بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی است آیا؟ +اینستاگرام

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی +اینستاگرام و عکس

ساناز ارجمند ۳۲ ساله متولد ۱۳۶۹در مشهد بوده و در در زمینه عکاسی فعالیت میکند گفته میشود که او همسر شهاب حسینی میباشد 17 سال با هم اختلاف سنی دارند.

ساناز ارجمند کیست بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی است آیا؟ با عکس و پیج اینستاگرام و سوابق او را در این صفحه ببینید.

ساناز ارجمند کیست

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی +اینستاگرام و عکس

ساناز ارجمند در سال 1369 به دنیا امده است و در زمینه عکاسی فعالیت حرفه ای دارد و در برنامه همرفیق با شهاب حسینی آشنا شده و گفته میشود که با هم ازدواج کرده اند البته اینکه گفته میشود ساناز در شرکت فیلمبرداری و هنری شهاب حسینی نیز استخدا شده است ابنکه اختلاف سنی انها 17 سال است میتواند برای هواداران شهاب حسینی جالب توجه باشد شهاب حسینی از هنرپیشه های سرشناس کشورمان بوده که سالهای زیادی با پریچهر قنبری زندگی مشترک داشته است و دارای دو فرزند پسر میباشد اما چندسال پیش خبر جدایی آنها در رسانه ها منتشر شد و حالا امروز ازدواج مجدد شهاب حسینی باعث شد که جدایی آنها علنی شود.

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی است آیا؟ +اینستاگرام

خبر ازدواج شهاب حسینی با یک خانم جوان معروف در فضای مجازی منتشر شده است که هنوز این بازیگر به خبر ذکر شده واکنش نشان نداده است گفته می‌شود که او با ساناز ارجمند که متولد ۱۳۶۹ ازدواج کرده است.

بیوگرافی ساناز ارجمند

ساناز ارجمند متولد ۱۳۶۹ در مشهد بوده و در زمینه عکاسی فعالیت می کند او همچنین به عنوان مدلینگ در فضای مجازی فعالیت دارد درباره اینکه آیا او با شهاب حسینی ازدواج کرده است یا خیر اطلاعات موثقی وجود ندارد.

همچنین ببینید ازدواج دوم و مجدد شهاب حسینی با هستی مهدوی فر 

آشنای ان ها در برنامه همرفیق استارت خورد و با هم همکاری داشتند و بعد به استخدام شرکتی به نام سون اسکای در آمد و در کنار شهاب حسینی به فعالیت پرداخت شرکت سون اسکای از شرکت‌های سرشناس در زمینه عکاسی و فیلمبرداری بوده که متعلق به آقای شهاب حسینی می باشد.

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی است آیا؟ +اینستاگرام

آیا ازداوج آنها واقعیت دارد

اما اینکه چگونه خبر ازدواج آنها در فضای مجازی شایعه شده مربوط به اکران فیلم سینمایی شین بوده که آنها با یکدیگر دیده شده اند اما اینکه آیا با هم ازدواج کردند یا خیر هنوز چیزی مشخص نیست.

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی است آیا؟ +اینستاگرام

جدایی شهاب حسینی از پریچهر قنبری

شهاب حسینی که گفته می‌شود از همسرش پریچهر قنبری جدا شده است این روزها در سینما فعالیت پررنگی دارد شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ زمانی که سرباز بود با پریچهر قنبری آشنا شد تنها در یک نمایش با هم همکار بودند و در نهایت آشنایی آنها به ازدواج ختم شد .

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی است آیا؟ +اینستاگرام

حاصل ازدواج آقای شهاب حسینی با پریچهر قنبری ۱۲ فرزند پسر به نامهای محمد امین و امیر علی می باشد محمد امین در سال ۱۳۸۲ به دنیا آمده است و امیر علی در سال ۱۳۹۰ متولد شد.

همچنین ببینید بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی

شروع شایعه ازدواج شهاب حسینی و ساناز ارجمند

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی شین برگزار شد که شهاب حسینی با خانم ساناز ارجمند در این مراسم حضور پیدا کردند و شایعه ازدواج آنها در فضای مجازی منتشر شد گفته می شود که اختلاف سنی آنها با یکدیگر ۱۷ سال میباشد.

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی است آیا؟ +اینستاگرام

شهاب حسینی متولد بهمن ماه ۱۳۵۲ در تهران بوده و از بازیگران سرشناس و پرافتخار سینما و تلویزیون ایران می باشد با سریال پس از باران و پلیس جوان به شهرت رسید.

پس از گذراندن سال اول ابتدایی بخاطر کار مادرش کـه یک امدادگر بود، بـه خرم‌آباد نقل‌مکان کردند. شهاب ۷-۸ ساله ۲ سال بعدی زندگی‌اش را دور از تهران نیمه آرام و اکثریت فامیل دریک محیط جنگی گذراند. خاطرات ناراحت‌کننده‌ی دوران جنگ از همان روزها بـه یادش مانده و همین‌ها باعث شد بعد از بازگشتش بـه تهران احساس غریبی کند و بـه نقل خودش شاگردی آرام و گوشه‌گیر باشد.

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی +اینستاگرام و عکس

دوران نوجوانی‌اش حول‌وحوش خیابان فاطمی گذشت. دیگران نه آن‌قدر آرام و گوشه‌گیر بودو نه آن‌قدر شر. دایره ارتباطاتش بـه‌تدریج گسترش می‌یافت و درهمان دوران یکی از بهترین دوستانش رابه خاطر اعتیاد از دست داد. شهاب کـه دیپلم انسانی داشت در دانشگاه آزاد برای رشته بازیگری قبول شد اما ازآنجاکه آن روزها بازیگری برایش آن‌چنان مطرح نبوده منتظر نتایج کنکور سراسری میماند.

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی +اینستاگرام و عکس

شهاب حسینی و همسرش در اینستاگرام فالور هم بودند اما شهاب حسینی در صفحه اینستاگرامش همسرش را آنفالو کرد. شهاب حسینی فعالیت اش را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و در سال ۱۳۷۷ با اجرا در تلویزیون کارش را ادامه داد. شهاب حسینی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون، مجری، کارگردان، تهیه کننده و گوینده ایرانی است.

شهاب حسینی از جمله هنرمندانی است که علاوه بر فعالیت های هنری یک کافه در محدوده لواسان دارد. شهاب حسینی در فیلم فروشنده، توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص دهد.

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی +اینستاگرام و عکس

خبر طلاق شهاب حسینی از پریچهر قنبری در فضای مجازی دست به دست می شود. اما ماجرای طلاق شهاب حسینی بازیگر معروف کشورمان از همسرش چیست؟ بنا بر اطلاعات موجود این خبر هیچ سندیت موثقی ندارد و از اساس کذب است. شهاب حسینی در صفحه اینستاگرامش همسرش را فالو کرده بود اما چندی پیش وی را آنفالو کرد. همچنین هیچ تصویری از همسر شهاب حسینی در صفحه شخصی این بازیگر معروف وجود ندارد.

داستان آشنایی و ازدواج شهاب حسینی و همسرش ۲۲ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم؛ جوانی سرگشته از طبقه متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متمولانه دسترسی نداشت. تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم.

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی +اینستاگرام و عکس
شهاب حسینی و همسرش در برابر شایعات باز سکوت کردند و تنها علتی را که دیگر در کنار یکدیگر دیده نمی شوند و منجر به پخش چنین شایعاتی شده است را وجود کرونا اعلام کردند. آنها کرونا را بهانه کردند و گفتند بخاطر کرونا کمتر در مجامع عمومی حاضر و در کنار یکدیگر دیده می شوند. این زوج همچنان زیر یک سقف زندگی می کنند و این شایعات با چنین پاسخ پرابهامی روز به روز داغ تر می شود و پایان نیافت.

خبر طلاق شهاب حسینی از پریچهر قنبری در فضای مجازی دست به دست می شود. اما ماجرای طلاق شهاب حسینی بازیگر معروف کشورمان از همسرش چیست؟ بنا بر اطلاعات موجود این خبر هیچ سندیت موثقی ندارد و از اساس کذب است. شهاب حسینی در صفحه اینستاگرامش همسرش را فالو کرده بود اما چندی پیش وی را آنفالو کرد. همچنین هیچ تصویری از همسر شهاب حسینی در صفحه شخصی این بازیگر معروف وجود ندارد. از این رو مخاطبان علاقه مند به شهاب حسینی احتمال جدایی این بازییگر مطرح سینمای کشور از همسرش را مطرح کردند. شهاب حسینی روز گذشته بر اثر تنگی نفس به یکی از بیمارستان تهران منتقل شد و برخی رسانه ها از سکته قلب وی خبر دادند که همین امر سبب رنجس خانواده شهاب حسینی و همسر شهاب حسینی شد.

بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از ۴-۳ ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل ۳ سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم. من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم.

برخی سایت‌ها ورسانه‌های داخلی با استناد به یک تصویر مدعی هستند که شهاب حسینی با ساناز ارجمند، عکاس حوزه مدلینگ ازدواج کرده است. اما هنوز شهاب حسینی و ساناز ارجمند به این ادعا پاسخی نداده اند. نخستین بار آقای بازیگر و ساناز ارجمند هشت هفته قبل در اختتامیه فیلم کوتاه اندیشکده مستقل دیده شدند. اما تصویر این حضور مشترک چندان به رسانه‌ها راه پیدا نکرد، تا اینکه شهاب حسینی به شکل رسمی به همراه ساناز ارجمند در اکران خصوصی فیلم شین حضور پیدا کردند. با این تفاوت نسبت به دفعه قبل که این بار ساناز ارجمند حلقه‌ای در انگشت ازدواج اش داشت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. دکتر قره ویسکی

    همسر اولش خیلی زیبا تر هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *