بیوگرافی زهرا شیدایی تکواندوکار و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی زهرا شیدایی تکواندوکار و همسرش +عکس خانواده و اینستاگرام

زهرا شیدایی, تکواندوکار ایرانی, متولد ۱۷ تیر ۱۳۷۸ در شهر جویبار است. او که برای تیم ملی تکواندوی زنان ایران و تیم لوازم خانگی کن مبارزه میکند، در آذر ۱۴۰۰ مدال طلای مسابقات

خانم شیدایی فرزند مصطفی شیدایی مربی و پیشکسوت تکواندو است که تحت آموزش ها و راهنمایی های پدرش، افتخارات متعددی در تکواندو به دست آوره است.

ورود حرفه ای به مسابقات تکواندو، از سال ۱۳۹۲ با حضور در مسابقات آزاد نوجوانان کشور بود که برای نخستین بار در سطح کشوری تکواندو با درخشش توانست مدال برنز را کسب کرد .

او بازیکن تیم لوازم خانگی کن در لیگ تکواندوی جوانان و بزرگسالان کشور موسوم به جام کوثر است.

  • نام کامل زهراشیدایی
  • به انگلیسی: (Zahra Sheidaei)
  • رشته ورزشی تکواندو
  • بخش: کیوروگی
  • دسته وزنی: وزن چهارم
  • تاریخ تولد: ۱۷ تیر ۱۳۷۸
  • محل تولد: جویبار
  • قد: ۱۷۲ سانتی متر
  • باشگاه کنونی: لوازم خانگی کن
  •  خانواده: دختر استاد مصطفی شیدایی
  • مربی تکواندو
  • یک خواهر دارد

بیوگرافی زهرا شیدایی تکواندوکار و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی زهرا شیدایی تکواندوکار و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

 

زهرا شیدایی از تکواندو کاران تیم ملی بانوان کشورمان بوده که توانسته در سال های اخیر و افتخارات زیادی به دست آورد

بیوگرافی زهرا شیدایی

او متولد ۱۷ تیر ۱۳۷۸ در جویبار میباشند از دوران کودکی علاقه زیادی به تکواندو داشت و به همین دلیل موفق شد گام های مهمی را در این رشته ورزشی بردارد.

بیوگرافی زهرا شیدایی تکواندوکار و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

مهمترین افتخارات او می توان به قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۱ اشاره کرد که موفق شد مدال طلای مسابقات آزاد قهرمانی تکواندوی بانوان جهان را در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم به دست آورد.

دختر مصطفی شیدایی

خانم شیدایی متولد ۱۷ تیر ۱۳۷۸ میباشد او عضو تیم لوازم خانگی کن در لیگ تکواندو جوانان و بزرگسالان کشورمان می باشد پدرش مصطفی شیدایی از مربی تکواندو کاران مازندرانی بوده کهسال‌ها در رشته تکواندو فعالیت داشته است و به همین دلیل دخترش هم موفق شده تکنیک های تکواندو را به خوبی یاد بگیرد.

وضعیت تاهل

خانم شیدایی مجرد یباشد

بیوگرافی زهرا شیدایی تکواندوکار و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

افتخارات زهرا شیدایی

این دختر تکواندوکار جویباری برای نخستین بار در مسابقات تکواندوی نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۶ در کانادا شرکت کرد و توانست تا یک چهارم نهایی پیش برود.

او همچنین یکی نمایندگان ایران در انتخابی گرنداسلم در چین در سال ۲۰۱۷ و یکی از اعضای تیم اعزامی به تورنمنت موجو کره جنوبی در سال ۲۰۱۸ بود.

اولین مقام او به مسابقات داخلی سال ۱۳۹۲ برمی‌گردد که در مسابقات آزاد نوجوانان کشور موفق شد برای اولین بار مدال برنز به دست آورد در سال ۱۳۹۸ در مسابقات جوانان و بزرگسالان کشور در تبریز برگزار می‌شود در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم مدال طلا به دست آورد و به عنوان فنی ترین بازیکنان تکواندوکار در مسابقات لقب بگیرد.

بیوگرافی زهرا شیدایی تکواندوکار

بیوگرافی زهرا شیدایی تکواندوکار و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

او نخستین تجربه برون مرزی خود را در مسابقات تکواندوی نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۶ در کانادا سپری کرد و تا یک چهارم نهایی پیش رفت.

او در ۲۰۱۷ در انتخابی گرنداسلم در چین مسابقه داد و در ۲۰۱۸ یکی از اعضای تیم اعزامی به تورنمنت موجو کره جنوبی بود. در سال ۲۰۱۹ او در مسابقات یونیورسیاد در ناپل ایتالیا شرکت کرد و در یک چهارم نهایی از دور مسابقات کنار رفت.

بیوگرافی زهرا شیدایی تکواندوکار و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

در زمستان ۹۸، زهرا شیدایی در پی آسیب دیدگی مجبور به ترک اردوی تیم ملی تکواندو شد که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در لبناharfetaze ن آماده می‌کرد گرچه این مسابقات به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

مدال طلای قهرمانی جهان 2021

زهرا شیدایی در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم به دیدار نهایی صعود کرد و به مصاف «مارگاریتا بلیزنیاکووا» از روسیه رفت و پس از تساوی ۱۱ بر ۱۱ در پایان راند سوم، با امتیاز طلایی پیروز شد تا به نشان طلا دست یابد.

بیوگرافی زهرا شیدایی تکواندوکار و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

شیدایی با برتری «النا میرونیوک»، «نیکیتا گلاسنویچ» از کرواسی، «النا کریویچنکو» از روسیه و «آلیاه پاول» از انگلستان راهی مبارزه نهایی شده بود.

بیوگرافی زهرا شیدایی تکواندوکار و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام بیوگرافی زهرا شیدایی تکواندوکار و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *