بیوگرافی کیان پیرفلک پسر 10 ساله ایذه +اینستاگرام و مصاحبه پدر و مادر

بیوگرافی کیان پیرفلک پسر 10 ساله ایذه +اینستاگرام و مصاحبه پدر و مادر

بیوگرافی کیان پیرفلک پسر 9 و 10 ساله اهل ایذه +اینستاگرام و مصاحبه پدر و مادر درباره فوت فرزندشان و عکس های کیان پیرفلک و ویدیوهای او در حال اختراع که مورد توجه قرار گرفته است پسر شیرین زبانی که در شبکه های اجتماعی حسابی وایرال شده است پدرش جسد او را در کنار تعدادی یخ قرار داده است و کنارش عزاداری میکنند کلیپ عزاداری پدر و مادر کیان پیرفلک در شبکه های اجتماعی بسیاری از مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

بیوگرافی کیان پیرفلک پسر 10 ساله ایذه +اینستاگرام و مصاحبه پدر و مادر

بیوگرافی کیان پیرفلک

کیان پیرفلک پسر 10 ساله بوده که شب گذشته در حمله مسلحانه ایذه جانش را از دست می دهد.

این پسر 10 ساله در حمله مسلحانه مورد اصابت چندین گلوله قرار کرده و فوت می کند.

شب گذشته دو راکب موتور سیکلت اقدام به تیراندازی به سوی مردم کرده که متاسفانه منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان از جمله کیان پیرفلک شد.

این پسر ۹ ساله تنها کودک شهید شده در این حمله مسلحانه بوده است.

بیوگرافی کیان پیرفلک پسر 10 ساله ایذه +اینستاگرام و مصاحبه پدر و مادر

 

ماجرای کشته شدن

شب گذشته در حالی که خیابان های شهرستان ایذه شاهد تجمع هایی بود ناگهان دو راکب موتورسیکلت اقدام به تیراندازی به سوی مردم کردند که چندین گلوله به مردم اصابت کرد متاسفانه کیان در حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.

 

متاسفانه در این حادثه هفت نفر جان خود را از دست دادند کیان پیرفلک یکی از این افراد بوده است.

شهرستان ایذه نزدیک به دو ماه است که شاهد تجمع های در خیابان ها بوده که متاسفانه به اغتشاش منجر می‌شود و برخی از اراذل و اوباش با استفاده از این تجمع‌ها آن را به خشونت می کشند این در حالی است که در اصفهان نیز یک موتورسوار اقدام به تیراندازی به نیروهای امنیتی کرد که منجر به شهادت چند تن از آنها شد.

بیوگرافی کیان پیرفلک پسر 10 ساله ایذه +اینستاگرام و مصاحبه پدر و مادر

همچنین ببینید:

 

عمو کیان پیرفلک در گفت وگو با خبرنگار رکنا در ایذه از ماجرا اینگونه گفت: شب گذشته برادر زاده ام کیان پیرفلک، همراه با برادرم برای دیدن مادرم رفته بودند. د رمسیر برگشت به خانه از جاده فرچستان اورکشالو وارد خیابان اصلی شهر ایذه شدند و به سمت چهارراه هلال احمر که خانه شان در همان حوالی است آمدند. محل تیر خوردن کیان فقط 100 متر با منزلشان فاصله داشت. کیان پیرفلک و برادرم سوار بر خودرو در حال وارد شدن به کوچه محل زندگیشان بودند که در میان ناآرامی های شهر قرار گرفتند. ماموران از آنها خواستند که دور بزنند و از مسیر دیگری بروند .

شاهدان می گویند. برادرم هنوز از محل فاصله نگرفته بود که تیرها به او و برادرزاده ام اصابت کرد. کیان شهید شد و برادرم مجروح شده است و هم اکنون در بیمارستان است. عمو کیان پیرفلک تاکید کرد: میدان و محل تیراندازی مجهز به دوربین های شهری است . یعنی نیروهای امنیتی می توانند شناسایی دقیق داشته باشند.

بیوگرافی کیان پیرفلک پسر 10 ساله ایذه +اینستاگرام و مصاحبه پدر و مادر

صحبت های عجیب مادر کیان پیرفلک

روز گذشته مراسم تشییع جنازه کیان پیرفلک در یکی از قبرستان های ایذه برگزار شد حواشی زیادی را به وجود آورد صدای زنی در این قبرستان شنیده می‌شد که درباره مرگ کیان گفت کیان توسط ماموران به رگبار بسته شده است و سپس شعر هنجارشکنانه ای خواند.

این ویدیو در فضای مجازی به خصوص شبکه های ضد انقلابی مورد توجه قرار گرفت به گونه ای که بارها این ویدیو را پخش کردند و در نهایت یک روز بعد مادر کیان پیر فلک در مصاحبه با صدا و سیما گفت که من آن شعر را نخواندم و پیج اینستاگرام من هک شده است و زمانی که آن حادثه برای ما رخ داد نمی دانم تلفن همراه من کجاست و خواهش می کنم که از من سواستفاده نکنید من هنرمند هستم و در اینستاگرام فعالیت اقتصادی انجام می دهم او همچنین از مراجع قضایی خواست تا قاتل فرزندش را پیدا کرد و قصاص کنند.

در روزهای اخیر ویدیو های مختلف از مراسم تشییع کیان پیر فلک در شبکه های ضد انقلابی منتشر شده که مادر این پسر ۱۰ ساله آنها را تکذیب کرد.

پنجم دی ماه مصادف است با چهلمین روز درگذشت کیان پیرفلک که در وقایع روز ۲۵ آبان ایذه درگذشت.

مهرداد پیرفلک، عموی کیان نیز در قالب یک پست اینستاگرامی با بیان اینکه به دلیل بستری بودن در بیمارستان، پدر این کودک حتی در مراسم چهلم او نمی‌تواند حضور داشته باشد ابراز تاثر کرده است.

بیوگرافی کیان پیرفلک پسر 10 ساله ایذه +اینستاگرام و مصاحبه پدر و مادر

روی سنگ مزار کیان چه نوشته شده؟

روی سنگ مزار وی شعری آمده است که با نام خانوادگی او یعنی پیرفلک قرابت بسیاری دارد.

در این شعر آمده است: «صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را / تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید»

نکته قابل توجه بر روی این سنگ آن است که روی آن عبارت “به نام خداوند رنگین کمان” حک شده است:

آخرین وضعیت پدر کیان پیرفلک

رشه آنلاین درباره وضعیت جسمانی پدر ک یان پیرفلک به نقل از عموی او نوشت: متأسفانه آسیب جدی به ستون فقرات و پایین نخاع وارد شده و قادر به راه ،رفتن ایستادن و حتی نشستن هم نیست و در صورت مرخص شدن از بیمارستان نیز باید مدت چندین ماه زیر نظر بیمارستان به صورت هوم کر مراقبت شود.

بیوگرافی کیان پیرفلک پسر 10 ساله ایذه +اینستاگرام و مصاحبه پدر و مادر

مهرداد پیرفلک، عموی کیان پیرفلک در حساب اینستاگرام خود نوشت:

دوستانی که جویای احوال میثم پیرفلک هستن باید عرض کنم که ایشون هنوز در بیمارستان بستری هستن و امروز پنجاه و هشت روز است که بستری است. با تلاش و پیگیری و همدلی پرسنل بیمارستان حال عمومی ایشون از نظر علائم حیاتی مساعد است لازم می دانم از تک تک پرسنل بیمارستان مدیریت و معاونت سوپروایزر پزشکان پرستاران بهیاران خدماتیها و کلنیک زخم و و تمام مجموعه بیمارستان که خالصانه و دلسوزانه میثم را تیمار می کنند تشکر و قدردانی نمایم .

 

اما متأسفانه آسیب جدی به ستون فقرات و پایین نخاع وارد شده و قادر به راه ،رفتن ایستادن و حتی نشستن هم نیست و در صورت مرخص شدن از بیمارستان نیز باید مدت چندین ماه زیر نظر بیمارستان به صورت هوم کر مراقبت شود تا زخمهای عمده و شدید ایشان و هم چنین درمانهای مربوط به شکم لگن کمر و زخم های پهلوی راست و چپ و فیزیوتراپی و کاردمانی را انجام بدهد امیدواریم با دعای شما عزیزان حال میثم بهتر گردد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

8 نظر

  1. میگما، اگه تروریستا این طفل معصومو کشتن، چرا خانواده‌ش ترسیدن ببرنش سردخونه‌ی بیمارستان؟

    • لاالتتللاتنن

      همون تروریست‌های شاهچراغ این طفلکم کشتن دیگه؟!
      درسته؟

    • نترسیدن عزیزم، رسم بختیاریهاست وقتی قتلی اتفاق میفته به رسم خونخواهی جنازه رو میبرن خونه

  2. نترسیدن عزیزم، رسم بختیاریهاست وقتی قتلی اتفاق میفته به رسم خونخواهی جنازه رو میبرن خونه.
    قطعا کار تروربست بوده.

  3. آره والا خانواده اش شب تا صبح کنار پیکرش موندند و به بیمارستان تحویل ندادند داد و بیداد از دل مادرش خداااااااااااااااااااااااااااااااااا

  4. مادرش که خیلی زبان میریخت انگار نه انگار بچه اش تیر خورده

    • مهرناز اسدی

      مگه حرف دیگه ای هم میتونبت بزنه ؟؟؟؟

    • امنه نوروزی

      پناه بر خدا.این زنک با بچه اش به صف براندازها پیوسته.بچه اش به کشتن داده حالا مدعی هم شده.کلا معلوم الحاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *