فیلم کامل مراسم تشییع جنازه زهره فکور صبور با حضور بازیگران +عکس

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری زهره فکور صبور +تصاویر

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه زهره فکور با حضور بازیگران +عکس و تصاویر را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زهره فکور صبور با همه خاطراتی که از او در فیملها و سریالهای مختلف داشتیم دفتر زندگی اش بسته شد و در خانه ابدی اش آرام گرفت اما همچنان حرف و حدیث ها درباره علت مرگ او در فضای مجازی زمزمه میشود حرف و حدیث هایی که باعث مرگ این بازیگر شناخته شده کشورمان شد و او هیچگاه نتوانست با این حرفها زندگی کند به هر جال رسم زندگی دنیوی همین است و هر کدام از ماه به گونه که در تقدیرمان است باید دنیا را ترک کنیم.

مراسم تشییع جنازه زهره فکور صبور، بازیگر فقید سینما و تلویزیون صبح پنجشنبه امروز 12 اسفند 1400 در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه زهره فکور

 

.
مراسم تشییع و تدفین پیکر زهره فکور صبور (بازیگر) صبح امروز  با حضور بسیاری از بازیگران در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد

فریبا نادری، فریبا کوثری، الناز حبیبی، زهرا داوودنژاد، مهران مهام، کاظم هژیرآزاد، کاوه خداشناس و بهرنگ توفیقی از جمله حاضران در مراسم تشییع پیکر زهره فکور صبور بودند.

.

حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح پیکر بی جان این هنرمند در میان شیون و بی تابی مادر و خانواده اش و نیز اندوه و گریه برخی از همکارانش به قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) آورده شد و پس از اقامه نماز، به خاک سپرده شد.

پیکر مرحومه زهره فکورصبور در قطعه هنرمندان (۸۸ ) ردیف ۱۶۴ و در همسایگی محمدرضا(هومن) قدرت نما – فیلمساز، عکاس و نوازنده – به خاک سپرده شد. سنگ مزار جمشید اسماعیل خانی – بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون – کشورمان نیز کمی آن طرف تر از مزار زهره فکور صبور به چشم می‌خورد.

تصاویر مراسم خاکسپاری زهره فکورصبور

تصاویر و فیلم کامل مراسم تشییع جنازه زهره فکور صبور با حضور بازیگران تصاویر و فیلم کامل مراسم تشییع جنازه زهره فکور صبور با حضور بازیگران تصاویر و فیلم کامل مراسم تشییع جنازه زهره فکور صبور با حضور بازیگران تصاویر و فیلم کامل مراسم تشییع جنازه زهره فکور صبور با حضور بازیگران تصاویر و فیلم کامل مراسم تشییع جنازه زهره فکور صبور با حضور بازیگران تصاویر و فیلم کامل مراسم تشییع جنازه زهره فکور صبور با حضور بازیگران

مراسم تشییع زهره فکور صبور بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد و بسیاری از بازیگران و همکاران این چهره سرشناس سینما و تلویزیون در این مراسم حضور پیدا کردند.

زهره فکور سالهاست در عرصه بازیگری فعالیت دارد او در ۱ فروردین ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمد و در ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ در سن ۴۳ سالگی درگذشت.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه زهره فکور صبور با حضور بازیگران +عکس

زهره فکور در سال ۱۳۷۷ با سریال غبار نور ساخته محمدرضا اصلانی اولین گام خود را در بازیگری برداشت و سپس با سریال‌های آژانس دوستی ، باغ کوچک بی بی گل ، روزگار جوانی جایگاه خود را در بازیگری تثبیت کرد اما سریال نرگس در سال ۱۳۸۵ سریالی که توسط سیروس مقدم کارگردانی شد و بازیگران شناخته شده همچون حسن پورشیرازی و مهرانه مهین ترابی و مهدی سلوکی در آن بازی می کردند.

 

خانم زهره فکور صبور در سریال های مسافری از هند ، کمکم کن، دلنوازان ، پایتخت ۳ ، دردسرهای عظیم ، پنچری ، دنگ و فنگ روزگار و کامیون بازی کرده است.

آخرین کار حرفه‌ای خانم زهره فکور در تلویزیون بود که در سریال کامیون به ایفای نقش پرداخت خانم فکور در سینما نیز تجارب زیادی دارد فیلم سینمایی بوی گل سرخ به کارگردانی ناصر محمدی اولین تجربه حرف‌های در سینما بود او در سال ۱۳۸۸ در فیلم دوشیزه باران بازی کرد فیلم های کنسرت روی آب و یک دروغ کوچولو و مشت زن و جزیره و ناک اوت از دیگر کارهای روز و سینما می باشد.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه زهره فکور صبور با حضور بازیگران +عکس فیلم کامل مراسم تشییع جنازه زهره فکور صبور با حضور بازیگران +عکسفیلم کامل مراسم تشییع جنازه زهره فکور صبور با حضور بازیگران +عکسفیلم کامل مراسم تشییع جنازه زهره فکور صبور با حضور بازیگران +عکسفیلم کامل مراسم تشییع جنازه زهره فکور صبور با حضور بازیگران +عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خدا رحمتش کنه 😢😢😢بازیگر محبوب مامانم مرحوم زهره فکور صبور بود بنده خدا بهار ١۴٠١ رو هم ندید روحش شاد و یادش گرامی باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *