بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

سوتلانا سوپیلیانک بازیگر اوکراینی- ایرانی متولد سال ۱۳۷۷در اوکراین میباشد. سوتلانا تنها فرزند خانواده است و با مادرش زندگی می کند. وی فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی از دانشگاه اوکراین است. این بازیگر خارجی مسلط به زبان فارسی است و درسریال سرجوخه به خوبی اجرای نقش کرده است.

متولد دهه ۷۰ در اوکراین است که تحصیلاتش را در رشته زبان فارسی به اتمام رسانده و به زبان فارسی تسلط کامل دارد. اطلاعات زیادی درباره وی در دسترس نیست. او تک فرزند است و با مادرش زندگی می کند. این بازیگر اوکراینی در فیلم سینمایی ماهور به تهیه کنندگی اصغر پور هاجریان و کارگردانی، و نویسندگی مجید نیامراد با موضوعی اجتماعی در کنار لاله اسکندری و روزبه حصاری بازی کرده است.

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک

او بازیگر اهل اکراین بوده که در سریال سرجوخه به ایفای نقش پرداخته است

او از بازیگران تئاتر و سینما و تلویزیون بوده که به دلیل آشنایی با یک کارگردان ایرانی توانست وارد سینما و تلویزیون ایران شود

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

خانم سوتلانا متولد ۱۳۷۰ در اوکراین بوده و به زبان فارسی تسلط کامل دارد رشته تحصیلی او در اکراین زبان فارسی بوده است او همچنین دانشگاه بازیگری تحصیل کرده و با یکی از همکلاسی های خود که ایرانی بوده توانست سینما و تلویزیون ایران راه پیدا کند

شروع بازیگری

سوتلانا سوپیلنیاک اولین تجربه بازیگری اش را با فیلم سینمایی ماهور به دست آورده است.

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

فیلمی که در سال ۱۳۹۶ توسط آقای مجید نیامراد کارگردانی شده و توسط اصغر پورهاجریان تهیه کنندگی شده است

او در این فیلم توانست با بازیگران شناخته شده همچون گوهر خیراندیش و لاله اسکندری و روزبه حصاری و مارال فرجاد همبازی شود

بازیگر نقش بریژیت در سریال تمام رخ کیست

فیلمی که تجربه بسیاری به او داد و توانست گام مهمی را در بازیگری بردارد

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

بازیگر نقش فلورا در سریال سرجوخه

اما با سریال سرجوخه که از آبان ۱۴۰۰ بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفت توانست به شهرت برسد

او نقش کاراکتر فالورا را برعهده داشت

فلورااز نقش های مهم این سریال محسوب می‌شود

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

سریال سرجوخه توسط آقای احمد معظمی کارگردانی شده و تهیه کنندگی آن را ابوالفضل صفری برعهده دارد

در این سریال بازیگران شاخصی همچون سامان صفاری و نیلوفر کوخانی و آرش آصفی بازیگران این سریال هستن.

سرجوخه در سال ۱۳۹۸ فیلمبرداری از آغاز شد و در نهایت بنای آبان ۱۴۰۰ بر روی آنتن رفت داستان این سریال سیاسی امنیتی بوده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

«سرجوخه» با روایت دو قصه موازی، بـه زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان کـه، از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ ها و کشمکش‌ های متفاوت‌ اند، می‌ پردازد کـه هر دو در راه رسیدن بـه عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌ گیرد.

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام بازیگر نقش فلورا در سریال سرجوخه بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

بازی در سریال تمام رخ

این بازیگر در سریال تمام رخ نیز بازی کرده است

مجموعه تلویزیونی «تمام رخ» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی محمود معظمی با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی در ۳۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در این سریال ایفای نقش می‌کنند. این سریال کسانی را به تصویر می‌کشد که شخصیت متزلزلی دارند و طمع پول زیاد، سبب می‌شود به خیانت و حتی وطن فروشی تن دهند. «تمام رخ» از امشب ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

در سال‌های اخیر سریال‌هایی با مسائل سیاسی و امنیتی در ایران رونق گرفته و نام محمود معظمی را به عنوان کارگردان این مجموعه‌های تلویزیونی می‌شنویم.  کارهایی چون سرق روح، تروور کشموس، خانه امن، گروهبان به کارگردانی احمد معظمی است اکنون به نظر می رسد که برادرش محمود معظمی قصد دارد مانند برادرش وارد تروریسم اقتصادی شود.

ژانر سریال ایرانی پر از اکشن، پلیسی و هیجان انگیز به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری است. طرح و فیلمنامه این سریال نیز توسط آزیتا خیری انجام شده است. این اثر به زودی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

این سریال هنوز شروع نشده و به همین دلیل امکان بررسی کل سریال وجود ندارد. ظاهراً این اثر مسیر کاری تلویزیون باب مرتبط با مسائل امنیتی و اقتصادی را نیز در پیش خواهد گرفت و داستان جدیدی از خیانت کنندگان به کشور را در اختیار مردم قرار خواهد داد. با وجود بازیگران و تجربیات آثار مشابه، احتمالاً نمرات سریال های ایرانی قابل قبول است.

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

چطور شد در فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی به عنوان بازیگر انتخاب شدید؟

در دانشگاه با یک ایرانی که دنبال یک دختر اوکراینی فارسی زبان بود به طور اتفاقی آشنا شدم و او مرا برای کارگردان فیلم ماهور مجید نیامراد معرفی کرد. از آن زمان فعالیتم در سینمای ایران شروع شد.

چه شد که به دنبال آموختن زبان فارسی رفتید؟

همیشه گفته‌ام قسمت بود. چون بین سه زبان مورد نظر از جمله چینی، عربی و فارسی، زبان فارسی رو انتخاب کردم و الان بابت این تصمیمم خیلی خوشحالم.

زبان فارسی را به چه صورتی و در کجا خواندید؟

من مدرک فوق لیسانس دانشگاه شفچنکو اوکراین در رشته زبان و ادبیات فارسی را دارم. در حال حاضر در مقطع دکتری هم می‌خوانم. البته چند بار در دانشگاه‌های تهران دوره‌های کوتاه مدت زبان فارسی را گذرانده‌ام.

با فرهنگ ایران چقدر آشنا هستید؟

درباره فرهنگ ایران اطلاعات زیادی دارم، چون هم در دانشگاه کلاس‌های متفاوت راجع به تاریخ و فرهنگ و ابیات ایران داشتیم هم خودم به ایران زیاد سفر کردم و این فرصت را داشتم که شخصا با فرهنگ ایران آشنا بشوم.
اگر همسرم ایرانی باشد باید آماده یادگیری زبان اوکراینی باشد

 آیا تاکنون به فکر ازدواج با یک مرد ایرانی بودید و آیا دوست دارید با یک ایرانی شاید بازیگر ایرانی ازدواج کنید؟

بله من مجردم و دوست دارم با عشق و به قول ایرانیان با «مرد حسابی» ازدواج کنم. مهم نیست اوکراینی یا ایرانی باشد. ولی اگه ایرانی باشد باید آماده باشد زبان اوکراینی را یاد بگیرد.

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

از ساره بیات و نیکی کریمی خیلی خوشم می‌آید

بازیگر ایرانی مرد و زن مورد علاقه شما کیست؟

از نیکی کریمی و ساره بیات خیلی خوشم می‌آید. در بین بازیگران مرد نمی‌توانم تنها یک نفر را انتخاب کنم، چون خیلی‌ها مورد علاقه‌ام هستند.

چند دوست ایرانی دارید و بیشتر دوستان ایرانی شما آیا بازیگر هستند؟

دوستان ایرانی زیادی دارم. بعضی‌هاشان بازیگرند، ولی خیلی‌ها هم هیچ ربطی به فضای سینما ندارند.

چند بار به ایران سفر کردید و در سفر به ایران کجا‌ها رفتید و از چه جا‌هایی را بازدید داشتید؟

نزدیک ۱۰ بار به ایران سفر کرده‌ام و دفعه آخر تقریبا ۶ ماه در ایران بودم. به شهر‌های مختلف ایران سفر کردم از جمله اصفهان، شیراز، یزد. به شمال ایران زیاد سفر کرده بودم و دفعه آخر از شهر ماسوله با دوستام بازدید کردیم که واقعا بی نظیر بود.
کاراکتر‌های متفاوت از شخصیت واقعی برایم چالش‌برانگیزند

دیدگاه شما در خصوص بازی کردن در نقش‌های امنیتی – جاسوسی چیست؟

از کودکی در فیلم و سریال همیشه کاراکتر‌های منفی را می‌پسندیدم و دوست داشتم یک نقش منفی را اجرا کنم که این فرصت را در سریال سرجوخه داشتم. کاراکتر‌هایی هم که با شخصیت واقعی من متفاوت هستند برایم چالش‌برانگیزند و دوست دارم خودم را از طیف دیگری ببینم. همچنین سریال‌های امنیتی معمولا سکانس‌های اکشن زیادی دارند و بازی کردن در چنین سکانس‌هایی برای من خیلی جذاب است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *