بیوگرافی دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیس ویکی پدیا +همسرش و عکس

بیوگرافی دیلان چیتاک

دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیس متولد ۱۱ آذر ۱۳۶۸ در استانبول ترکیه است او حاصل رابطه دوستی ابراهیم تاتلیس با “ایشیل چیتاک” میباشد ابراهیم بعد از به دنیا امدن دیلان انها را رها کرد و به زنی دیگر ازدواج کرد به همین دلیل مادر دیلان نام خانوادگی خود را برای دخترش انتخاب کرد تا کسی نفهمد پدر او کیست در نهایت در سن 13 سالگی دیلان متوجه شد پدرش ابراهیم تاتلیس است.

دیلان چیتاک در حال حاضر یکی از خواننده های پر طرفدار ترکیه میباشد او دانش آموخته رشته زبان و موسیقی در آمریکا، خواننده و مدل اهل ترکیه است.

دیلان تاتلیسس کیست

دیلان تاتلیسس خواننده مشهور ترکیه بوده که در 2 دسامبر 1989 در ترکیه به دنیا آمده است.

بیوگرافی دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیسس +همسر و اینستاگرام و عکس

این خواننده ترک که بیشتر به خاطر انتشار تک آهنگ “Çık Dışarı” شناخته شده است. موزیک ویدیو این آهنگ بیش از 1.4 میلیون بار در یوتیوب دیده شده است. .

دختر ابراهیم تالیسس

پدر و مادر او ابراهیم تاتلیسس و ایشیل چیتاک نام دارند. برادر او نیز به نام ایدو تاتلیسس خواننده است

همچنین ببینید بیوگرافی گلچین کاراکایا همسر دوم ابراهیم تاتلیسس

دیلان یکی از ثروتمندترین خواننده های پاپ است و در لیست محبوب ترین خواننده پاپ ترکیه قرار گرفته است. دارایی خالص دیلان سیتاک تقریباً 1.5 میلیون دلار است.

بیوگرافی دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیسس +همسر و اینستاگرام و عکس

او بیش از 110000 فالوور در حساب اینستاگرام خود به دست آورده است. او یک گربه خانگی به نام گلدن رتریور دارد که به شدت علاقمند به او مییباشد

وضعیت تاهل

دیلان مجرد است و قبلا نامزد کرده است.

دیلان در لیست محبوب ترین خواننده پاپ قرار گرفت. همچنین در لیست پولدارترین افراد متولد ترکیه قرار گرفته است.

بیوگرافی دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیسس +همسر و اینستاگرام و عکس

 بیوگرافی ابراهیم تاتلیسس

ابراهیم تاتلیسس با نام اصلی ابراهیم تاتلی خواننده و بازیگر معروف ترکیه در سال ۱۹٥۲ به عنوان اولین فرزند یک خانواده فقیر در شهر شانلی اروفای ترکیه به دنیا اومد. مادرش لیلا پدرش نیز احمد تاتلی نام داشت. هنگامی که به دنیا امد، پدرش در زندان بود. پسرش را برای اولین بار از پشت میله های زندان دید. به او نام ابراهیم یعنی نام پدرش را داد. دوران کودکی ابراهیم تاتلی سس با فقر و سختی گذشت.

بیوگرافی دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیسس +همسر و اینستاگرام و عکس

تا سن ۱۰ سالگی به همراه ۷ برادرش، در خانه ای کوچک زندگی گردند. مدرسه نرفته و تمامی کودکی اش را با فروش آب و کارهای بنایی گذراند. به قدری فقیر بودند که حتی ابراهیم در ۱٦ سالگی ختنه شد، اولین کفش تازه اش را در ۸ سالگی و اولین شلوار نو را در سن ۱۰ سالگی پوشید.

بیوگرافی دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیسس +همسر و اینستاگرام و عکس
دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیسس در برنامه مستقیم تلویزیونی اعتراف های پر سر و صدایی داشت،
او بیان کرده : زمانی که ۱۳ سال سن داشته تردید نموده که پدر وی ابراهیم تاتلیسس می‌باشد، به خاطر همین تصمیم گرفته است که اسم فامیلی خود را داشته باشد.

دیلان چیتاک در برنامه «اینجا آخر هفته است» مشارکت نموده بود، که چند سال قبل معلوم شده دختر واقعی ابراهیم تاتلیسس می‌باشد.

افزود : زمانی که ۱۳ سال سن داشته فهمیده که پدرش ابراهیم تاتلیسس می باشد، ولی همواره علاقه داشته با اسم خودم مطرح شود که به عنوان دختر شخصی

گفتگوی دیلان چیتاک

او می‌گوید :زمانی که ۱۳ سال سن داشتم در حالی که هنوز نمی دانستم ابراهیم تاتلیسس ءدر من می‌باشد پیش دکتر خودم رفتم و به دکترم بیان نمودم که من تردید دارم و فکر می نمایم پدر من ابراهیم تاتلیسس می باشد.

او بیان می‌کند که هیچ وقت علاقه نداشته که تمامی متوجه شوند که پدر وی که می باشد و تمام ماجراها بدون خواست و اراده وی به رخ داده است.

وی در ادامه بیان می‌کند:
من در آمریکا بزرگ شده ام و فرهنگ متفاوتی نیز دارم، هیچ وقت نخواستم با پدر پدر گفتن و گریه کردن معروف بشوم، رسانه‌ها به دلیل بالا رفتن ریتینگ از من سوء استفاده نمودند،…. که سالها قبل یکی از دوست هایم که گوینده بود مریض شد و نتوانست یک ماه سر فعالیتش حضور پیدا کند و از من درخواست نمود به جای ایشان حاضر شوم و پذیرفتم….

عوامل برنامه از یک طریقی فهمیدند که پدر من کیست و از من خواستند برای من یک ماشین بخرند و من را معروف می نمایند تا اسم پدر خودم را فاش نمایم، ولی نپذیرفتم.

اما با این حال باز در برنامه زنده این اخبار را فاش نمودند.

تمامی به انتظار این نشستند که در برنامه گریه کنم، ولی این کار را نکردم و از آنجا خارج شدم.

حالا رابطه بسیار خوبی با پدر نیز، دارم درست می باشد که یک وقت هایی می‌باشد که عصبانی می شوم و بسیار به وی حرفهایی میزنم، ولی باز با تمامی اینها با هم دیگر خوب هستیم.
در کل زمانی که شخصی کاری به کارمان ندارد و دخالتی در کارمان نمی کند با یکدیگر خوب هستیم و حتی با همدیگر صحبت می‌کنیم.

میان خواهر برادر هایم، به غیر از ایدو با برادرم احمد رابطه بسیار خوبی دارم،
الف آدا را به لطف خواهرم
عایشه گل میبینم.

تصادف به همراه پدرش

ابراهیم تاتلیسس، خواننده مشهور ترکیه که در ایران به ابراهیم تاتلیس معروف است، در جریان سفر به بدروم، و در حالیکه برای بازدید به محل اجرای کنسرت شب می رفت به دلیل انحراف خودرو‌یش با یک کامیون تصادف کرد و به دره کشیده شد.

ببینید: فیلم کامل تصادف شدید ابراهیم تاتلیسس و دخترش

شواهد نشان از یک تصادف شدید در جاده یالیکاواک و انحراف خودرو به سمت پرتگاه دارد که در آخرین لحظات درختان مانع از افتادن خودرو به ته دره شده است.

تصادف دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیس

در شرایطی که این خواننده در ماشین گیر افتاده بود، تیم‌های امدادی به کمک او شتافتند. اوضاع جسمی او خوب گزارش شد و نیروهای امداد اعلام کردند امپراطور هوشیار است و صحبت می کند.

تیم های زیادی برای نجات تاتلیسس که در خودرو گیر کرده بود به منطقه اعزام شد. ابتدا گفته میشد دختر کوچک ابراهیم نیز در ماشین بوده اما آخرین اخبار نشان داد که دخترش همراه او نبوده و وضعیت جسمی این خواننده نیز خوب است.

حادثه رانندگی امپراطور در یکی از جاده های شهر توریستی بدروم، استان موغلا، که محل زندگی این خواننده پرطرفدار ترکیه نیز هست، اتفاق افتاد. 

ابراهیم تاتلیسس، خواننده مشهور ترکیه، روز پنج‌شنبه سوم شهریور ماه، بعد از مرخصی از بیمارستان در بدروم روی صحنه رفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *