و ما چند سال نامزد بودیم و در مقطعی دور بودیم از هم و ارتباط ما تلفنی بود ولی در حال حاضر برای هم بهترین زوج تاریخ هستیم و این شیوه برای من بهترین شیوه ممکن بوده است و خدا را شکر از شرایطم راضی هستم.

در حال حاضر فوتبالیست‌های زیادی وارد رابطه‌ای می‌شوند که خیلی زود تمام می‌شود و فکر می‌کنید دلیلش چه باشد؟
ماهینی: همانطور که گفتم ما خودمان 8 سال با هم در ارتباط بودیم و پس از آن ازدواج کردیم و همه چیز هم را می‌دانستیم. اینکه از چه چیزی ناراحت یا خوشحال می‌شویم. تایمی که من ازدواج کردم مربوط به زمانی است که سرباز بودم و یک نیم فصل اجازه بازی کردن نداشتم و سرم کمی خلوت شده بود و بهترین فرصت برای عملی کردن تصمیم‌مان بود. در آن زمان با همسرم صحبت کردم و با اینکه از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتم ولی زمان مناسبی بود و خیلی هم به من کمک کرد و شرایط جفت‌مان در حالیکه خوب نبود دگرگون شد و به نظرم توانستم برگردم و خیلی قوی‌تر و بهتر از قبل و این به خاطر حضور همسرم کنارم بود که مدیونش هستم.

بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیست و همسرش و فرزندانش +عکس
اینکه یک فوتبالیست حرفه‌ای زندگی کند و سوای مساله ازدواج رعایت کردن یک سری اصول که حتی شامل خوابیدن و بیدار شدن به موقع هم در کار او تاثیر گذار است در تو نمود زیادی دارد. قبول داری؟
ماهینی: درست است. فکر می‌کنم خانواده در این مورد تاثیر زیادی دارد. به نظرم بخش اعظم آن وجود خانواده است و اینکه من از زیر صفر شروع کردم و در کمترین امکانات کارم را آغاز کردم و پله پله بالا آمدم و با ایران‌جوان در لیگ یک حضور داشتم و از زیر صفر شروع کردم واستقلال اهواز را هم که نقش بزرگی در پیشرفتم داشت خیلی دوست دارم و پیگیر نتایجش هستم. بعد از آن 2 سال فوق‌العاده را در ذوب‌آهن داشتم که در لیگ عالی بودیم و به فینال آسیا هم رسیدیم. به پرسپولیس و تیم ملی رسیدم و کلاً پله پله رشد کردم و به اینجا رسیدم. مادرم همیشه به من می‌گفت از تو می‌خواهم مردم‌دار باشی و قول بده هروقت آدم مشهوری شدی گذشته‌ات را فراموش نکن و یادت نرود از کجا آمدی. مردم همیشه من را یک آدم بدون حاشیه و خوب توی فوتبال و جامعه می‌شناسند و برای همین می‌گویم خانواده مهم است و جنبه خود بازیکن هم مهم است. بازیکنانی بودند که راه 10 ساله را 2 ماهه جلو رفتند ولی خیلی زود زمین خوردند و برای همین سطح توقع و جنبه خیلی مهم است.

این رفتار تو را در فضای مجازی هم می‌بینیم که خیلی پخته و حساب‌شده رفتار می‌کنی. این را چطور مدیریت می‌کنی؟
ماهینی: شاید اگر بخواهم صحبت کنم طولانی شود ولی من از همان اول اهل فضای مجازی بودم و از زمان یاهو و فیس بوک در این فضاها حضور داشتم و بعد از آن توئیتر و اینستاگرام آمدند. من پدرم در شرکتی کار می‌کرد که همه پرسپولیسی بودند و روزنامه هواداری پرسپولیس را از همان سال هر روز از پدرم می‌گرفتم و می‌خواندم و عکس‌هایش را جدا می‌کردم و به دیوار می‌زدم. همیشه دوست داشتم بدانم بازیکنان خارج از مستطیل سبز چه کار می‌کنند و برایم سوال بود. در حال حاضر که خودم این فضا را تجربه می‌کنم دوست دارم مردم از شرایط من و کارهایی که کنار فوتبال انجام می‌دهم آگاه باشند و مردم بدانند ما هم از خودشان هستیم و تفاوتی نداریم. در کارهای خانه و نگهداری مایسا کمک می‌کنم و واقعاً دوست دارم مردم بدانند ما هم مثل آنها زندگی می‌کنیم و همین مسائل را در فضای مجازی مطرح می‌کنم.

آیا حسین ماهینی آدم دغدغه‌مندی است و مشکلاتش را در خانه می‌آورد؟
محمدی: حسین آدم خونسردی است و خودش را خیلی درگیر ناراحتی‌ها و مشکلات نمی‌کند و برای همین من خیلی وقت‌ها بعد از چند روز از  بررسی رفتارهای او در جریان ناراحتی‌اش قرار می‌گیرم. در دنیای مجازی هم فعالیت خوبی دارد و خیلی از آنها را از قبل با من هماهنگ می‌کند و مشورت می‌کند و بعضی وقت‌ها تغییراتی انجام می‌دهیم.

توئیت‌های بامزه از حسین می‌آید یا همسرش؟
محمدی: من خودم توئیتر ندارم ولی حسین کلا خودش آدم شوخ طبعی است.
ماهینی: من خیلی از توئیت‌هایی که می‌خواهم منتشر کنم را منتشر نمی‌کنم یا سانسور می‌شود.
محمدی: کلا آدم شوخی است و در مهمانی‌ها هم بذله‌گویی می‌کند و جمع را می‌گرداند.

فوتبالیست‌ بودن ماهینی باعث شده درآمد خوبی داشته باشد، شما خودتان مقتصد هستید یا به خاطر باز بودن دستتان در خرج کردن پول آزاد برخورد می‌کنید؟
محمدی: در یک سری مسائل خوب خرج می‌کنیم ولی اصلاً شبیه آن چیزی که از بیرون به نظر می‌رسد نیستم. ولی اگر از دو چیز مثل هم خوشم بیاید‌ ترجیح می‌دهم ارزان‌تر را انتخاب کنم. خیلی‌ها فکر می‌کنند خرید‌های آنچنانی و برندهای آنچنانی داریم که خیلی اهلش نیستم.بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیست و همسرش و فرزندانش +عکس   بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیست و همسرش و فرزندانش +عکس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *