بیوگرافی سالار غلامی بوکسور و همسرش (از کرمانشاه تا کانادا) +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی سالار غلامی بوکسور و همسرش و علت مهاجرت + اینستاگرام

بیوگرافی سالار غلامی بوکسور و همسرش (از کرمانشاه تا کانادا) +عکس و پیج اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی سالار غلامی بوکسور و همسرش (از کرمانشاه تا کانادا) +عکس پدر مادر و اینستاگرام

بیوگرافی سالار غلامی

سالار غلامی بوکسور سرشناس و مطرح ایرانی بوده که در ۲۷ مهر ۱۳۷۱ در شهر کرمانشاه به دنیا آمده است.

او بیش از ۱۲ سال در تیم ملی بوکس ایران فعالیت داشته و به عنوان کاپیتان مسابقه می داد

وی در حال حاضر در تورنتوی کانادا زندگی می کند.

بیوگرافی سالار غلامی بوکسور +عکس و اینستاگرام

سوابق و افتخارات

سالار غلامی موفق شده که در مسابقات جهانی و معتبر حضور پیدا کند و افتخارات زیادی را به دست آورد

او در سال ۲۰۰۹ اولین مدال طلای خود را در مسابقات دستکش طلای اوکراین به دست آورد و توانست مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به بورس قرار بگیرد.

بیوگرافی سالار غلامی بوکسور +عکس و اینستاگرام

در همان سال در مسابقات باکو حضور پیدا کرد و به مدال برنز دست یافت

در مسابقات بوکس آسیا موفق شد مدال نقره بوکس آسیا ۲۰۱۰ را از آن خود کند

او در مسابقات بین‌المللی کاپ اوکراین که در سال ۲۰۱۵ برگزار شد موفق شد به مقام نخست دست پیدا کند و مدال طلا را به گردن بیاویزد .

بیوگرافی سالار غلامی بوکسور +عکس و اینستاگرام

در رقابت‌های بین المللی کاپ در سال ۲۰۱۵ موفق شد مقام دوم و مدال نقره به دست آورد.

سالار غلامی در رقابت‌های المپیک بوکس آسیا موفق شد به مقام ششم دست پیدا کند و در رقابت های جهانی بوکس باکو در سال ۲۰۱۶ مقام پنجم را به دست آورد.

در  رقابت های بین المللی بوکس باکو در سال ۲۰۱۷ مدال برنز به دست آورد و در سال ۲۰۱۸ در مسابقات بلغارستان مدال نقره را کسب کرد

بیوگرافی سالار غلامی بوکسور +عکس و اینستاگرام

مهاجرت به کانادا

سالار غلامی در حال حاضر در کانادا زندگی می‌کند و در شهر تورنتو ساکن است .

پدرش پرویز غلامی نیز از بوکسورهای پیشکسوت ایران و جهان می باشد که او هم بسیار نامدار است

همچنین او در بین هشت بوکسور برتر وزن خود راه پیدا کرده است و همچنین سهمیه المپیک را نیز گرفته است.

او در بوکس بسیار معروف می باشد و از بچگی علاقه شدیدی به بوکس داشته است. سالار غلامی سقز را می‌توانید سرچ کنید تا از برگزاری اردوهای تمرینی زمانی که در ایران بود اطلاعات کسب کنید.

بیوگرافی سالار غلامی بوکسور +عکس و اینستاگرام

مصاحبه سالار غلامی به چه صورت است؟

زمانی که او برای تیم تورنتو بر روی رینگ رفت و حریف مکزیکی خود را شکست داد و توانست با یک حرکت سنگین او را زمین گیر کند. مدتی قبل نیز برای یک تیم کانادایی دیگر در مقابل حریف آمریکایی بر روی رینگ رفته بود. او بعد از شکست دادن حریف طی یک مصاحبه اعلام کرد برای این مسابقه مدت‌ها بود که تمرین می‌کردم و حسابی آماده بودم و با اعتماد به نفس کامل بر روی رینگ رفتم.

بیوگرافی سالار غلامی بوکسور +عکس و اینستاگرام

همچنین گفت پس از یک دوره استراحت کوتاه خودم را برای رقابت‌های جهانی و بین‌المللی آماده می‌کنم و امیدوارم بتوانم در مسابقه های بعدی نیز با پیروزی از رینگ خارج شوم. این کاپیتان با توجه به حضورش در تیم ملی می گوید همچنان در تیم ملی باقی می مانم زیرا طبق قانون جهانی بوکسور های حرفه ای می‌توانند در مسابقات آماتور نیز شرکت کنند پس در کنار تیم ملی خواهم ماند و با دستور فدراسیون به تیم ملی برمی گردم.

بیوگرافی سالار غلامی بوکسور +عکس و اینستاگرام

درامد سالار غلامی

باید گفت که به دلیل ورزش بسیار که انجام می‌ دهند بسیار محبوب و مورد پسند مردم واقع شده است البته نباید فراموش کرد که سالار غلامی یکی از ورزشکاران و مربیان بسیار مشهور جهان نیز هست و یکی از فعالیت‌ های که انجام می‌ دهد تا کسب درآمد کند بازی های بوکس است.

البته نباید فراموش کرد که این فرد یک مربی بسیار عالی هم است که می ‌تواند برای کسب در آمد به مربی گری نیز بپردازد البته نباید فراموش کرد که برای هر یک از بازی هایی که انجام می دهد و در آن پیروز می شود هزینه دریافت می کند و باید گفت که از راه ورزش به ثروت و شهرت رسیده است.

باید گفت که جی دال یکی از خواننده های مشهور ایرانی است که از گروه پایدار هست و می توان گفت که بسیاری از فعالیت هایش در زمینه رپ و هیپ هاپ می باشد و این موزیکی که برای سالار غلامی خوانده است را خشایار اس آر موزیکش را تنظیم کرده است و تمام خواسته جیدال در این آهنگ این است که از افتخارات ایرانیان بگوید و نماینده کشور ایران یعنی سالار غلامی را بسیار تشویق می کند و می گوید که مایه افتخار ما هستی یکی از موزیک هایی است که برای تشویق این بوکسور مشهور سروده شده است.

اینستاگرام سالار غلامی

باید گفت که اگر می خواهید این بوکسور مشهور را در شبکه های اجتماعی و مجازی دنبال کنید بهتر است به پیج اینستاگرام سالار غلامی سر زد البته نباید فراموش کرد که این فرد یکی از افراد مشهور و معروف به حساب می آید پس باید دانست که دستیابی به این بوکسور معروف کار سختی نیست و به آسانی می توان او را در شبکه های اجتماعی و مجازی دنبال کرد و تمام عکس ها و فعالیت های مجازی او را به طور کل دنبال کرد.

باید گفت که اگر می خواهید یکی از افراد مشهور را به خوبی بشناسید بهتر است که زندگی شخصی او را دنبال کنید و خواهید فهمید که این فرد در زندگی شخصی اش از چه شخصیت برخوردار است و هدف های او در زندگی اش چه است.

برای شناخت بهتر سالار غلامی بهتر است که به زندگی شخصی وی رجوع کنیم و اطلاعات بسیاری در این زمینه به دست آوریم زیرا انسان های موفق همیشه در زندگی شخصی خودشان نیز موفق خواهند بود باید گفت که اگر می‌ خواهید که این فرد را الگو خودتان قرار دهید بهتر است اول از زندگی شخصی او به طور کامل اطلاعاتی داشته باشید.

همچنین ببینید فیلم کامل مبارزه سالار غلامی بوکسور که حریف کانادایی

باید گفت که به دلیل شهرت بسیاری که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مصاحبه های بسیاری با این فرد شده است در مصاحبه می گوید که در پانزده سالگی با صورت و زخمی به خانه می آید وقتی که به خانه می آید به استراحت می پردازد و صبح ساعت ۶ بود که پدرش او را از خواب بیدار می کند.

او می گوید که بلند شو برویم با هم بدویم و باید گفت که آن قهرمان ۶۴ کیلویی که از او شکست خورد در همان سطح ماند و بعد از آن سالار غلامی بسیار درخشید و توانست پله ‌های ترقی را طی کند یکی از دلایل پیشرفت این بوکسور تشویق های پدرش بوده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *