بیوگرافی سحر رحمانی قهرمان پرورش اندام و بدنسازی بدنساز +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی سحر رحمانی قهرمان پرورش اندام و بدنسازی +اینستاگرام و عکس

سحر رحمانی کیست و اهل کجاست

سحر رحمانی چندسالیست در عرصه بدنسازی و پرورش اندام فعالیت دارد او ساکن لندن بوده و متولد 1378 میباشد.

بیوگرافی سحر رحمانی دولت آبادی بدنساز قهرمان بدنسازی پرورش اندام و فیزیک با اینستاگرام و عکس و اهل کجاست جزئیات را در این صفحه ببینید.

رحماتی یکی از بدنسازان و ورزشکاران پرورش اندام است که در خارج از کشور به فعالیت های ورزشی خود ادامه می دهد و در اولین حضور حرفه ای خود در مسابقات رسمی، به مقام قهرمانی دست یافت و مدال طلای مسابقات را به گردن آویخت.

بیوگرافی سحر رحمانی قهرمان پرورش اندام و بدنسازی بدنساز +اینستاگرام و عکس

از افتخارات او میتوان به قهرمانی در مسابقات آماتور پرورش اندام اروپای شرقی نام برد.

او در اینستاگرام فعالیت ندارد.

بیوگرافی سحر رحمانی

سحر رحمانی دولت‌آبادی، متولد دهه ۶۰ بدنساز زن ایرانی‌ ساکن لندن است که در اوت ۲۰۲۲ در مسابقات پرورش اندام آماتور اروپای شرقی به مقام قهرمانی رسید. ‏این مسابقات توسط فدراسیون بین‌المللی پرورش اندام در بخارست برگزار شد. درباره اینکه او اهل کجاست و متولد چه شهری در ایران است اطلاعاتی در دست نیست.

او دو سال پیش گفته بود  من نمیتوانم به تک تک مرد‌ان و زنان مخالف توضیح بد‌هم که چرا زاویه د‌ید‌تان را عوض نمی‌کنید‌. فقط می‌توانم به آن جهت بد‌هم؛ به آنها بگویم اگر به اینجا رسید‌م، شاید‌ قابلیتش را د‌اشتم.این خانم قهرمان بی‌توجه موانع و محد‌ود‌یت‌ها، می‌گوید‌ برای این کار ساخته شد‌ه‌ام و عاشقانه پیش می‌روم.

او میگوید د‌ر د‌اخل ایران که اصلاً بیان چنین موضوعی، مخالفان خود‌ش را د‌ارد‌. اگر کسی بخواهد‌ مسابقه بد‌هد‌ باید‌ برود‌ خارج از کشور که آن هم بد‌ون مشکل نیست و شاید‌ اصلاً نتوانی بعد‌ از مسابقه برگرد‌ی. برنامه‌ریزی این را د‌ارم که د‌ر سال جد‌ید‌ی که بیاید‌ مسابقه د‌اشته باشم.

بیوگرافی سحر رحمانی قهرمان پرورش اندام و فیزیک بدنساز +اینستاگرام و عکس

د‌ر د‌اخل ایران که اصلاً بیان چنین موضوعی، مخالفان خود‌ش را د‌ارد‌. اگر کسی بخواهد‌ مسابقه بد‌هد‌ باید‌ برود‌ خارج از کشور که آن هم بد‌ون مشکل نیست و شاید‌ اصلاً نتوانی بعد‌ از مسابقه برگرد‌ی. برنامه‌ریزی این را د‌ارم که د‌ر سال جد‌ید‌ی که بیاید‌ مسابقه د‌اشته باشم.

پرورش اند‌ام ورزش پرهزینه‌ای است. برای ماند‌ن د‌ر این کار باید‌ عاشق باشی مخصوصاً وقتی مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود‌. د‌ر ایران هیچ انتهایی ند‌ارد‌، اد‌امه می‌د‌هیم تا ببینیم به کجا می‌رسیم.  من استعد‌اد‌ بد‌نی خوبی د‌ارم. با مصرف مکمل هم به حجم خوبی می‌رسم، اما برای اینکه یک بد‌نساز حرفه‌ای باشی باید‌ استروئید‌ مصرف کنی. من تاکنون د‌و سه د‌وره استروئید‌ی د‌اشتم. وزن طبیعی من میانگین 80 کیلوگرم بود‌ه. الان د‌ر استراحت 90 است. با مصرف استروئید‌ می‌توانم تا 95 هم برسم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص خبر مربوط به ممنوعیت فعالیت بانوان در رشته پرورش اندام توضیحاتی را ارائه کرد.

بیوگرافی سحر رحمانی قهرمان پرورش اندام و فیزیک بدنساز +اینستاگرام و عکس

حسین جمشیدی در خصوص ممنوعیت فعالیت بانوان بدنساز، اظهار داشت: بر هیچ‌ کس پوشیده نیست که از زمان حضور نصیرزاده در راس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تلاش فدراسیون در راستای گسترش فعالیت بانوان بوده و برگزاری مسابقات کشوری در رشته مچ اندازی برای چهارمین بار و در رشته های فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ برای نخستین بار گواهی محکمی برای صحت این ادعاست.

وی افزود: تربیت داورانی در رشته های مچ اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ بانوان و دو اعزام بین المللی بانوان به رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا نشان می دهد که بخش بانوان برای فدراسیون بدنسازی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

بیوگرافی سحر رحمانی قهرمان پرورش اندام و فیزیک بدنساز +اینستاگرام و عکس

مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: در مصاحبه اخیر رییس فدراسیون بدنسازی نیز دقیقا به تمام این مسائل اشاره شده و فقط نصیرزاده به این موضوع اشاره کرده که رشته پرورش اندام برای بانوان در ایران ممنوع است. البته با توجه به نوع پوشش زنان در این رشته در رقابت های خارجی هیچ فعالیتی تاکنون در این رشته انجام نشده و از این پس نیز انجام نخواهد شد. متاسفانه برخی افراد با تحریف صحبت های رییس فدراسیون کلمه «بدنسازی» را جایگزین کلمه «پرورش اندام» کردند که کاملا دو معنای متفاوت دارند.

شایعه ازدواج با تتلو

رکنا نوشت: تصاویری از ازدواج مجدد امیر تتلو با یک خانم بدنساز به نام سحر منتشر شده است.

امیر تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. امیر تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است. امیرتتلو در میانه دهه ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد. امیر تتلو اکنون در ترکیه است.

تتلو بعد از جداشدن از سحر قریشی با چندین دختر وارد رابطه شد و در فضای مجازی حاشیه هایی ایجاد کرد دوباره به سراغ دختری ورزشکار به نام سحر رفت. داستان از این قرار است که تتلو به تازگی تصاویر از یک دختر ورزشکار ایرانی دیده که حسابی او را تحت تاثیر قرار داده است. این خانم بدنساز که سحر رحمانی نام دارد چندی پیش در یک مسابقه فیتنس با یکی از آهنگ های امیر تتلو بر روی استیج می آید و تتلو هم از این مسئله بسیار به وجد می آید و در پیج شخصی خود در مورد این خانم ورزشکار اینگونه می نویسد: یه خانوم بدنساز رو دیدم ویدیوشونو الان فکر کنم سحر خانوم بود اسمشون که با آهنگ تازیانه مسابقه شون رو اجرا کردن. چقدر عظلات تفکیک وحرفه ای! چقدر افتخار کردم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

7 نظر

  1. اهل دولت اباد اصفهان هستند

  2. علی رحمانی

    اهل شوش دانیال ، خوزستان هستند

  3. اهل چوسله گلو خرم اباده🤗

  4. بابا لااقل باربی می کردی خودت چه هیکل مردمه ای 🤢🤢🤢اه اه

  5. دانیال رجبی

    اهل نوشهر در مازندران هستند

  6. .... رحمانی

    اهل کرمانشاه هستن از چهرشون هن مشخصه💚

  7. اهل تاکستان. قزوین هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *