فیلم لحظه ترور آیت الله عباسعلی سلیمانی در بابلسر و شهادت آیت الله سلیمانی

فیلم لحظه ترور آیت الله عباسعلی سلیمانی در بانک و شهادت آیت الله سلیمانی

آیت الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بابلسر امروز صبح در یک حمله مسلحانه توسط افراد ناشناس به ضرب گلوله به شهادت رسید.

فیلم لحظه ترور آیت الله عباسعلی سلیمانی در بابلسر و شهادت آیت الله سلیمانی

فرزند آیت الله سلیمانی در این باره می‌گوید که تا به حال چندین بار به جان پدرش سوء قصد شده بود که در نهایت امروز در بابلسر مورد حمله تروریستی قرار گرفته و به ضرب گلوله به شهادت رسید.

فیلم لحظه ترور آیت الله عباسعلی سلیمانی

به گفته یکی از شاهدان عینی آیت الله سلیمانی در حالی که در بانک ملی نشسته بود یک مرد جوان اسلحه نگهبان بانک را از او گرفته و سپس آیت الله سلیمانی را به رگبار می بندد که متاسفانه ایشان به شهادت رسید و سه نفر از همراهان او به شدت مجروح شده اند.

گفته می شود که ضارب از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده و در حال بازجویی می باشد.

جزئیات ترور

استاندار مازندران توضیحاتی را ارائه داده و گفت ضبح امروز آیت الله سلیمانی در حالی که وارد بانک شده بود ضارب اسلحه را از نگهبان بانک گرفته و ایشان را به رگبار بسته که منجر به جان باختن ایشان شده است.

عباسعلی سلیمانی متولد ۱۳۲۶ در سوادکوه مازندران بوده و مدتی به عنوان امام جمعه زاهدان فعالیت می کرد و بعد از گذشت چند سال به بابلسر آمده و امام جمعه این شهر شد.

سلیمانی در سال ۱۳۴۷ به حوزه علمیه قم رفته و از محضر آیات عظام اعتمادی، مشکینی، محمدفاضل لنکرانی، جعفر سبحانی، وحید خراسانی، میرزا هاشم آملی، سیدمحمدرضا گلپایگانی، ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، ابوالقاسم خزعلی، محمد یزدی، محمدی گیلانی و عبدالله جوادی آملی بهره برد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *