بیوگرافی حمید رضا روحی کیست و حواشی مراسم تشییع و خاکسپاری

بیوگرافی حمیدرضا روحی کیست فیلم لحظه کشته شدن پیج اینستاگرام و عکس

حمیدرضا روحی کیست و حواشی مراسم تشییع و خاکسپاری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است حمیدرضا روحی پسر جذاب و خوشتیپی که این روزها در شبکه های اجتماعی تصاویرش وایرال شده است و مرگ او جنجال زیادی به پا کرده است این پسر جوان در شهر زیبای تهران بر از اصابت گلوله جنگی فوت کرده است و ابتدا گفتند او بسیجی است ولی بعد اینکه استوری های اینستاگرام او منتشر شد این موضوع رو شد.

ویدیویی از جسد حمیدرضا روحی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که کاربران را به شدت تحت تاثیر قرار داد جسد حمیدرضا نشان میداد که با گلوله جنگی کشته شده است.

بیوگرافی حمید رضا روحی کیست و حواشی مراسم تشییع و خاکسپاری

حمیدرضا روحی کیست

حمیدرضا روحی پسر متولد دهه هشتاد بوده که گفته میشود روز گذشته جانش را از دست داده است درباره مرگ او حرف و حدیث های زیادی در فضای مجازی منتشر شده است.

نام او زمانی بر سر زبان ها افتاد که علی کریمی درباره او استوری به اشتراک گذاشت.

ماجرای مرگ

روزنامه همشهری نوشت: پیگیری ها نشان دهنده این است که او قبلا در بسیج عضو عادی بوده است اما دیشب در اعتراضات حضور پیدا کرده است این در حالیست که عضو شدن در بسیج برای همه مردم آزاد میباشد.

بیوگرافی حمیدرضا روحی کیست و حواشی مراسم تشییع و خاکسپاری

به گفته روزنامه همشهری: برخی شاهدان ماجرا که از اعضای بسیج حاضر در محل واقعه بودند گفتند: پیکر این فرد در حالی که با تیر جنگی هدف قرار گرفته بود، توسط اغتشاشگران روی زمین کشیده می شد که با حضور نیروهای بسیج از دست آنها آزاد شد.

با توجه به عدم استفاده از سلاح جنگی توسط ماموران و نیروهای بسیج، این احتمال که نامبرده توسط تیمهای ترور برای کشته سازی به قتل رسیده باشد محتمل است.

چندی قبل جان بولتون و برخی مقامات ضدایرانی اعلام کردند «معترضان» در ایران را مسلح کرده اند.

روایت خبرگزاری مهر از مرگ حمیدرضا روحی

خبرگزاری مهر درباره مرگ حمیدرضا روحی می گوید که پنج شنبه شب خبرهای مختلفی درباره نحوه فوت حمیدرضا روحی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که واکنش های زیادی را به همراه داشته بود و حتی برخی از هنرمندان با استوری کردن تصاویر حمیدرضا روحی به شایعات دامن می‌زدند تا اینکه برای روشن شدن ماجرا با یکی از مدافعان امنیت حاضر در صحنه صحبت کردیم.

این نیروی بسیج که در صحنه بوده میگوید روز پنجشنبه ۲۶ آبان ساعت ۲۱ متوجه شدیم که تعدادی از افراد در حوالی بلوار شهر زیبا چند سطل زباله را آتش زده اند و ما به سمت آنها رفتیم تا اوضاع را کنترل کنیم اما آن ها فرار کردند از آن خیابان که عبور کردیم دیدیم که اغتشاشگران به فاصله هر پانزده متر یک سطل آشغال را آتش زدند سر خیابان رفتیم و ته خیابان به سوی ما لیزر می‌انداختند که ما فکر کردیم بچه های ناجا هستند اما کمی جلوتر آمدیم متوجه شدیم که اغتشاشگران می باشند و حتی برخی از آنها نارنجک های دستی به سمت ما انداختند شاید حدود ۱۰ تا ۱۲ نارنجک دستی به سمت ما انداختند.

بیوگرافی حمیدرضا روحی کیست و حواشی مراسم تشییع و خاکسپاری

یکی از بچه های بسیجی که به سمت کوچه رفته بود را با یک اسلحه شکاری زخمی و مجروح کردند و متوجه شدیم که آنها حتی اسلحه دارند این در حالی است که نیروهای سپاه و بسیج و ناجا از سلاح هایی همچون پینت بال و لانچر اشک آور و باتوم استفاده می کردند و سلاح گرم جنگی نداشتند در نهایت نیروهای امنیتی به سوی آنها از اسلحه پینت بال و گاز اشک آور استفاده کردند و آنها کمی عقب تر رفتند وقتی که خودروهای ما جلوتر رفت متوجه شدیم که کف کوچه ها پر از میخ های ستاره ای و روغن و گازوئیل می باشد و نمی شد که در این کوچه ها عبور کرد و حتی چند موتور سیکلت نیروهای امنیتی در کوچه بر روی زمین افتادند.

در نهایت کوچه دوم و سوم را رد کردیم و به کوچه فرعی رسیدیم متوجه شدیم که یک فردی با صورت روی زمین افتاده است ما تصور کردیم که زخم شده وقتی به نزد او رفتیم سر و صورت او کاملاً سفید و سرد شده بود.

بیوگرافی حمیدرضا روحی کیست و حواشی مراسم تشییع و خاکسپاری

تیر به قفسه سینه حمیدرضا روحی خورده بود

این بسیجی که شاهد ماجرا بود میگوید یک پزشک همراه ما بود و ضربان قلب او را گرفت اما او جانش را از دست داده بود و علائم حیاتی نداشت آن فرد حمیدرضا روحی بود که یک تیر قفسه سینه اش خورده بود و جانش را از دست داده بود برخی از بچه های ما گمان کردند که از نیروهای بسیج است و ما پیکر او را تا سر خیابان آوردیم سر خیابان چند نفر از دوستانش گفتند حمیدرضا روحی بوده و از بچه های بسیج است در این میان چند نفر دیگر که خیلی تیپ و قیافه آنها به بچه های بسیجی نمی خورد به جمعشان اضافه شدند و گفتند که حمیدرضا بسیجی بوده و بعد برخی از افراد گریه کردند سپس یک شخص جلو آمد و حمیدرضا روحی را شناسایی کرد و گفت که یک لیدر اغتشاشگر می باشد دوباره ما به شک افتادیم که از کجا معلوم شهید است و شاید از طرف مقابل بوده است فرمانده ناحیه آمد و گفت که او مدتی با من کار می کرد اما به بعد از مدتی با بسیج قطع ارتباط کرده است.

بیوگرافی و عکس حمیدرضا روحی و لیلی رشیدی کیست و حواشی مراسم تشییع و خاکسپاری

در تویتر واکنش های زیادی به این خبر نشان داده شده است یکی از اصولگرایان نوشته:

“طی دو ماه گذشته, 50 نیروی امنیتی، فقط به خاطر اینکه تروریست ها میدانند آنها ، سلاح جنگی ندارد شهيد شدن ، از امروز.، اولاباید ،،تمام نیروهای امنیتی رسماً به سلاح جنگی و لباس‌های ضد گلوله مجهز شوند، ثانیاً هر کسی، در اغتشاشات شرکت کند ودر درگیری مسلحانه با تروریست‌ها، تیر بخورد مسولیت آن با خودش است”

یکی دیگر از کاربران درباره این خبر نوشته:

“خودمون‌ هم میدونیم مامورای نیروی انتظامی از سلاح جنگی استفاده نمیکنن اتفاقا خیلیاشون هم از دوستانمون هستن ولی این لباس شخصی ها کیا هستن اونارو بگید”

میلاد حسینی نوشته: “چجوری دارید امنیت داخلی رو تامین می کنید؟ راحت راحت بولتون اسلحه داده ریختن تو پایتخت ایران؟ واقعا خجالت اوره این وضع حفظ مرز و امنیت نیست! ”

قاسم گفته :

“یعنی بسیجی ایرانی نیست؟ نمیتونه به نسبت به گرانی وفقر واختلاس وبیکاری معترض باشه؟ من خیلی سپاهی وبسیجی وانتظامی میشناسم نسبت به وضع موجود گله من وحتی معترض هستن همه رو به نفع خودتون مصاده نکنید ”

خبرگزاری فارس اعلام کرده که حمیدرضا روحی در اعتراضات شب قبل در تهران زمانی که فوت نموده که بعضی منابع ایشان را یکی از اعضای بسیج شناسایی نمودند.

خبرگزاری فارس افزود :حمیدرضا روحی که در اردوی جهادی منطقه به واسطه عاملان اغتشاشگر با ضربه گلوله از ناحیه قفسه سینه در تهران به فیض شهادت دست یافت.

با دقت به نداشتن سلاح گرم به واسطه مامورین و نیروهای بسیجی گویا که نامبرده به واسطه تیمهای ترور برای کشته سازی جان خود را از دست داده باشد احتمالش می‌باشد.

در حال بررسی‌های بعدی خبرنگار فارسی نمایانگر این می‌باشد که او سابقه فعالیت در بسیج را دارد، ولی در شب قبل میان اغتشاشگران مشارکت نموده بود.
عضو شدن در بسیج برای تمامی مردم آزاد می‌باشد.

خبرگزاری فارس دقایقی بعد اخبارش را اصلاح نمود و افزود: حمیدرضا روحی یک بسیجی نبوده است و از اغتشاشگران بوده است.
بیان می‌شود که ایشان مدلینگ بوده است و تصویرش در مجله ها انتشار می شده و هم اینکه مداح بوده است.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. حمیدرضا جان😢😢😢

  2. قاتلش لو رفته بعدش هم پدرشو فقط به خاطر تولد گرفتن برای بچش بازداشت کردن بعدا یه سری بی وجودا برمیگردن میگن تاوان اغتشاش همینه
    نمی‌دونم اگه شما جای پدرش بودید بازم همینو می‌گفتید یا نه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *