بیوگرافی مریم خاکساریان بازیگر و همسرش + سوابق و پیج اینستاگرام

بیوگرافی مریم خاکساریان بازیگر و همسرش با سوابق و پیج اینستاگرام مریم خاکساریان بازیگر سینما و تلویزیون را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی مریم خاکساریان بازیگر و همسرش + سوابق و پیج اینستاگرام

بیوگرافی مریم خاکساریان

مریم خاکساریان بازیگر سینما بوده و متولد دهه هفتاد است او در چند فیلم و سریال بازی کرده است هرچند که نقش های اصلی به شما نمی امده است.

از مهمترین فیلم هایی که ایشان بازی کرده است میتوان به تله فیلم سرزمین نخل ها اشاره کرد که در آن بازیگرانی همچون علی ولیانی، غزل عبدی، مریم خاکساریان، سما راد، رها دلشاد و زهره یوسفی بازی میکردند.

بیوگرافی مریم خاکساریان بازیگر و همسرش + سوابق و پیج اینستاگرام

این تله فیلم توسط آقای حامد غنی کارگردانی شده است.

درباره سوابق خانم خاکساریان اطلاعات چندانی در فضای مجازی وجود ندارد در صورتی که اطلاعت بیشتری از این خانم هنرمند دارید میتوانید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید.

بیوگرافی مریم خاکساریان بازیگر و همسرش + سوابق و پیج اینستاگرام
گزارش سایت ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، این کارگردانی با بیان اینکه حوزه خردسال و کودک به هدف‌گذاری نیاز دارد، افزود: «تئاتر نباید تنها با هدف سرگرم کردن مخاطب اجر شود؛ بلکه هنر تئاتر می‌تواند به صورت مستقیم و غیر مستقیم پیام‌های زیادی را برای مخاطب بیان کند.»

خاکسارتهرانی ادامه داد: «پرداختن به مسائلی که جزء دغدغه‌های دنیای کودکانه است می‌تواند در کنار افزایش تاثیرگذاری این هنر، ذهن مخاطب را به سمت واقعیت‌ها سوق دهد.»

این کارگردان در رابطه با نمایش «دو لاک پشت تنهای تنها» هم توضیح داد: «امروز تنهایی به عنوان یک بیماری قرن به شمار می‌رود و بسیاری از کودکان جامعه از همان دوران کودکی از مشکل تنهایی رنج می‌برند و این نمایش داستان دو لاک پشت است که در تنهایی با مشکلات مختلفی مواجه هستند. این نمایش به کودکان نشان می دهد که تنها زندگی کردن در یک جامعه بسیار سخت است و مسیر پر فراز و نشیب زندگی را نمی‌توان به تنهایی طی کرد.»

او خاطرنشان کرد: «در این داستان به دوستی و بیان ویژگی‌های گروه دوستان پرداخته شده و به مخاطب نشان می‌دهد که تنهایی نتیجه‌ای جز افسردگی برای افراد ندارد.»

خاکسارتهرانی با بیان اینکه مخاطبین این نمایش، گروه خردسال هستند ادامه داد: «عروسک‌های این نمایش به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان با آنها چندین داستان دیگر را برای کودک نقل کرد.»

این کارگردان ادامه داد: «این نمایش به دنبال درگیر کردن کودکان در قصه است و در بعضی بخش‌ها نیز از کودکان خواسته می شود که برای روایت ادامه داستان در صحنه حاضر شوند؛ زیرا با این فن می توان برای همیشه این نمایش را در ذهن آنها ماندگار کرد.»

او تصریح کرد: «اجرای تئاتر کودک نیازمند هدف گذاری بر اساس نیاز فکری این گروه است و اگر در این رابطه تخصصی عمل نشود نمی‌توان پیام واقعی داستان را به مخاطب انتقال داد.»

خاکسارتهرانی با بیان اینکه بخش تئاتر خردسال این جشنواره نو پا است ادامه داد: «امیدواریم در سال‌های آینده نگاه تخصص‌ تری به حوزه تئاتر کودک شده و کارهای متفاوت و شاخصی در این بخش ارایه شود.»

او عنوان کرد: «جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اتفاق خوشایندی برای هنرمندان تئاتر کشور است.»

«دو لاک پشت تنهای تنها» از نمایش‌های گروه خردسال راه‌یافته به جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 9 تا 14 مهرماه به دبیری شهرام کرمی در همدان برگزار می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. ◽️مریم خاکساریان، بازیگر، با انتشار پستی نوشت: “هیچ رهبری رو بعد از شما قبول نخواهم داشت، تمام غرور این کشور و امت اسلامی شما هستید، بمونی برامون آقا”

    ◽️پس از این پست با حمله و ریپورت براندازان صفحه ایشون مسدود و حذف شد!

  2. درود خداوند بر شما بانوی فرهیخته، لبیک یا خامنه ای

  3. درود به شرفت خانم خاکساریان عزیز . خدا پشت و پناهت باشه ان شاءالله.

  4. درود بر این بانو بااعتقادات محکم که دارن …موفق وپیروز استوار باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *