بیوگرافی رضا نیکخواه بازیگر و همسر و دختر و پسرش +عکس خانواده

بیوگرافی رضا نیکخواه بازیگر و همسر و دختر و پسرش +عکس خانواده

بیوگرافی رضا نیکخواه بازیگر و همسر و دخترش نیلوفر و پسرش علیرضا +عکس خانواده و سوابق رضا نیکخواه و مصاحبه و زندگی شخصی و خانواده را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

رضا نیکخواه از بازیگران نامدار و معروف کشورمان بوده که بیشتر کارهای او را با مهران مدیری میشناسیم و سال‌ها با مهران مدیری همکاری داشته است و در فیلم‌ها و سریال‌های او به ایفای نقش پرداخته ۷۴ ساله بوده و اهل بوشهر است که دارای دو فرزند پسر و دختر میباشد و از سال ۱۳۶۷ تاکنون در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند سریالهای جنگ ۷۷ پرواز ۵۷ و مرد هزار چهره به قهوه تلخ از معروف ترین کارهای ایشان است در این صفحه به بیوگرافی کاملی از آقای رضا نیکخواه خواهیم پرداخت که امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرد

بیوگرافی رضا نیکخواه بازیگر سینما و تلویزیون دوران کودکی و عکس جوانی و قدیمی +عکس خانواده

بیوگرافی رضا نیکخواه

غلامرضا نیکخواه یکی از بازیگران معروف و محبوب کشورمان است.

ایشان در تاریخ یک فروردین ماه سال ۱۳۲۷ در شهر بوشهر دیده به جهان گشوده است.

وی در عرصه هنرپیشگی کار های بسیاری داشته است و می توان گفت ایشان بیشتر در فیلم های طنز آمیز بازی نموده است.

معروف شدن وی به خاطر همین مجموعه ها است.

بیوگرافی رضا نیکخواه بازیگر و همسر و دختر و پسرش +عکس خانواده

تحصیلات غلامرضا نیکخواه

ایشان در رشته علوم سیاسی تحصیل کرده است و بعد از آن هم هنرپیشگی را در استان بوشهر با بازی در نمایش تئاتری شروع نموده است.

شغل اصلی

وی در این باره بیان می کند:
«حقوق ما در اول خیلی کم بود، برای مثال برای دوماه کار دربرنامه نوروز سال ۷۲، فقط ۲٠هزار تومان دریافت کردیم.

بیوگرافی رضا نیکخواه بازیگر و همسر و دختر و پسرش +عکس خانواده

برای اینکه من بتوانم از عهده خرج و مخارج زندگی بر بیاییم، مجبور بودم، کار نخستم ، یعنی به بازرگانی بازگردم.
چندی در این شغل کار نمودم تا اینکه مخارجم و دخلم به یکدیگر نزدیک شدند و من دیگر از نظر مالی مشکلی نداشتم و پس از آن دوباره فعالیتم را ادامه دادم.
ولی شغل اصلی ایشان کارشناس خودرو در گمرک می باشد.

همسر و فرزندان

غلامرضا نیکخواه متاهل می‌باشد و حاصل این ازدواج یک دختر به اسم نیلوفر و یک پسر به نام علیرضا می باشد.

بیوگرافی رضا نیکخواه بازیگر و همسر و دختر و پسرش +عکس خانواده

می‌توان گفت دختر وی نیز مسیر پدر را ادامه داده است و کاراکترهای گذرا و کوتاهی را هم ایفا نموده است.
ولی ایشان به ورزش علاقه بسیار دارد و در زمینه والیبال به طور حرفه‌ای فعالیت می‌کند.

آغاز کار هنری غلامرضا نیکخواه:

آقای نیکخواه کار هنری خودش را در زمینه هنرپیشگی با بازی در نمایش تئاتر ی در سال ١٣۴۵ زمانی که پنج سال بیشتر نداشت در بوشهر شروع کرد و پس از آن زمانی که ۲۷ سال سن داشت در سال ۶٧ با یک کاراکتر کوتاه در شبکه ۲ هنرپیشگی را در قاب تلویزیون تجارب نمود.

ایشان پس از مدتی سکونت در بوشهر برای ادامه تحصیلات خود به تهران سفر نمود.

بیوگرافی رضا نیکخواه بازیگر و همسر و دختر و پسرش +عکس خانواده

آشنایی غلامرضا نیکخواه با آقای کاردان و مهران مدیری:

ایشان اول هنرپیشگی را باایفا در فیلم‌های جدی شروع نموده است، مثل یک برنامه ای که در سال ۶۷ به اتفاق اسماعیل پور تولید شده که یک فعالیت مناسبتی، برای مخاطبان کودک و نوجوان بود، که در سال ۷۱ با معینی یاسینی فعالیتی را انجام دادند، که آن نیز مناسبتی بود و آشنایی وی با علی عمرانی و مهران مدیری در آن جا شکل گرفت.

بیوگرافی رضا نیکخواه بازیگر و همسر و دختر و پسرش +عکس خانواده

قرار بر این بود که آقای داریوش کاردان یک برنامه مناسبتی برای عید نوروز تولید کند، که برنامه نوروز ۷۲ بود و علی عمرانی از آقای غلامرضا نیکخواه برای ایفا در این فعالیت درخواست نمود و مهران مدیری نیز از طریق داریوش کاردان فراخوانده شد.

ایشان تا آن روز هیچگونه فعالیت طنزآمیز ی ایفا نکرده بود، ولی زمانی که چند قسمت از فعالیت ضبط شد، فهمید که شخصیت خودش مقابل دوربین و پشت دوربین بسیار با یکدیگر فرق می کند.

بیوگرافی رضا نیکخواه بازیگر و همسر و دختر و پسرش +عکس خانواده

کارهای هنری غلامرضا نیکخواه:

سینما:

طهران، تهران،
آینه بغل،
چشماتو نبند.

مجموعه های تلویزیونی:

راه و بیراه سال ۹۷،
پنچری سال ۹۶،
قرعه سال ۹۵ _۹۴،
آقا و خانم سنگی سال ۹۴،
در حاشیه سال ۹۴،
زشت و زشت تر سال ۹۴_ ۹۳،
روزهای بد به در سال ۹۲،
نقطه سر خط سال ۹۰،
راه در رو سال ۸۹.

بیوگرافی رضا نیکخواه بازیگر و همسر و دختر و پسرش +عکس خانواده

تله فیلم:

خواب فروش سال ۸۸،
مرد دوهزار چهره سال ۸۷،
بزنگاه سال ۸۷،
آرزوهای شیرین از سال ۸۶،
مرد هزار چهره سال ۸۶،
زیر آسمان شهر سال ۸۱،

زیر آسمان شهر سری دوم سال ۸۰،
به همین سادگی سال ۷۹،
آغوش های خالی سال ٧٨،
جنگ ۷۷ سال ۷۶،
پرواز ۵۷ سال ۷۲،
نوروز ٧٢سال ۷۱_ ۷۲.

بیوگرافی رضا نیکخواه بازیگر و همسر و دختر و پسرش +عکس خانواده

شبکه نمایش خانگی:

عطسه سال ۹۴،
شوخی کردم سال ۹۲،
ویلای من سال ۹۱،
چشماتو نبند سال ۹۰،
قهوه‌تلخ سال ۹۰ _۸۹.
کت تنگ سال ٨٩.

بیوگرافی رضا نیکخواه بازیگر و همسر و دختر و پسرش +عکس خانواده

این هنرمند همچنین یادآور شد: تلویزیون خانه ما بوده و سال ها برایش کار کرده ایم، مسلما دوستش داریم و قطعاً بیننده بیشتری نسبت به شبکه نمایش خانگی دارد ولی باید این امتیازات کنارش باشد و کمی واقع بینانه تر با قضایا برخورد کند تا دست فیلمساز برای نوشتن، ساختن و کار کردن بازتر باشد؛ به خصوص در زمینه کار خانم ها که باید در کار کردن آزادی عمل بیشتری ایجاد شود. ان شاءالله با تغییراتی که اخیراً در صداوسیما ایجاد شده و رئیس سازمان تغییر کرده اتفاقات بهتری بیفتد. امیدواریم ایشان (پیمان جبلی) با سیاست‌ها و هدفی که در جذب و جلب مخاطب دارند، موفق شوند.

نیکخواه درباره اینکه به عنوان هنرمندی که سالهاست در عرصه طنز فعالیت دارد، مدیوم تلویزیون را بیشتر می پسندد یا شبکه نمایش خانگی؟ خاطرنشان کرد: مسلماً یکی از محاسن شبکه نمایش خانگی این است که آزادی بیشتری دارد و محدودیت‌های تلویزیون را ندارد. به نظرم تلویزیون هم باید کمی انعطاف نشان بدهد، تغییراتی به خود بدهد ولی متاسفانه هرچه جلوتر می رویم فشارها و سانسورها بیشتر می‌شود و این اتفاق خوبی نیست. به نظرم باید این ذهنیت کمی بازتر شود و به محیط اطراف و جامعه بیشتر نگاه شود تا کارها بتوانند جاذبه لازم را به دست بیاورند.

بیوگرافی رضا نیکخواه بازیگر و همسر و دختر و پسرش +عکس خانواده
بازیگرسریال های «زیر آسمان شهر»، «در حاشیه»، «مرد هزار چهره»، «بزنگاه»، «قرعه» و «راه در رو» در بخشی دیگر از صحبت هایش درباره همکاری‌ با منوچهر هادی، کارگردان سریال «نیسان آبی» که اکنون برای شبکه نمایش خانگی در حال تولید است، توضیح داد: «نیسان آبی» سومین همکاری بنده با آقای هادی است و از همکاری با ایشان راضی ام. نقشی که در این مجموعه دارم (سرهنگ سازگار)، کاراکتر بسیار قشنگی است و خودم دوستش دارم. حالا در قسمت های بعدی قشنگ تر هم خواهد شد.

در واقع سرهنگ سازگار آدم نقدپذیری است و کسانی هم که نظری دارند راحت با او در میان می‌گذارند و او هم دوست دارد و با کمال میل از نقدها و پیشنهادات استقبال می کند و به مردم کمک می کند. به هرحال «نیسان‌آبی» با همه کاستی ها، کار خوبی است و مردم هم از آن استقبال کرده‌اند، حتی شنیده ام در خارج از کشور هم بسیار دیده شده و نظر مثبتی داشتند. مسلماً به مرور زمان کار بهتر هم خواهد شد، چون اتفاقاتی که باید بیفتد هنوز شروع نشده و قصه قطعاً جذاب تر خواهد شد. بازیگران خوبی به مرور به کار اضافه خواهند شد که کار را جذاب تر می کند.

با مهران مدیری مشکلی ندارم

مشکلی با آقای مدیری نداریم، هر موقع که کارگردان احساس نیاز کند و لازم بداند کارش نیاز به شخص خاصی دارد، حتماً تماس می گیرد و دعوت به کار می‌کند تا به الان پیشنهادی از سوی ایشان نداشتم اما مشکلی هم با هم نداریم. حتماً لازم نبوده همکاری داشته باشیم. فعلاً با شبکه نمایش خانگی همکاری می کنم. در حال حاضر هم مشغول بازی در یک سریال طنز برای این شبکه هستم ولی از آنجا که در قراردادمان قید شده، اجازه توضیح بیشتر ندارم تا زمانی که خود گروه خبر بدهند. فقط می توانم بگویم در این مجموعه در کنار رضا عطاران کار می کنیم، ان شاءالله کمی بگذرد حتما خبرهایش را می دهند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *