بیوگرافی زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک و حواشی +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک و حواشی +عکس و اینستاگرام

زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک، کودک ۱۰ ساله ایذه ای است که ۲۵ آبان ماه در جریان حادثه ی تیراندازی و اغتشاشات جان خود را از دست داد خانم مولایی مادر کیان پیرفلک بوده که در اواخر ابان ۱۴۰۱ در یک حمله مسلحانه بر اثر گلوله جانش را از دست داد و حواشی خاکسپاری در فضای مجازی مورد توجه رسانه های بیگانه قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس نوشت : شواهدی از قبیل اظهارات افراد حاضر در میدان، فیلم‌های دوربین مدار بسته که دقایقی قبل از حادثه موتور سوارهای مسلح را در حال تیراندازی به دوربین‌ها برای از کار انداختن آنها نشان می دهد و اطلاعات اولیه از بازداشت شده هایی که گفته شده در حین فرار از مرز دستگیر شده اند بر تروریستی بودن عملیات گواهی می‌دهد.

بیوگرافی زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک و حواشی و جنجال های او که فضای مجازی منتشر شده است و مورد توجه رسانه های بیگانه قرار گرفته است.

بیوگرافی زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک و حواشی +عکس و اینستاگرام

 

بیوگرافی زینب مولایی راد

خانم مولایی مادر کیان پیرفلک بوده که در اواخر ابان 1401 در یک حمله مسلحانه بر اثر گلوله جانش را از دست داد.

در مراسم تشییع این پسر 10 ساله مادرش زینب مولایی شعارهای هنجار شکنانه ای سر داد که مورد توجه رسانه های ضدانقلابی قرار گرفت.

او میگوید هنگامی که از داخل شهر رفتیم به یکباره به سوی ما حمله مسلحانه شد و همسرم به همراه پسرم کیان تیر خوردند.

لازم به ذکر است که کیان پیرفلک 10 ساله بوده که ویدیوهایی از او در شبکه ها اجتماعی منتشر شده و بسیاری از کاربران را متاثر کرده است

بیوگرافی زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک و حواشی +عکس و اینستاگرام

خبرآنلاین نوشت:

خانم زینب ولایی مادر کیان معتقد است فرزندش را ماموران کشته اند. او می گوید ماموران برای امنیتشان به آنها توصیه کرده اند که به سمت اغتشاشگران نروند و هنگامی که دور زدند همان ها به ماشینشان تیراندازی کرده اند.

شواهدی از قبیل اظهارات افراد حاضر در میدان، فیلم‌های دوربین مدار بسته که دقایقی قبل از حادثه موتور سوارهای مسلح را در حال تیراندازی به دوربین‌ها برای از کار انداختن آنها نشان می دهد و اطلاعات اولیه از بازداشت شده هایی که گفته شده در حین فرار از مرز دستگیر شده اند بر تروریستی بودن عملیات گواهی می‌دهد.

اما خانم مولایی مادر کیان معتقد است فرزندش را ماموران کشته اند. او می گوید ماموران برای امنیتشان به آنها توصیه کرده اند که به سمت اغتشاشگران نروند و هنگامی که دور زدند همان ها به ماشینشان تیراندازی کرده اند.

مادر شهید کیان پیرفلک در گفتگو با صدا و سیما گفت: از حرف‌های من سو استفاده نکنید. صفحه من بسته است و نمیدانم چه کسی جای من پست می‌زند.

روایت رسانه های دولتی

به روایت خبرگزاری های دولتی، روز ۲۵ آبان ماه پیرو فراخوان‌ ها برای برگزاری تجمعات اعتراضی، افرادی در برخی نقاط شهر ایذه در استان خوزستان تجمع کردند. در حاشیه ی همین تجمعات، راکبین دو دستگاه موتور سیکلت با سلاح جنگی کلاش به سوی مردم و مأموران تیراندازی کردند که این حادثه موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان مان شد. در جریان این تیراندازی، خودروی خانواده ی پیرفلک نیز از سوی ضاربان به رگبار بسته شد. سرنشینان خودرو زینب مولایی راد و همسرش میثم پیرفلک به همراه دو پسر کوچک خود کیان و رادین پیرفلک بودند. در جریان این حادثه، کیان پیرفلک ۹ ساله بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد. در خانواده نیز مجروح و در بیمارستان بستری شد. مادر و پسر دیگر این خانواده آسیب قابل توجهی در این حادثه ندیدند.

بیوگرافی زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک و حواشی +عکس و اینستاگرام

میثم پیرفلک، پدر خانواده پس از گذشت نزدیک به ۴ ماه از این حادثه ی دلخراش هنوز تحت مراقبت پزشکی دارد. او تا چندی قبل در بیمارستان بستری بود و حالا مدتی است روند مراقبت از او در خانه پیگیری می شود.

میثم پیرفلک که تا مدت ها به دلیل وخامت حالش از مرگ پسر خود بی خبر بود، به دلیل اصابت یکی از گلوله ها به ستون فقراتش توان راه رفتن و حرکت در ناحیه ی پایین تنه را از دست داده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

7 نظر

  1. صبر کنید تا مدارک تکمیل شود . بعد مشخص میشود قضیه چیست . فالو شده و شدگان خانم مولایی را در اینستگرام و دیگر موارد بررسی کنید شاید دم خروسی پیدا شود .

  2. 1401/8/28 یک مقام مسئول ایزه گفت موبایل و اینستاگرام زینب از دسترس خارج شده و هک گردیده

  3. خاک بر سر این زن که انقدر بدبخته که توی مراسم خاکسپاری فرزندش ترانه میخونه و بقیه دست میزنن! همچین زنی اگه بگه ماست سفیده، باید به جرات قسم خورد که ماست سیاهه

  4. حالا آدم از شدت غم و شوک فرزند و عزیز دردانه اش ممکنه از ناراحتی چیزی بگه و باید واقعیت روشن بشه خدا کنه اشتباه و خطای ماموران نباشه که واقعا یک گل به خودی بسیار زشت و ناپسند برای همه ما ایرانی ها خواهد بود و همه خاطیان و مجرمان باید به سزای عملشان برسند و تروریستها نباید شهر ایذه و مردمان عزیز و نازنینش را جولانگاه تاخت و تاز و وحشیگری خود کنند که دست و پایشان را خرد خواهیم کرد

  5. حالا وقتی سر عزیز خودت اومد سعی کن درست رفتار کنی ساندیس خور

  6. از یه طرف میگه قران نخوانید از طرف دیگه میگه پسرم شهیده .چقدر مسخره .احمق خودتی

  7. این زن تکیه خیلی اشغال است خودش بچه اش را به کشتن داده وبعدش امده با خونش معامله میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *