بیوگرافی سعید مرادی و محمد خزایی و مسعود صداقت‌ زاده آیا بمب گذاری کردند؟

بیوگرافی سعید مرادی و محمد خزایی و مسعود صداقت‌ زاده آیا بمب گذاری کردند؟

بیوگرافی سعید مرادی و محمد خزایی و مسعود صداقت‌ زاده آیا بمب گذاری کردند؟ جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی سعید مرادی و محمد خزایی و مسعود صداقت‌ زاده

در سال 2012 انفجاری در تایلند صورت گرفت که نیروی پلیس تایلند چند نفر را که مشکوک به این انفجار بوده را دستگیر کردند.

بیوگرافی سعید مرادی و محمد خزایی و مسعود صداقت‌ زاده آیا بمب گذاری کردند؟

سه ایرانی در بین این افراد بوده که سعید مرادی و محمد خزایی و مسعود صداقت‌ زاده نام داشتند این سه نفر اتهامات بمگذاری یا انفجار را رد کرده و گفتند که ما تاجر بوده و در این کشور فعالیت اقتصادی داشته ایم و هیچ ربطی به ماجرای انفجار نداریم.

سعید مرادی خودش نیز قربانی انفجار بوده است و دو پایش را از دست داد.

صدا و سیما در 6 اذرماه با انتشار گزارشی که از شبکه دوم و اخبار بیست و سی پخش شد اعلام کرد که این سه نفر فعال اقتصادی بوده و برای دور زدن تحریم های ظالمانه در تایلند فعالیت داشتند.

همچنین ببینید: کایلی مور گیلبرت کیست؟ بیوگرافی و علت دستگیری در ایران

سعید مرادی در این دادگاه گفته است که دو بمب رادیویی را در کابینت خانه پیدا کرده است که فقط یک شب در آن اقامت داشته است. او گفته که نمی‌داند این بمب‌ها از کجا آمده بودند و فورا تلاش کرده است آنها را از خانه بیرون ببرد تا منهدم‌شان کند.

بیوگرافی سعید مرادی و محمد خزایی و مسعود صداقت‌ زاده آیا بمب گذاری کردند؟

آقای مرادی که تکنیسین یک کارخانه در ایران است و در پرونده‌اش به سابقه خدمت سربازی نیز اشاره شده است، یکی از این دو بمب را در یک کوچه انداخته است و بعد با دو پلیس در خیابانی در همان حوالی روبه‌رو شده است. او گفته است که نگران بوده پلیس او را تجسس کند و تصادفا باعث شود بمب منفجر شود. به همین خاطر آن را انداخته و منفجر شده است. بر اثر این انفجار، او دو پایش را از دست داده است.

سعید مرادی که یک مترجم سخنانش را ترجمه می‌کرد، گفته است: «داشت منفجر می‌شد. این‌طوری دستکم فقط خود من کشته می‌شدم. ولی اگر منفجر نشده بود، می‌خواستم آن را تحویل بدهم.»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. محسن آریا

    مسعود صداقت از بستگان من است و با عنوان تاجر رفته بود دیپلمات اسرائیلی رو‌ ترور کته اون قدر دروغ گفته اید که دروغ دون تون پاره پاره شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *