بیوگرافی سام پسر شقایق فرهانی +بیوگرافی سام حسامی

بیوگرافی سامی پسر شقایق فرهانی +بیوگرافی سام حسامی

بیوگرافی سام پسر شقایق فرهانی +بیوگرافی سام حسامی به همراه عکس های شخصی و تحصیلات و شغل او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی سام پسر شقایق فرهانی

وی متولد 1370 بوده و در رشته گرافیک کامپیوتر تحصیل کرده است و علاقه به عکاسی دارد او میگوید که دانشگاه را زیاد ادامه نداده است و گاهگاهی هم در تئاتر بازی هایی متعددی انجام داده است.

بیوگرافی سامی پسر شقایق فرهانی +بیوگرافی سام حسامی

مادرش گلشیفته فراهانی میباشد که از همسرش جدا شده و در حال حاضر با پسرش سام زندگی میکند.

آنها در مصاحبه هایشان گفته اند که خیلی با هم دوست هستیم و اصلا بحث مادر و فرزندی در کار نیست و همیشه در همه کارهایمان با یکدیگر مشورت میکنیم و بازی میطلبیم

سعی میکنیم با هم در کارهایمان پیشرفت کنیم و برای همین یاری رسان یکدیگر هستیم..

مادرم عشق من است

او میگوید که عشق مادر و فرزندی فراتر از هر چیزی است.در خانه، من و مادرم یک رابطه عاطفی و مادر و فرزندی مانند همه مادرها و فرزندهای دنیا داریم.بحث سینما و بازیگری در رابطه من و مادرم تاثیرگذار نیست!

بیوگرافی سامی پسر شقایق فرهانی +بیوگرافی سام حسامی

در این سال‌ها عمده چیزی که از مادرم یاد گرفته‌ام عشق و محبت به دیگران است.اگرچه این به صورت ناخودآگاه بوده اما بخشی از آن هم اکتسابی است؛ یعنی همیشه عشق مادرم به خانواده و اطرافیان را دیده‌ام.تمام وجود مادرم پر از عشق و علاقه به عالم هستی است.این را تنها من نمی‌گویم، تمام آدم‌هایی که با او در ارتباط هستند همین نظر را دارند.

کارهای مادرم را به هر شکلی که بتوانم دنبال می‌کنم؛ گاهی پشت‌صحنه کارهایش می‌روم و گاهی در سینما تماشا می‌کنم.در کل هم کارش را دوست دارم و هم نوع بازی‌اش را؛ هرچند بازی‌های خاصش را بیشتر دوست دارم.مثلا یکی از بازی‌هایی که از مادرم در ذهنم مانده و آن را فراموش نمی‌کنم صحنه‌ای است که در فیلم «پروانه‌ای در باد» در یک بلیزر گیر می‌کند.

بیوگرافی سام پسر شقایق فرهانی +بیوگرافی سام حسامی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. وای خدا کپ پدربزرگشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *