بیوگرافی حمیدرضا الداغی و همسرش کیست فرزندان و اینستاگرام

بیوگرافی حمیدرضا الداغی کیست و همسر و دخترش +فیلم لحظه شهادت

حمیدرضا الداغی کیست

شهید حمیدرضا الداغی متولد 1356 در سبزوار بوده که در سن 46 سالگی در یک نزاع خیابانی با اراذل و اوباش به قتل رسید او در هشتم اردیبهشت با چند اراذل و اوباش درگیر شد و بر اثر ضربات چاقو به قتل رسید او  در یک دفتر معماری مشغول به کار بود شهید حمید رضا الداغی چند سالی بود که متاهل شده بود و یک دختر 15 ساله داشت. این شهید حالا به نماد رشادت و فداکاری در کشورمان تبدیل شده است که به عنوان شهید برای حفظ ناموس شناخته میشود. حتی رسانه های معاند و خارجی نیز از او به نیکی یاد کرده و کار او را تحسین کردند.

اعدام قاتلان

براساس کیفرخواست صادر شده متهم ردیف اول این پرونده به مباشرت در ارتکاب قتل عمدی و نیز ارتکاب جرح عمدی با چاقو، مشارکت در ایراد جرح عمدی با سلاح سرد، آدم ربایی، مزاحمت برای بانوان، اخلال در نظم و آسایش عمومی و تظاهر به تهدید در ملأ عام و متهم ردیف دوم پرونده به: معاونت در قتل عمدی شهید حمیدرضا الداغی، ارتکاب جرح عمدی با چاقو، مشارکت در ایراد جرح عمدی با چاقو، تظاهر و تهدید با چاقو در ملأ عام و اخلال در نظم و آسایش عمومی متهم شدند. پس از تایید حکم صادره در دیوان عالی کشور، حکم قصاص این متهم صبح امروز در شهرستان سبزوار اجرا شد.

بیوگرافی حمیدرضا الداغی

همسر الداغی در مصاحبه‌ای که خبرگزاری مهر منتشر کرده، می‌گوید که اقدام او به خاطر «هیچ جناح» و «هیچ سیاستی» نبود، بلکه آن را مصداق «امر به معروف و نهی از منکر» و برخاسته از «مردانگی، غیرت و جوانمردی» دانست. همسر وی همچنین در واکنش به ادعاهای رسانه‌های ایران، با اشاره به ویدئوی منتشر شده از درگیری، در بخشی از مصاحبه خود ادعا کرد «فیلم واضح است و او بسیجی نیست و تنها تلاش کرده حق را از مظلوم بگیرد و هیچ‌کس هیچ جوری نمی‌تواند او را به هیچ چیزی نه در داخل و نه در خارج بچسباند»

بیوگرافی حمیدرضا الداغی و همسرش کیست فرزندان و اینستاگرام

ماجرای درگیری و شهادت

در هشتم اردیبهشت چندد اراذل و اوباش مزاحم یک دختر جوان در یکی از خیابان‌های سبزوار شده که حمیدرضا الداغی صدای آنها را میشنود و برای کمک به این دختر جوان وارد عمل می‌گردد اما متاسفانه ارازل اوباش به او حمله کرده و درگیری رخ می دهد و آنها با چاقو چندین ضربه از گردن به حمیدرضا الداغی وارد کرده که متاسفانه بر اثر جراحات وارده و خونریزی شدید به شهادت میرسد.

اتفاقی که باعث شده بسیاری از کاربران فضای مجازی و رسانه ها او را به عنوان قهرمان سبزوار و مدافع امنیت و ناموس نام ببرند.

فیلم کامل ماجرای شهادت حمیدرضا الداغی از زبان شاهدان عینی

بر اساس گزارشات حسین در حال عبور از خیابان بود که ناگهان صدای دختر جوان را می شنود که چند پسر اراذل و اوباش قصد تعرض به او را داشتند حسین بعد از شنیدن صدای آنها به سمت دختر جوان رفته و سعی می‌کند که ارازل اوباش را از او دور کنند اما آنها دست بردار نبوده و همچنان به کار خود ادامه دادند تا درگیری بین حسین و این اراذل و اوباش رخ داد که آنها با ضربات چاقو حسین را بر روی زمین انداختند و متاسفانه او بعد از دقایقی جانش را از دست داد.

مادر حمیدرضا الداغی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار با توضیحاتی از منش خیرخواهانه و مردم داری این شهید اظهارداشت: خصلت و منش او در دفاع از ارزش های دینی و غیرت و تعصب در برخورد با موارد این چنینی و کمک به دیگران، از وی شخصیتی ممتاز ساخته بود که در نهایت ثمره ای خِیر جز شهادت برای او نداشت.

وی افزود: حمیدرضا دائما حتی به اعضای خانواده خود نیز ارزش و معرفت عمیق دینی را توصیه می‌کرد تا اینکه جان خود را در همین راه فدا کرد.

بیوگرافی حمیدرضا الداغی و همسرش کیست فرزندان و اینستاگرام

ماجرای شهادت از زبان مادر حمیدرضا الداغی

مادر حمیدرضا الداغی همچنین با توضیحاتی در خصوص حادثه عنوان کرد: شهید ابتدا به دو فرد ضارب تذکر می‌دهد که کارساز نمی‌شود و سپس در دفاع از دختران جوان اقدام به برخورد با ضاربان می‌کند که با سلاح سرد مورد ضربات متعدد قرار گرفته و بر اثر جراحات وارده و پیش از رسیدن به بیمارستان از دنیا می‌رود.

عموی شهید الداغی نیز با شرح بخشی از این حادثه گفت: حوالی ساعت ٢١ وی به همراه فرزند نوجوان خود در محل حادثه حاضر بوده که بعد از دیدن آزار دو فرد به دو دختر جوان، ابتدا تذکر می‌دهد و با آنان به گفتگو می‌پردازد اما پس از حمله ضاربان در دفاع از دختران حاضر در محل حادثه، وارد درگیری فیزیکی می‌شود و از ناحیه پشت و پهلو مورد ضربات مکرر چاقو قرار گرفته و به شهادت می‌رسد. حمید رضا الداغی همچنین سابقه فعالیت ورزشی در رشته هندبال را داشته و مسائل ارزشی برای او از اهمیت خاصی برخوردار بوده است و همین موضوع قطعا باعث شده که تاب تعرض و آزار دو فرد ضارب را به دختران نداشته باشد و در دفاع از آنان وارد درگیری شده است. شهید الداغی عضو یا ماموریت خاصی از هیچ نهادی هم نداشته و فعالیت وی در حوزه معماری بوده و به عنوان یک شهروند از همشهریان خود دفاع کرده است.

حسین ابراهیمی کردیانی فرماندار ویژه سبزوار نیز در تشریح این حادثه عنوان کرد: بعد از اطلاع نیروهای آگاهی و امنیتی شهرستان بلافاصله دستگاه قضایی، دادستانی و شورای تامین شهرستان جلسه اضطراری برگزار و نیروهای امنیتی و دادستان در محل وقوع حادثه حاضر شدند و با اشراف اطلاعاتی، در کمتر از ١٠ ساعت دو فرد شرور که سابقه کیفری نیز داشته اند را دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده اند.

فیلم لحظه درگیری و شهادت

لازم به ذکر است که شهید حمید رضا الداغی طبق اطلاعات‌ اعلامی از سوی نیروهای قضایی و امنیتی، توضیحات خانواده و ثبت دوربین های مدار بسته در محل وقوع جرم، ساعت ٢١ در یکی از معابر شهری سبزوار پس از آنکه تعرض کنندگان به دو دختر جوان را مورد تذکر لسانی قرار می‌دهد، به منظور دفاع از همشهریان خود وارد درگیری شده و پس از مورد آنکه به شدت مورد اصابت ضربات سلاح سرد قرار می‌گیرد به فیض شهادت نائل می‌شود.

بیوگرافی حمیدرضا الداغی و همسرش کیست فرزندان و اینستاگرام

همسر و فرزندان

حمیدرضا الداغی متاهل بوده و دارای یک فرزند دختر 15 ساله میباشد همسر ایشان در مصاحبه ای اعلام کرد که او نه مامور بود و نه بسیجی و فقط برای ناموس وطنش جان داد و خدا آن مکان را برای شهادت حمیدرضا انتخاب کرد که دوربینی برای ضبط رشادت او وجود داشته باشد.

به گزارش رکنا، اولین گفت‌وگو با همسر و دختر حمیدرضا الداغی در روز مراسم خاکسپاری او منتشر شده که او بیان می کند: «خدا خواست که فیلم درگیری به شکلی واضح منتشر شود.

کسی حق ندارد این کار حمید رو نه به داخل نه به خارج ربط بدهد. من اجازه نمی دهم از خون حمید به جز غیرت یاد شود.

 

اگر واقعا دنبال حقیقت هستید فیلم (درگیری) را چند بار ببینید؛ آیا رد می‌شدین مثل بقیه؟ خودتون رو بگذارین جای حمید، آیا چاقو رو که دیدین فرار می‌کردین؟ هر وقت به این نتیجه رسیدین که مثل حمید وارد می‌شدین، اون وقت اسم خودتون رو بگذارید مرد. کار حمید به جز انسانیت اسم دیگری ندارد.

مادر شهید از تمامی بچه ها دادگستری برای پیگیری شبانه روزی و دستگیری قاتلان فرزندش تشکر ویژه به عمل آورد.

صحبت های دختری که حمیدرضا برایش درگیر شد

دختری که توسط اراذل و اوباش مورد آزارو اذیت قرار گرفته بود میگوید که هنگام رفتن به خانه توسط چند پسر اراذل مورد حمله قرار گرفته و میخواستند من را به زور با خودشان ببرند و حتی یک چاقو به دست من زدند که حمیدرضا امد و با انها درگیر شد.

تصاویر مراسم تشییع

مراسم تشییع پیکر شهید «حمیدرضا الداغی»، عصر امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور اقشار مختلف مردم از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد. شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید. شهید الداغی، متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که در حوزه طراحی و نقشه کشی ساختمان فعالیت داشت.

بیوگرافی حمیدرضا الداغی و همسرش کیست فرزندان و اینستاگرام

به گزارش واحد خراسان رضوی، وداع باشکوه مردم ولایتمدار سرابدران با شهروند سرافراز، مدافع امنیت، سردار امر به معروف و نهی از منکر حمیدرضا الداغی در سبزوار صبح سه شنبه 12 اردیبهشت ماه از مقابل مسجد تاریخی سبزوار جم با حضور گسترده و متنوع مردم و کارکنان استان و شهرستان در زادگاهش سبزیوار به سمت گلزار شهدای سبزوار به خاک سپرده شد. در این مراسم با حضور مسئولان و مردم …

مراسم تشییع حمیدرضا الداغی مراسم تشییع حمیدرضا الداغی مراسم تشییع حمیدرضا الداغی مراسم تشییع حمیدرضا الداغی مراسم تشییع حمیدرضا الداغی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

90 نظر

  1. شهید حمید الداغی متولد 1356 بودند نه 1371 و یک دختر 14 15 ساله به نام آوا دارند

    • شرمنده ی شهدا

      روحت شاد بزرگ مرد… باغیرت ترین مردی که توی این روزگار نامرد میشه ازش نام برد… مدعیان زن زندگی آزادی الآن وقت اون نرسیده که به حرمت این شهید بزرگوار که به خاطر دوتا دختر جونشو فدا کرد اینو بفهمید که مرد ایرانی ناموس براش با ارزش ترین داراییشه…حمید جان الحق که ثابت کردی خون سربداران توی رگهای تو جاریه… خوش بحالت که نامت تا ابد در تاریخ ثبت خواهد شد… کاش ما هم لیاقت شهادت داشته باشیم…

  2. با سلام
    دخترش ۱۳ ساله هست نه ۳ ساله.

    • مجید نجارظریف

      باسلام بنده آذری هستم از خوی چند روزه به خاطر شهادت مظلومانه آقای الداغی ناراحتم کار هر مردی نیست خیلی‌ ها ادعای مردی دارند ولی موقعیتش پیش بیاد خیلی مرام می‌خواهد از قوه قضائیه می خواهم هر چه زودتر این انگل‌ها زنا زاده را قصاص کنید

      • سلام من بعد از شهادت محمدرضا کشاورز تو شاهچراغ که هنوز از یادم نرفت باز ی ناراحتی دیگه از شهادت این مرد بزرگ توی قلبم به وجود آمد واقعا حیف بشن این جوانان زیبا خداوند به خانواده هاشون صبر بده و جوانان دیگر رو به راه راست هدایت کن

  3. ایکاش یکی از سلیبرتی ها آنجا بودند ، و به آن پسر قاتل می گفتند : منو با خودت ببر !! و کاری به این دختر نداشته باش !

    • اگر از اونجا زنگ می زد ۱۱۰ بهتر نبود؟وقتی این همه مامور حقوق می گیرند که امنیت جامعه را تامین کنند چرا باید یک نفر خودش را به کشتن بدهد؟

      • بنده خدا چه حرفیه داری میزنی
        دختره رو داره میبره
        مامورا اگه برقم بودن نمیرسیدن
        ارزش کار این جوانمردو پایین نیارید

      • تا میومد به ۱۱۰ زنگ بزنه و پلیس برسه دیگه چیزی از عفت و زندگی اون دو دختر باقی نمیموند

      • شما اگه ببینی کسی داره غرق میشه زنگ میزنی ۱۲۵؟؟؟؟چه استدلال ضعیفی…

      • چرا چرت و پرت میگی

      • اگه یه مامور میومد و به جاش شهید میشد انسان نبود. آخه این چه حرفهایی هست که می‌زنید. دفاع از ناموس وظیفه همه من و شماست. اگه همه مون وظیفه امر به معروف و نهی از منکر رو درست انجام می‌دادیم الان حمید زنده بود

      • این چه حرفی هست که می زنید
        واقعا اگر این جوانمردنرسیده بود
        الان معلوم نبود سر این دختر
        بیچاره چه بلایی اومده بود اگر
        پلیس ها جت هم بودند نمی رسیدند
        بهتره شما نظر ندید!

      • خدا یه عقلی بهت بده

  4. مهدي احمدپور

    این متعرضان به ناموس مردم و عاملان این قتل وحشیانه باید اعدام شوند تا درس عبرتی برای سایر اراذل و اوباش شوند که آزادانه در خیابان به ناموس مردم دست درازی می کنند.

    • اعدام نمیشن
      قانون نداریم
      باید پدر و مادر این آدمارو اعدام کنن تا چنین حروم زاده هایی از روی عشق حال ایجاد نکنن و نزایند..

      • منظورتون اینه موقع نزدیکی مامور نظارت کنه و اگر تشخیص داد موضوع عشق و حال هست دستور توقف علمیات رو صادر کنند

    • چون بالای پونزده سال وبالغ بودن امکان قانونی برای قصاصشون هست!

  5. رحمت خدا بر این شهید عزیز …
    ضربه به ناحیه سینه و قلب شهید بوده و ضمنا در بیمارستان امداد سبزوار همکاران من دقایق زیادی برای نجات اش تلاش کردند و این دو مورد رو اشتباه نوشتید … ضمن اینکه سن شهید رو هم احتمالا درست ننوشتید چون ظاهراً اواخر دهه هفتاد دانشجو بودن ایشون …

  6. سلام.دختر شهید البداغی دبیرستان درس می خونه. کجا سه ساله اس؟

  7. سلام و خسته نباشید
    دختر شهید الداغی دبیرستان درس می خونه، کجا سه ساله اس؟

  8. سلام
    شهید حمید رضا الداغی ۴۰ بهار از عمرشان گذشته بود و یک فرزند دختر ۱۵ ساله از خود به یادگار گذاشتند ، معمار و طراح ساختمان بودند و یک دفتر مهندسی داشتند .

    • با سلام ایشون هم دانشگاهی من و هم خونه من توی دانشگاه تربت جام با هم درس میخونذیم اگه اشتباه نکنم سال ۷۶ بود

  9. میگم تو مصاحبه با زن و بچش که دخترش سه ساله نبود خیلی بزرگ بود حداقل بنظر ۱۰ساله میومد!!

    • باسلام و احترام خدمت شما که روشنگری کرده اید. در 2جا نام حسین ذکر شده برای شهید. اگر اشتباه است اصلاح کنید و اینکه نوشته چندسالی که ازدواج کرده بود ١۶سال که چندسال نمیشه!! لطفاً با تأمل بیشتری بنویسید. درکل هدف رو رسانده بود.

  10. ضمن اینکه گویا متولد۱۳۵۶هستن
    حتی سابقا عضو تیم هندبال بودن گویا
    یه عکس قدیمی هست ازشون
    دخترشون هم ک کم سن و سال نبود اصلا

  11. چرا وقتی اطلاعاتتون دقیق نیست میایین بیوگرافی می نویسین قسم خوردین مردم رو آگاه کنید حتی با اطلاعات دروغ
    سن خودش و دخترش اشتباهه
    حتی همسرش هم در مصاحبه گفت که به هیچ حزب و ارگانی مارو نچشبونید
    شرم آور واقعا

    • علی بشروی

      شهید الداغی خودش بااین کارش گروه و حزب و چناحش رو تعیید کرده. او به جناح غیرت و مردانگی و مقابله با لاابالیگری و دفاع از مظلوم حتی یک مظلوم ناشناس تعلق دارد . باند فاسد و هرزه با شعار زن زندگی ازادی هرگز در این تعریف نمیگنجند.شهید الداغی شهید دفاع از ارمانهای اسلامیست

  12. دخترش ۱۴سالشه باهاشون مصاحبه کردن

  13. ایشون متولد 56 بوده نه 71
    دخترش هم 14 ساله است

  14. زن زندگی آگاهی

    خدا رحمتش کنه🌷🌷🌷 رفت پیش شهدای امنیت🌷🌷🌷🌹🌹🌹
    #حمیدرضا الداغی
    #آرمان علی وردی
    #شهدای غیرت و امنیت
    #غیرت
    #ناموس
    #برای_ایران
    #زن زندگی آگاهی

  15. خدا رحمتش کنه

  16. مدعیان زن زندگی آزادی چرا سکوت کردن؟؟؟ دو تا قاتل رو اعدام کردن همتون داشتید هشتگ محمد مهدی کرمی و حسینی رو می زدند چرا لال شدند؟الان می خوان برای قاتلان این شهید #اعدام_نکنید بزنند

  17. باز هم سکوت مدعیان زن زندگی آزادی

    • اگر از اونجا زنگ می زد ۱۱۰ بهتر نبود؟وقتی این همه مامور حقوق می گیرند که امنیت جامعه را تامین کنند چرا باید یک نفر خودش را به کشتن بدهد؟

    • جیگرم کباب شد با اون همه چاقو بازم عقب نکشید روحش شاد😭😭😭😭😭😭😭😭

  18. خدا رحمت کنه

    • خدا به خانواده شهید صبر بده
      صبر در برابر این داغ بزرگ
      و صبر در برابر بی غیرتی و بیشعوری بعضی آدم ها

  19. 🌷🌷🌷💔💔💔#حمیدرضا الداغی

    • بیاین از من بپرسین تا دقیق بگم من چند سال هم خونه اش بودم بسیار پسر کاردستی بود من با حمید تربت جام دانشگاه هم خونه بودیم سال ۷۶

  20. مردان بی غیرت شعار زن زندگی آزادی میدن
    و مردان با غیرت از جان خود برای حفظ ناموس می گذرند.

  21. شهروزعبیدی

    هیچکس نیست بگهاون دوتا دختر بااون وضعیت ولنگار ساعت 9شب چه غلطی میکردن توخیابون که چندتا حیوان بهسون متعرض بشن دوما قوه قضاییه بی لیلقت برای چی باقراروثیقه این جانور وازادکرده بودن ..سوما نانردا ازپشت خنجر زدن خیلی شنیده بودیم که نامردا حضرت زهرا روتوکوچه بی هوازدن ولی باورمون نمیشد این حروم لقمه این پهلوون وازپشت زد .اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وال محمد شیرمادر لقمه پدرحلالت بچه شیر سبز واری ..نمازوحشت یادتون نره

    • قضاوت کار ما ادما نیست
      شایددددد کار مهمی داشتند که این موقع شب اومده بودن بیرون!

    • دقیقا ، منم موافقم که اون دو تا دختر با اون سر و وضع و اون موقع شب چه غلطی می کردن

    • از بخش اول دیدگاهتون متاسف شدم.چرا قضیه رو بر عکش نگاه میکنید؟در این ماجرا کسی که باید محکوم بشه اون پسرا هستن که به خودشون اجازه دادن به حریم زن تجاوز کنن!در ضمن؛کدوم وضع؟دخترا با وضعیت بدی بودن؟اگه منظورتون حجابه که میبینید حجاب دارن!!!
      تا وقتی امثالی مثل شما تو جامعه هستن معلومه این حرومزاده ها همینجوری به زنان و دختران ایرانی تعرض میکنند و آدم جانش فدا میشه.برید روانشناس به نظرم

  22. روحش شاد

    • مجید نجارظریف

      درجواب آقا رضا که میگه خوب نبود زنگ میزد ۱۱۰ ؟ با این پلیس ما که بعد یک ساعت شاید بیایند معلوم بود که اون انگل‌ها چه بلایی سر دختر مردم می آوردند به نظر من کار درست را شهید الداغی کرده خدا رحمت کند مرحبا به غیرتت مرد مرحبا

  23. ابولقاسم

    قسم میخورم این قاتلها تخم پدر خودشون نبودن

    • غیرت حضرت عباس در وجودت بود ک جوانمردانه پای حیثیت وناموس اسلام وایسادی..شیرمادرت حلالت باغیرت..ازت التماس دعا دارم برادر رشیدم..خدابه خانوادت صبر زینبی بده

    • عبدالرضا

      دقیقاً همین طوره که شما گفتین ، اینجور حیواناتی حرومزاده و ولدزنا هستن.

  24. علی موسوی

    بدون شک با این مسیر خودنمایی و آزادی بی چارچوب که بسیاری خانم ها پیش گرفتن، چنین صحنه هایی روز به روز بیشتر خواهد شد. حالا چه الداغی هایی باشن که ورود کنن چه نباشن. در نهایت، قربانی اصلی خود خانم ها و امنیت و آرامش کل جامعه خواهد بود.
    شعار آزادی فریب کودکانه ای بود که خوردید.

  25. متاسفانه هر روز در پارک های شهر دخترا و پسرا بی هیچ خجالتی دارن شوخی های دستی و نامناسب میکنن و برای خانواده هاشون تازه مایه افتخارم هست که روشن فکرن، همین بی قیدی ها و بی بند و باری ها آخرش میرسه به اینجا که با خودشون فکر میکنن حالا میتونن حتی فراتر از شوخی برن و دختره هم پایه هست تا آخرش. دم آخر که دختره میبینه دیگه شوخی شوخی جدی شد یادش میوفته،حالا یه بد بخت باید بیاد جونشو بده که کار از کار نگذره.

  26. واقعا دلم سوخت چقدراشک ریختم برامظلومیتش آخه ولدزنا که نباید معمولی رفت طرفش قربان مقامت چوبی سنگی می‌زدی توسرودستش 😭😭 شهدا بحق پهلوی شکسته بی بی مون واشکهایی که به عشق و محبت اهل بیت میریزیم شفای ماروبخواین دست ماروهم بگیرین شب اول قبر

  27. مرد بود
    مردانه از ناموس وطن دفاع کرد
    مثل همه مردا تنها رفت

  28. سمیه امیرفخریان

    روحش شاد بزرگ مرد باغیرت
    نام شرف و ناموس را عزت داد

  29. زن ایرانی

    زن ایرانی آفرین به غیرتت پهلوان روحت شاد فقط این بگم کاش احکام قوه قضاییه درمورد این مجرمان باز دارنده بود اگر این حیوان های وحشی انسان نما رو آزاد نمی کردند الان خون این پهلوان ناجوانم ردانه به زمین نمی ریخت

  30. از رفتار زیبا و انسان دوستانه این شهید بزرگوار و زندگی و تربیت صحیح خانوادگیشون ،همچنین همسر و فرزندشون متوجه شدم که برای درست زندگی کردن نیاز نیست زنان رو در حصر کنیم تا خودمون در آرامش باشیم و خطا نکنیم ..بلکه باید اول خودمون آزاده باشیم تا هم خودمون به آرامش درونی و الهی برسیم و هم دیگران .
    غیرت و انسانیت به ریش نیست به ریشه است .
    ضمنا که این شهید بزرگوار اصالتا ایرانی نیستند.

  31. قوه قضاییه با احکام اب دوغی شون باعث این فاجعه شدند اگر در رابطه با پرونده اول تکلیفشون رو مشخص می کردند این اتفاق نمی افتاد حداقل درصدی رو هم مقصر قوه قضاییه است که احکام الهی رو اجرا نمیکنن پرچمت بالاست شهید غیرت

  32. کسی که دست خالی میخواد جلو فساد رو‌بگیره بیشتر کارش به خودکشی شبیه هست تا جوانمردی .. کاش از پلیس کمک می‌گرفت و مسلما گشتی پلیس نزدیک حادثه بود تا خودشونو برسونن

  33. حمید رو من خیلی خوب میشناسم من رفیق روزهای ۲۰ سالگیشم

  34. کاش میشد اون قاتلا رو 10 دقیقه بدن دست من

  35. همین‌ اوباش بودند که شعار زن زندگی آزادی سر می‌دادند. حالا مزاحم ناموس مردم میشن.

  36. بهتره عکس همسر شهید رو نمیذاشتید توی این صفحه

  37. همچین چیزی فقط در ایران دیده میشه چون ژن ایرانی به جوانمردی معروف هست و تو هر لباسی هم وجود دارد
    قابل توجه اونها که هشتک من بی ناموس ام میزدند!!!!!

    اگر تو اروپا یکی مثل این شهید رو داشتند چقدر ازش فیلم و سربال میساختند که ماها رو ببینید کشورهای جهان سوم!

  38. امیر رفیعی

    من کامل این بزرگ مرد رو میشناسم چون هم خونه و هم دانشگاهیش بودم سال ۷۶

  39. هما سعدابادی

    درود به روح پاکش. اسطوره ی غیرت شجاعت شهامت. با دست خالی. تو اون خیابون خلوت نبود توی فیلم میبینین افرادی هستن که نزدیک میان ولی جرأت در گیرشدن ندارن اگه اونا هم مثه این شهید والامقام شجاع بودن وبه کمکش میرفتن شاید الان شهید داغی زنده بود

  40. درود به روح پاکش. اسطوره ی غیرت شجاعت شهامت. با دست خالی. تو اون خیابون خلوت نبود توی فیلم میبینین افرادی هستن که نزدیک میان ولی جرأت در گیرشدن ندارن اگه اونا هم مثه این شهید والامقام شجاع بودن وبه کمکش میرفتن شاید الان شهید داغی زنده بود

  41. اول باید ننه بابای این ارازل اوباش قرمساق رو عقیم کنند که همچین آشغالهایی تو جامعه نندازن، بچه ۱۶ ساله که یه پرونده باز قتل داره و یکی دیگه رو هم کشت خدا میدونه باز آزاد بشه و بیاد تو جامعه چه جنایاتی ازش برمیاد. تف به اون نطفه نجستون، اون الله که پشت گردنت خالکوبی کردی الهی گردنتو بشکنه نامرد ملعون

  42. روحش شاد. بهشت خدا جایگاهش باد. همنشین حضرت ابوالفضل باشد.درود خداوند و فرشتگان مقرب الهی بر او باد. مرد بود، مرد.

  43. #باغیرت

  44. الهه نوروزی

    اره یکی مهسا امینی ها رو به اسم زن عفت افتخار میکشه یکی ام به اسم زن زندگی ازادی جون دخترامون نجات میده

  45. اگه اون دختر اینجور با اون اوضاع بدحجاب نبود . اون پسرای هرزه هم بدنبالش نبودن. که حالا بخاطر اون دختر یک‌دختر بی پدر بشه😢

  46. شیر مادرت حلالت باشه
    غیرت واقعیی

  47. قوه قضاییه باید در اسرع وقت این شیاطین حرامی رو در ملاعام مجازات کنه
    و از طرفی این سلبریتیهای سینما و فوتبال رو که باعث بی بند و باری و بی عفتی و برهنه گری و سگ بازی در شبکه های اجتماعی و اینترنت میشوند و الگوی افرادی میشوند که اینطور بی مهابا و بدون خوف از قانون جوان باغیرت را میکشند به اشد مجازات محکوم کنند

  48. پيامبر اكرم (ص) فرمود: كلّ مولود يولدٌ علي فطرة ثمّ ابواه يهوّدانه او ينصّرانه او يمجّسانه. (تمام نوزادان بر طبق سنّت الهي و خداشناسي از مادرانشان متولد مي شوند اما سپس پدر و مادرانشان آنان را يهودي و مسيحي و زردشتي و يا …) بار مي آورند. در خانواده هاي اين جوانان چه شده است كه قاتلاني مانند اين چند نفر ارازل و اوباش را اين گونه تربيت مي كنند كه الداغي را به شهادت مي رسانند؟

  49. به قول خواهر شهید الداغی ، آن دختر ، که نصف شب بیرون بوده و با آن قیافه ، بی تقصیر نیست!( انتهای مصاحبه گفت).

  50. اول اینکه منم با صحبت کسانیکه ان دختر رو مقصر دانستند موافقم چون در فیلم هم به نظر میامد همدیگه رو میشناسن انگار دوست دخترش بوده حالا چرا صدا و سیما و اخبار واقعیت رو نمیگن جای تعجب نیست ولی به نظر من اون دختر صد در صد مقصر بوده دوم اینکه اگه این مرد بزرگوار و شهید جونش رو به خطر انداخت نه برای زن زندگی ازادی بوده نه برای اسلام پس سعی نکنیم خونش رو با این چرت و پرت ها پایمال کنیم فقط انسانیت بوده همین و بس حالا اگه جای اون دختر یه زن چادری یا بی حجاب یا بد حجاب بود فارغ از ظاهرش به خاطر زن بودنش مورد دفاع قرار گرفت و حمید رضا جونش رو داد و با این کار به تمام کسانیکه ادعای مرد بودن میکنن و فقط نر هستن نه مرد درس مردانگی داد و در جامعه ای که زنان توسط پلیس مملکت به خاطر بیرون بودن تار مویی مورد تعرض و کتک و شکنجه قرار میگیرند و یا توسط همین اراذل و اوباشی که با دستور قوه قضاییه و تشخیص همین دادگاه ها ، دستور به ازادی انها دادند ، و در میان این بی قانونی و عدم حمایت پلیس از زنان ودختران جامعه ،جوانی باغیرت فارغ از هر دین و ایین و مذهب و جناح،پیدا میشه و جوانمردی رو در چند دقیقه به تصویر میکشه و نماد حمایت از موجودی به نام زن میشه حالا خودتون قضاوت کنید این حرکت به زن زندگی ازادی بیشتر شبیه هست یا اسلام و جمهوری اش؟قضاوت با شما

  51. اصلاح کنید لطفا!!!

    چند جا توی این متن اسم شهید به اشتباه “حسین” نوشته شده!!!

  52. کی میخاین دست از افکار پوسیده و لجن زارتون دست بردارید. اخه بی شعورای نفهم حجاب چه ربطی داره به ارازل و اوباش؟ اون پرونده قتل قبلیه اون حرومزاده هم بخاطر بی حجابی بوده تروخدا یا خفه شین یادرست نظر بدین. این چه استدلالیه شماها دارین اخه؟اولا دخترا حجاب بدی نداشتن پس ربطی به حجاب و تحریک اون حرومزاده ها نبوده دوما دخترا باپسرا اشنا بودن چون در فیلم نشون میده دختره بایکی ازپسرا میره. بعدم اینجور که شماها از بی حجابی میگین پس کشورهای غربی و اروپایی هر روز قتل و ادمکشی و تجاوز دارن چون بی حجابنو ولنگار به قول شماها. بابا چقدر شماها هرزه و کثیفین که یه تار مو شماهارو مور مور کنه و باعث دست درازی به نوامیس کنه. هرکی بگه بخاطر بی ححابیه مشکل شخصیت شهوت ران خودشه که بخاطر چند تار مو شهوتی شه ازخود بیخود شه و مزاحمت ایجاد کنه بابا دست از شهوترانیتون بردارین . این قضیه ها ربطی به حجاب و زن زندگی ازادی نداره . کی میخاین مثل ادم زندگی کنین . یه تیکه پارچه روی سر سپر بلای هر زنو دختریه برای حفظ امنیت . این چه استدلال پوچیه اخه. چرا کسی نمیگه اون مسیولین عوضی چراباید یه قاتلو ازاد بزارن چرا کسی که قتل کرده باید توجامعه راست راست بچرخه و باز به خودش اجازه بده با سلاح سرد رفتو امد کنه تو خیابون . خدا لعنتتون کنه ایرانو به گند کشیدین چرا نباید امنیت زنان و نوامیس باشه فقط یه تیکه پارچه ضامن امنیت زنان و دختران سرزمینمونه؟واقعا متاسفم براتون که یه تیکه پارچه برای امنیت زنان و دختران کارساز تر از شماهاست . شماها خودتون رو درحد یه تیکه پارچه روی سر بی ارزش کردین خحالت بکشین بابت این استدلالتون . امنیت جامعه به یه تیکه پارچه نیست به مسئولان با کفایته

  53. متاسفم براتون که چندتار مو شماشهوترانهارو وادار به قتل و ادمکشی میکنه

  54. کی میخاین دست از افکار پوسیده و لجن زارتون دست بردارید. اخه بی شعورای نفهم حجاب چه ربطی داره به ارازل و اوباش؟ اون پرونده قتل قبلیه اون حرومزاده هم بخاطر بی حجابی بوده تروخدا یا خفه شین یادرست نظر بدین. این چه استدلالیه شماها دارین اخه؟اولا دخترا حجاب بدی نداشتن پس ربطی به حجاب و تحریک اون حرومزاده ها نبوده دوما دخترا باپسرا اشنا بودن چون در فیلم نشون میده دختره بایکی ازپسرا میره. بعدم اینجور که شماها از بی حجابی میگین پس کشورهای غربی و اروپایی هر روز قتل و ادمکشی و تجاوز دارن چون بی حجابنو ولنگار به قول شماها. بابا چقدر شماها هرزه و کثیفین که یه تار مو شماهارو مور مور کنه و باعث دست درازی به نوامیس کنه. هرکی بگه بخاطر بی ححابیه مشکل شخصیت شهوت ران خودشه که بخاطر چند تار مو شهوتی شه ازخود بیخود شه و مزاحمت ایجاد کنه بابا دست از شهوترانیتون بردارین . این قضیه ها ربطی به حجاب و زن زندگی ازادی نداره . کی میخاین مثل ادم زندگی کنین . یه تیکه پارچه روی سر سپر بلای هر زنو دختریه برای حفظ امنیت . این چه استدلال پوچیه اخه. چرا کسی نمیگه اون مسیولین عوضی چراباید یه قاتلو ازاد بزارن چرا کسی که قتل کرده باید توجامعه راست راست بچرخه و باز به خودش اجازه بده با سلاح سرد رفتو امد کنه تو خیابون . خدا لعنتتون کنه ایرانو به گند کشیدین چرا نباید امنیت زنان و نوامیس باشه فقط یه تیکه پارچه ضامن امنیت زنان و دختران سرزمینمونه؟واقعا متاسفم براتون که یه تیکه پارچه برای امنیت زنان و دختران کارساز تر از شماهاست . شماها خودتون رو درحد یه تیکه پارچه روی سر بی ارزش کردین خحالت بکشین بابت این استدلالتون . امنیت جامعه به یه تیکه پارچه نیست به مسئولان با کفایته

  55. ببخشید واسه کسی که یه دختر ۱۵ ساله داره نمینویسن چند سالیست متاهل شده بود!! بنده خدا خیلی سال بود که متاهل بود.

  56. یعنی خیابان‌های ایران رو جنگل و بی امن میدونین که میگین این دخترا ساعت ۹ شب بیرون چیکارمیکردن؟؟؟ دلشون خواسته بیان درخیابانهای امن شهرشون هواخوری، نکته اینجاست که اون چندتا پسرکثافت حرومزاده برای لاابالی گریشمن محیط امنی رو حس کردن، التماس تفکرلطفا

  57. یعنی خیابان‌های ایران رو جنگل و بی امن میدونین که میگین این دخترا ساعت ۹ شب بیرون چیکارمیکردن؟؟؟ دلشون خواسته بیان درخیابانهای امن شهرشون هواخوری، نکته اینجاست که اون چندتا پسرکثافت حرومزاده برای لاابالی گریشون محیط امنی رو حس کردن، التماس تفکرلطفا

  58. درود بر شرفش وتبریک به پدرومادر که چنین مردی رد تربیت کردن و افتخارهای همسرش که باچه شیرمردباغیرتی زندگی میکرد، روحش شاد و راهش جاودان

  59. حالااین ۲نفرروواقعااعدام میکنن؟؟اینقدرطولش آخرشم آزادشون میکنن تابره مجلس تصویب بشه و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *