بیوگرافی سها رضا نژاد دختر ۲۷ ساله گمشده در جنگل های گرگان +عکس

عکس جنازه (جسد) سها رضانژاد طبیعت گرد + بیوگرافی سها رضانژاد طبیعت گرد

بیوگرافی و جسد سها رضا نژاد طبیعت گرد دختر ۲۷ ساله گمشده در یک تور گردشی +عکس و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

بیوگرافی سها رضا نژاد

خانم سها رضانژاد دختر ۲۷ ساله ای که در یک تور گردشی به همراه دوستانش شرکت کرده اما هیچ گاه به خانه بازنگشته است

جسد سها رضانژاد طبیعت گرد + بیوگرافی سها رضانژاد طبیعت گرد

او به هماه دوستانش در یک تور مسافرتی به کردکوی رفته اما از ساعت ۱۲ نیمه شب گذشته تلفن همراه اول از دسترس خارج شده و خودش نیز ناپدید گردیده است

به گفته یکی از دوستانش او در دومین روز از این سفر طبیعت گردی در چادر مسافرتی اش به یکباره ناپدید شده است

تیم های امداد هلال احمر و پلیس تحقیقات خود را برای جستجو و پیدا کردن او انجام داده اند و خانواده اش دست به دامان شبکه‌های اجتماعی شده و اگر کسی از او خبری پیدا کرد خانواده یا پلیس را در جریان قرار دهند

بعد از انتشار خبر گم شدن برخی از افراد شیاد اقدام به مزاحمت برای خانواده این دختر جوان نمودند.

بیوگرافی سها رضانژاد طبیعت گرد + جسد سها رضانژاد طبیعت گرد

اظهارات عروس خانواده سها

همه این داستان ها دروغ بود چرا که خبرنگار رکنا با عروس خانواده سها رضا نژاد تماس گرفت ایشان در ساعت یک بامداد اعلام کردند همسرشان در محل عملیات جست و جو حضور دارند و آنها هم شنیده اند دختری به مشخصات سها رضانژاد دیده شده است که بی رمق بوده است اما هیچ چوپانی تماس نگرفته و این خبر فعلا ابهام دارد و تا یکساعت دیگر همه چیز مشخص می شود.

ساعت ۲ و نیم بامداد خبرنگار رکنا در تماس با عروس خانواده سها رضانژاد از ایشان شنید که هیچ اثری از دختر تهرانی به دست نیامده است و همه داستان های فضای مجازی دروغ و شایعه بوده است. بنابه این گزارش، تجسس های برای یافتن اثری از سها رضاد نژاد ادامه دارد

کشف جسد سها رضانژاد طبیعت گرد

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: جسد «سها رضانژاد» پس از ۲۸ روز در ارتفاعات جهان نما کردکوی پیدا شد.

ابراهیم قدمنان در گفتگو با تسنیم، اظهار داشت: پیکر بی جان «سها رضانژاد» دختر گمشده در ارتفاعات جهان نما کردکوی پس از ۲۸ روز توسط نیرو‌های هلال احمر پیدا شد.

عکس جنازه و جسد سها رضانژاد طبیعت گرد

فرماندار شهرستان کردکوی افزود: پیکر بی‌جان وی پایین پرتگاهی با فاصله زیاد در غرب مکانی که این گروه طبیعت‌گردی مستقر بود، پیدا شد و پلیس آگاهی در حال بررسی روی جزئیات این حادثه است.

رئیس‌کل دادگسترى گلستان نیز از کشف یک جسد در مناطق صعب‌العبور کوهستانى شهرستان کردکوى خبر داد و اظهار داشت: در پى اعلام مفقود‌شدن خانمى به نام سها رضانژاد، در مناطق کوهستانى شهرستان کردکوى، دستورات قضایى براى جستجو به منظور پیدا‌کردن نشانى از این فرد صادر شد.

اسماعیل زاده با بیان این که نیروهای زبده نظیر پلیس آگاهی به منطقه عزیمت کرده و کار تخصصی خود را در مرحله جدید (پس از کشف جسد) آغاز کرده اند، گفت: پس از بررسی‌های بیشتر و تکمیلی جزییات اطلاع رسانی خواهد شد اما آنچه که تاکنون از شواهد و قراین پیداست؛ سقوط کوهنورد از ارتفاع علت مرگ است ولی جزییات بیشتر نیازمند مطالعه کالبدشناسی و بررسی دقیق و تخصصی میدانی صحنه فوت است.

به گزارش ایرنا؛ پیش از این مسوولان محلی گفته بودند یک گروه کوهنورد که سها رضا نژاد اهل کرج هم عضو آن بود؛ باوجود ممنوعیت حضور در مناطق گردشگری و جنگلی کردکوی بخاطر محدودیت های کرونا در منطقه حضور یافتند که متعاقب آن برای آنها حادثه رخ داد.

عکس جنازه (جسد) سها رضانژاد طبیعت گرد + بیوگرافی سها رضانژاد طبیعت گرد

حسین زارعی گفت: پس از پیدا شدن باقیمانده یک جسد و تحویل آن به پزشکی قانونی گروه تخصصی همکاران آن را مورد بررسی قرار داد که پس از آزمایشات دقیق کارشناسی تعلق آن به دوشیزه سها رضانژاد محرز شد.

او با بیان اینکه گذشت حدود یک ماه از زمان مرگ باعث فساد نعشی و شناسایی نشدن چهره و امکان نداشتن معاینه ظاهری شده بود، گفت: ناگزیر اقدامات کارشناسی و کالبدشناسی انجام گرفت تا اصالت جسد روشن شود. آزمایشات مربوطه پس از بررسی نمونه خون پدر و مادر و سایر جزییات کالبدی در آزمایشگاه مرکزی تهران دلالت بر تعلق جنازه به سها رضانژاد دارد و جسد فردا پنجشنبه پس از انجام تشریفات اداری تحویل خانواده متوفی خواهد شد و احتمال وقوع قتل منتفی است.

حسین زارعی مدیرکل پزشکی قانونی گلستان از شناسایی جسد مجهول‌الهویه که در ارتفاعات شهرستان کردکوی مفقود شده بود، خبرداد و گفت: پس از پیدا شدن باقیمانده یک جسد و تحویل آن به پزشکی قانونی گروه تخصصی همکاران آن را مورد بررسی قرار دادند که پس از آزمایشات دقیق وکارشناسی، تعلق آن به «سها رضانژاد» محرز شد.

وی با بیان اینکه گذشت حدود یک ماه از زمان مرگ باعث فساد نعشی و شناسایی نشدن چهره و امکان نداشتن معاینه ظاهری شده بود، گفت: ناگزیر اقدامات کارشناسی و کالبدشناسی انجام گرفت تا اصالت جسد روشن شود.

صدور کیفرخواست پرونده «سها رضانژاد»

دادستان ‌کردکوی از صدور کیفرخواست پرونده «سها رضانژاد» دختر طبیعت‌گردی که خبر مفقودشدن و مرگ دلخراش او در ارتفاعات «جهان‌نمای» کردکوی در تیرماه ۱۳۹۹ بازتاب گسترده‌ای داشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کردکوی، دادستان عمومی و انقلاب کردکوی از صدور کیفرخواست پرونده «سها رضانژاد» دختر طبیعت‌گردی که خبر مفقودشدن و مرگ دلخراش او در ارتفاعات «جهان‌نمای» کردکوی در تیرماه 1399 بازتاب گسترده‌ای داشت در دادسرای این شهرستان خبر داد.

وی افزود: بازپرس براساس نظریه کارشناسی در این پرونده پنج نفر از سرپرستان و اعضای گروه گردشگری را به علت بی‌احتیاطی و رعایت نکردن نظامات دولتی که منجر به مرگ خانم رضانژاد شد، مقصر شناخت.

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی تصریح کرد: در کیفرخواست همچنین از دادگاه خواسته شده است به استناد تبصره ماده 551 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 ما به التفاوت دیه نیز از صندوق تامین خسارت‌های بدنی پرداخت شود.

به گزارش تسنیم، سها رضانژاد 19 تیر ماه 1399 و در شرایطی که شهرستان کردکوی در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت و حضور در تفرجگاه‌های این شرستان ممنوع بود، به همراه گروهی 34 نفره از تهران راهی کردکوی شدند و به ارتفاعات جهان نما سفر کردند.

هرچند فرماندار کردکوی هشدارهای سفت و سختی به لیدرهای این گروه طبیعت گردی داده بود اما آنان به همراه اعضای این گروه با خودروهای بومی خود را به جهان نما رساندند و در نزدیکی یک پرتگاه با دره‌های عمیق چادرهایشان را برپا کردند.

آنطور که همراهان سها رضانژاد گفته‌اند او بامداد روز بیستم تیرماه از چادرش بدون آنکه وسایلی مانند ساعت و گوشی تلفن همراهش را بردارد از چادر خارج شد و دیگر بازنگشت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *