فیلم کامل قتل و شهادت حمیدرضا الداغی در سبزوار (18+)

فیلم کامل قتل و شهادت حمیدرضا الداغی در سبزوار (18+)

فیلم کامل قتل و شهادت حمیدرضا الداغی در سبزوار برای دفاع از ناموس واکنش های زیادی را به همراه داشته است او حالا قهرمان سبزوار و ایران است.

قاتلان این پدر جوان سبزواری که متواری شده بودند، در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند. ویدئوی حاضر، روایتی کوتاه از لحظه شهادت تا حاضر شدن قاتلان پشت میز محاکمه است.

فیلم کامل قتل و شهادت حمیدرضا الداغی در سبزوار (18+)

ماجرای فیلم قتل و شهادت حمیدرضا الداغی

حمیدرضا الداغی وقتی میبیند چند پسر شرور مزاحم یک دختر جوان شده اند برای کمک به این دختر با پسران مزاحم درگیر میشود که مزاحمان با ضربات چاقو او را به شهادت میرسانند.

فداکاری حمیدرضا الداغی مورد توجه رسانه ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفته است شاید اگر هرکسی دیگر بود خود را وارد درگیری نمیکرد و صرفا تماشاچی بود و یا بی تفاوت از ماجرا رد میشد اما غیرت حمیدرضا الداغی اجازه نداد دختر جوانی که مثل ناموسش بود طعمه اشرار و مزاحمان خیابانی شود.

در زیر ویدیو جانفشانی و فداکاری این پسر غیور و دلاور سبزواری را مشاهده نمایید که چگونه با دست خالی با مزاحمان درگیر شده و جانش را فدای ناموس شهرش میکند.

فیلم کامل قتل و شهادت حمیدرضا الداغی

ویدیو قتل و شهادت حمیدرضا الداغی در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است و از مراجع قضایی خواستار برخورد قاطع و اشد مجازات برای قاتلین هستند.

مادر حمیدرضا الداغی همچنین با توضیحاتی در خصوص حادثه عنوان کرد: شهید ابتدا به دو فرد ضارب تذکر می‌دهد که کارساز نمی‌شود و سپس در دفاع از دختران جوان اقدام به برخورد با ضاربان می‌کند که با سلاح سرد مورد ضربات متعدد قرار گرفته و بر اثر جراحات وارده و پیش از رسیدن به بیمارستان از دنیا می‌رود.

همچنین ببینید:

فیلم لحظه ترور سرهنگ علیرضا شهرکی رئیس پلیس آگاهی سراوان

فیلم لحظه ترور آیت الله عباسعلی سلیمانی در بانک

مادر مرحوم الداغی و دیگر اعضای خانواده این شهید همچنین خواستار محاکمه جدی مسببین این حادثه شدند.

فیلم کامل قتل و شهادت حمیدرضا الداغی در سبزوار (18+)

لازم به ذکر است که شهید حمید رضا الداغی طبق اطلاعات‌ اعلامی از سوی نیروهای قضایی و امنیتی، توضیحات خانواده و ثبت دوربین های مدار بسته در محل وقوع جرم، ساعت ٢١ در یکی از معابر شهری سبزوار پس از آنکه تعرض کنندگان به دو دختر جوان را مورد تذکر لسانی قرار می‌دهد، به منظور دفاع از همشهریان خود وارد درگیری شده و پس از مورد آنکه به شدت مورد اصابت ضربات سلاح سرد قرار می‌گیرد به فیض شهادت نائل می‌شود.

اعترافات قاتلان شهید حمیدرضا الداغی

قاتلان شهید «حمیدرضا الداغی» که پس از جنایت متواری شده بودند، ظرف کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شدند که نخستین اعترافات قاتلان شهید غیرت امروز منتشر شد.

هشتم اردیبهشت ماه جوان غیور سبزواری در راه پاسداری از ناموس کشورش به شهادت رسید. قاتلان این پدر جوان سبزواری که متواری شده بودند، در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند. ویدئوی حاضر، روایتی کوتاه از لحظه شهادت تا حاضر شدن قاتلان پشت میز محاکمه است.

مراسم تشییع

مراسم تشییع پیکر شهید «حمیدرضا الداغی»، امروز (سه‌شنبه) با حضور اقشار مختلف مردم در سبزوار برگزار شد. در این مراسم که جمعیت پرشماری از مردم سبزوار شرکت کردند و پیکر شهید الداغی بر روی دستان مردم تشییع و تا گزار شهدای شهر سبزوار بدرقه شد.

پیکر این شهید پس از اقامه نماز میت در جوار شهدای شهر سبزوار در خاک آرمید. روز گذشته نیز پیکر این شهید در مشهد مقدس و در نزدیک حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) تشییع شد.

هشتم اردیبهشت شهید حمیدرضا الداغی در جریان جلوگیری از ایجاد مزاحمت دو جوان برای دو دختر در یکی از معابر شهرستان سبزوار به شهادت رسید. در چند روز گذشته عده زیادی از چهره‌های شناخته شده از وی به عنوان «شهید غیرت» یاد کرده‌اند. تنها پس از گذشت چند ساعت از شهادت این جوان ورزشکار مردم سبزوار با نصب حجله و گلباران محل شهادت از عمل فداکارانه شهید تقدیر کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

10 نظر

  1. محمد گرامی نژاد

    آب زمزم بریزید رو خالکوبیا پاک شده

    • آب زمزم باید بریزند رو مغز،خراب وفاست شما که شهادت اون عزیز،رو نمیبینی

        • این مردجووون چقدرکاردرست بوده ک شهادت روگذاشتن روسنگ قبرش …..حیف تویی ک برافرزندت نموندی …..این افغانی های نکبت بارچی میخان چراعرضه بیرون کردنشون رونداریدمسئولین شمافقط بیلیدسرشماری قتل کنید…جک جونورای افغانی ک روزی به جنایت کردن نگیرین سربریدن دخترجووون وسط گلشهرتیک پاره شدسردوطفل سه چهارساله روغین گوسفندبریدن شمافقط اماری بکیرین ک کدام فصل قتل بیشتری داره …نگران نباشیدیه قتل دراینده هم من بامقتول شدنم ب امارتون اضافه خواهم شد…!!!این واقعیت سالهاس منوحبس اتاقی درجای کرده ازترس جانم دواتاقک بمانم سه سال

  2. مرد بود مرد، خدا به خانوادش صبر بده

    • خدا چقدر قشنگ خریدش… خوش به حالش 😭🖤😭🖤
      همه داغدار شدیم😭😭
      #شهید_حمیدرضا_الداغی 🖤🌹

  3. مقصر همه این بدبختیا خود دولته .چرا باید ارازل و اوباش ب این راحتی بتونن مزاحم ناموس مردم بشن.

  4. قاتلا افغانی بودن !!!!!!؟؟!؟

    • آره میگن افغانی بودن غیر قانونی اسمشم جمعه بوده ببخشید بچه ها از اتاق فرمان میگن اسمش شنبه بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *