بیوگرافی سارا مسعودی کیست ماجرای اسلاو د پرابلم و سوابق و پیج اینستاگرام

بیوگرافی سارا مسعودی کیست و فیلم اسلاو د پرابلم و سوابق و پیج اینستاگرام

بیوگرافی سارا مسعودی کیست سوابق و پیج اینستاگرام سارا مسعودی دکترای رسانه و عکس و فیلم مصاحبه جنجالی را در ادامه ببینید.

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که دو خانم جوان بعد از بازی ایران و ولز در حال مصاحبه با خبرنگاران خارجی بودند که یکی از آنها قادر به انگلیسی حرف زدن نبود و دیگری تسلطی بر واژه های زبان انگلیسی نداشت.

بیوگرافی سارا مسعودی کیست ماجرای اسلاو د پرابلم و سوابق و پیج اینستاگرام

به هر حال مصاحبه آن ها توجه مخاطبان شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد و برای آنها سوال شده بود که این دو نفر چه کسانی هستند.

سارا مسعودی کیست

خانمی که در ابتدا قادر به انگلیسی صحبت کردن نبود فرح عبدی کارمند وزارت ارشاد است و دیگری خانم سارا مسعودی یکی از کارمندان خبرگزاری است.

صحبت کردن آنها با خبرنگار خارجی واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

 

بیوگرافی سارا مسعودی

سارا مسعودی دارای دکترای رسانه بوده و از کارمندان خبرگزاری فارس میباشد البته اطلاعات چندانی از او در فضای مجازی وجود ندارد و فقط نام های زمانی بر سر زبان ها افتاد که ویدیو مصاحبه او در فضای مجازی جنجال زیادی را به پا کرد و سوژه شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

این خانم جوان هنگام صحبت کردن با خبرنگار خارجی تسلطی در استفاده از تلفظ واژه های انگلیسی نداشت که در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

بسیاری از کاربران فضای مجازی به انتقاد از مسئولین پرداخت که چرا خبرنگاران ورزشی و حتی گزارشگران فوتبال راهی قطر نشده‌اند اما افرادی که ربطی به ورزش و فوتبال ندارند در این کشور حاضر شده اند.

البته اینکه آیا آنها با هزینه شخصی خود به قطر رفته اند یا خیر هنوز چیزی مشخص نیست.

بیوگرافی سارا مسعودی کیست ماجرای اسلاو د پرابلم و سوابق و پیج اینستاگرام

در حال این روزها تیم ملی کشورمان در قطر به سر می‌برد و بازی‌های بسیار مهمی را در پیش رو دارد باید ببینیم که تیم ملی ایران در جام جهانی چه نتایجی خواهد گرفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *