فیلم کامل مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه کیان پیرفلک در ایذه

فیلم کامل مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه کیان پیرفلک در ایذه +حواشی

فیلم کامل مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه کیان پیرفلک در ایذه پسر 10 ساله ای که روز گذشته در خیابان هدف گلوله قرار گرفت و درگذشت.

فیلم کامل مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه کیان پیرفلک در ایذه

گفته میشود که دو موتو سوار ساعت 17:30 روز گذشته در خیابانی در ایذه به مردم حمله مسلحانه کرده و باعث شهادت 7 نفر از جمله کیان پیرفلک 10 ساله شد.

فیلم کامل مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه کیان پیرفلک

رسانه های کشورمان میگویند که روز گذشته در اعتراضات دو موتور سیکلت به سمت مردم با اسلحه کلاشینکف تیراندازی کرده است و باعث کشته و مجروح شدن چند نفر از هموطنانمان شده است.

کیان پیرفلک 10 ساله یکی از شهدای این حادثه بوده که متاسفانه بعد از اصابت سه گلوله فوت کرده است.

او به همراه پدرش در خودرو بوده و از مدرسه تعطیل شده بود که یکباره مورد هدف گلوله قرار میگیرد و در داخل خودرو فوت میکند.

پدرش جسد او راه به خانه برده و در اطرافش یخ قرار میدهد که جسد بو نگیرد.

ضبح امروز مراسم تشییع کیان پیرفلک با حضور گسترده مردم در یکی از قبرستان های شهرستان ایذه برگزار شد که حواشی را به همراه داشت.

همچنین ببینید:

فیلم کامل / کیان پیرفلک کیست و چگونه کشته شد +اینستاگرام

مراسم تشییع دیگر شهدا

در این مراسم همچنین در این مراسم که مردم عزادار ‌پیکرهای پاک این شهید‌ان شامل “رضا شریعتی 25 ساله، کیان پیر فلک 9 ساله، اشرف نیک‌بخت 45 ساله، آبتین رحمانی 13 ساله، علی مولایی و دو نفر مجهول الهویه” را با شعار «الله اکبر»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، و … تشییع می‌کردند، بر انتقام سخت از عاملان این حادثه تروریستی تاکید کردند.‌

به منطقه ایذه، لحظه به لحظه بر ‌جمعیت افزوده می‌شود تا پیکرهای شهدا را مشاعیت کنند؛ هرکجا چشم می‌اندازی همه یکصدا و متحد موج ابراز همدردی خود را با خانواده‌های شهدا ابراز می کنند.

حزن و اندوه در چهره های مردمان موج می‌زند ذکر یا حسین(ع) و یا علی اکبر(ع) به یاد شهدای حمله تروریستی ایذه فضای مراسم تشییع را عطرآگین کرده است گوی ماه محرم هنوز تمام نشده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. همه اطلاعات اشتباهه پدر کیان خودش تیر خورده بود وتا بعد از خاکسپاری فرزندش در بیمارطتلن تحت عمل جراحی بود هنوز هم از کشته شدن کیان اطلاع نداشته پدر چطورجسدش را به خانه برد ؟ قتل توسط ماموران لباس شخصی انجام شده اصلاح کنید !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *