بیوگرافی سیاوش اسعدی کارگردان و ریحانه پارسا + ماجرای انها

بیوگرافی سیاوش اسعدی کارگردان و همسرش و پسرش + اینستاگرام سیاوش اسعدی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

در فروردین ماه 1400 خانم ریانه پارسا بازیگران سابق سینما و تلویزیون که این روزها به ترکیه مهاجرت کرده است در اقدامی عجیب در اینستاگرامش مدعی شد زمانی 16 سال سن داشته توسط یکی از کارگردانهای سینما به نام سیاوش اسعدی مورد تعرض جنسی قرار گرفته است او نوشت که فریب خورده است به عبارتی دیگر ریحانه پارسا با رضایت خودش وارد رابطه شده بود. به هرحال این ادعای ریحانه پارسا باعث شده که آقای سیاوش اسعدی به صدر خبرها بیاید ولی هنوز واکنشی درباره این موضوع نشان نداده است

سیاوش اسعدی از فیلمسازان حرفه ای کشورمان بوده که سوابق هنری زیادی در کارنامه دارد و فیلم های زیادی را تولید کرده است فیلم های درخونگاه و جیب بر خیابان جنوبی و حوالی اتوبان از کارهایی بوده که کارگردانی و نویسندگی کرده است.

بیوگرافی سیاوش اسعدی کارگردان و همسرش و پسرش + اینستاگرام

او همسر نورا هاشمی و داماد مهدی هاشمی و گلاب آدینه میباشد که در فیلم های خود از همسرش نورا به عنوان بازیگر نقش اصلی استفاده کرده است .

بیوگرافی سیاوش اسعدی کارگردان

سیاوش اسعدی متولد 23 مهر 1357 در تهران کارگردان و فیلم نامه نویس اهل ایران است.او با خانواده مشهوری وصلت کرده است.

بیوگرافی سیاوش اسعدی کارگردان و همسرش و پسرش + اینستاگرام

فعالیت های هنری

اسعدی پس از 17 فیلم کوتاه و 10 فیلم نیمه بلند ، اولین فیلم سینمایی بلند خود را با عنوان «حوالی اتوبان» در سال 87 ساخت.

سیاوش اسعدی فیلم‌نامه‌ نویس و نویسنده و کارگردان سینما تاکنون چندین اثر در زمینه فیلم‌نامه‌ نویسی داشته که از جمله معروفترین آنها نویسندگی فیلم جیب بر خیابان جنوبی در سال ۱۳۹۰ بوده که در این فیلم بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر مصطفی زمانی، نورا هاشمی، امیر جعفری و بهناز جعفری حضور داشتند..

بیوگرافی سیاوش اسعدی کارگردان و همسرش و پسرش + اینستاگرام

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سیاوش اسعدی فعالیت در فیلم جیب بر خیابان جنوبی بوده است. سیاوش اسعدی سال 1390 فیلم جیب بر خیابان جنوبی به عنوان نویسنده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. سیاوش اسعدی توانست با فعالیت در فیلم جیب بر خیابان جنوبی تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر مصطفی زمانی، نورا هاشمی، امیر جعفری و بهناز جعفری توانست سطح کاری او را متحول کند.

همسر و فرزند سیاوش اسعدی

سیاوش اسعدی سالهاست که با نورا هاشمی تنها فرزند مهدی هاشمی و گلاب آدینه ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر به نام اوستا است.

بیوگرافی سیاوش اسعدی کارگردان و همسرش و پسرش + اینستاگرام

بیوگرافی نورا هاشمی

نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه از بازیگران سینما و تلویزیون است که متولد ۱۳۶۲در تهران بوده و در زمینه بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد و جا پای پدر و مادرش گذاشته

این روزها حواشی جدیدی در این خانواده رخ داده و ازدواج چند سال پیش مهدی هاشمی با مهنوش صادقی خبرساز شده و باعث شد تا نورا نیز واکنش نشان دهد. اما مهدی هاشمی در فیلمی کوتاه عنوان کرد که من با خانم آدینه چند سال است که جدا زندگی میکنیم و من فقط یک همسر دارم و آن هم مهنوش صادقی می باشد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا