بیوگرافی رضا سالاروند هکر کیست + ماجرای افشاگری چیست تیم اطلاعاتی ۱۳ شهید کاوه همراه اینستاگرام رضا سالاروند و عکس های او

بیوگرافی رضا سالاروند هکر کیست + ماجرای افشاگری چیست

بیوگرافی رضا سالاروند هکر کیست + ماجرای افشاگری چیست جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

بیوگرافی رضا سالاروند هکر

یکی از شبکه های ضدانقلاب ماهواره ای مدعی شده که یکی از اعضای سپاه پاسداران به نام رضا سالاروند که هکر بوده اطلاعات محرمانه برخی از سازمان های نظامی و امنیتی امریکا را هک کرده و زیر نظر دارد .

در باره اینکه آیا این ادعا صحت دارد یا خیر نمیتوان به یک شبکه ضدانقلاب استناد کرد.

بیوگرافی رضا سالاروند هکر کیست + ماجرای افشاگری چیست

رضا سالاروند هکر

به گفت این شبکه رضا سالاروند متولد 13 اسفند 1369 بوده و در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است این شبکه مدعی است که آقای سالاروند با تخصص زیادی که دارد موفق شده برخی از سایتهای مهم آمریکایی را هک کند و به اطلاعات محرمانه دست پیدا کند از جمله کشتی‌های نظامی و مراکز کنترل تبادلات دریایی در آمریکا را زیر نظر دارد.

امروزه تخصص سایبری از مهمترین تخصص هایی بوده که هر کشوری باید به ان تسلط داشته باشد بتوانند دشمنان را زیر نظر داشته باشند و یا در مقابل حملات سایبری مقاومت کنند که ایران در زمینه سایبری بسیار قدرتمند بوده و بسیاری از حملات سایبری کشورهایی همچون اسرائیل و آمریکا را خنثی کرده است.

جزوه افشا شده از سوی اسکای نیوز شامل تحقیقاتی در این زمینه بود که چگونه می‌توان با حمله سایبری یک کشتی باری را غرق کرد یا چطور می‌توان یک پمپ سوخت را در یک ایستگاه سوخت‌رسانی منفجر کرد.

هدف واحد «‌شهید کاوه» و اعضای «‌تیم اطلاعاتی ۱۳»، فعالیت‌های مبارزه به حملات سایبری اسرائیل و امریکا است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *