بیوگرافی سیاوش گرجستانی و همسرش

بیوگرافی سیاوش گرجستانی و همسرش راحله خیر اله +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی سیاوش گرجستانی پسر زنده یاد سیروس گرجستانی را به همراه ماجرای جالب آشنایی و ازدواج با همسرش راحله خیرالله زاده مربی رشته تیر اندازی را به همرا تصاویر شخصی و آیدی اینستاگرام در این بخش از مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی سیاوش گرجستانی

آقای سیاوش گرجستانی بازیگر ، فیلم ساز و ورزشکار  پسر زنده یاد سیروس گرجستانی در سال ۶۳ در شهر تهران متولد شده است .

بیوگرافی سیاوش گرجستانی و همسرش

آفاز فعالیت هنری

آقای سیاوش گرجستانی همانند مرحوم پدرش به حرفه بازیگری پیوست و از جمله بازیگرانی هست که علاوه بر حرفه بازیگری در عرصه فیلم سازی و کارگردانی و ورزش فعالیت ویژه ای دارد.

از جمله فعالیت های ورزشی مورد علاقه وی اسب سواری می باشد.

آثار هنری

از مجموعه آثارهنری  این بازیگر توانمند میتوان به سریال دولت مخفی ، جاده چالوس ، به خاطر یک مشت ریال که تجربه بازی با پدرش را در این فیلم داشت نام برد ، وی همچنین چندین فیلم کوتاه را تهیه کرده است .

ازدواج سیاوش گرجستانی

بیوگرافی سیاوش گرجستانی و راحله خیراله

سیاوش در سال ۹۰ با خانم راحله خیراله بازیکن و سرپرست تیم تیر اندازی بانوان و داور در جه یک تیراندازی ازدواج کرده است.

همسر ایشان دارک مدرک فارغ التحصیلی در رشته دکترا رفتار حرکتی گرایش روانشناسب ورزشی می باشد.

بیوگرافی سیاوش گرجستانی و همسرش راحله خیر اله +عکس و اینستاگرام

ماجرا کسب مدیر سالن کبکانیان

سیاوش گرجستانی در پی حکمی به سبب همسرش خانم خیراله به عنوان مدیر سالن کبکانیان منصوب شده است  که این سالن در نزدیکی ورزشگاه شیرودی واقع در تهران میدان هفت تیر می باشد که به عنوان یکی از سالنهای ورزشی مجهز تهران لقب دارد.

بیوگرافی سیروس گرجستانی و همسرش + علت مرگ

اینستاگرام سیاوش گرجستانی

صفحه رسمی ایشان به نشانی sivash_ gorhestani فعال می باشد ، علاقمندان میتواند تصاویر بیشتر این بازیگر و کارگردان  را در صفحه رسمی ایشان مشاهده کنند.

همسر سیاوش گرجستانی

 ماجرای درگذشت پدر

وی درصفحه رسمی خود خبر درگذشت پدرش بر اثر عارضه قلبی را تایید کرد .

سیاوش گرجستانی و پدرش

بازی در سریال سرجوخه و نقش یوسف

او در سریال سرجوخه نقش یوسف را برعهده داشت سریالی که توسط احمد معظمی کارگردانی شد سریالی که موضوع امنیتی و سیاسی دارد

بیوگرافی سیاوش گرجستانی پسر سیروس گرجستانی +عکس

گرجستانی با اشاره به تجریه خود از حضور در یک سریال با ژانر جاسوسی امنیتی تاکید کرد: احمد معظمی خارج از فضای کاری دوست و رفیق چندین سال من بوده است و بر اساس این رفاقت قبلا هم از طرف وی پیشنهاد بازی داشتم، اما به دلیل فعالیت‌هایی که در عرصه تئاتر و فیلمسازی داشتم نشده بود که پیشنهاداتش قبول کنم و در کارهایش بازی کنم، از طرفی من جزو بچه‌های تنبلی بودم که حتی زمان زیادی صرف شد لیسانس خود را بگیرم و دقیقا زمان‌هایی به من پیشنهاد بازی در سریال‌ها داده می‌شد که مصادف با امتحانات پایان ترم من در دانشگاه بود به همین خاطر مجبور می‌شدم کارها را رد کنم.

تصاویر خانوادگی سیاوش گرجستانی

این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در همین راستا ابراز کرد: من معتقدم و یا بهتر است بگویم بعد از اینکه فیلمنامه «سرجوخه» را خواندم برداشتم این بود که این مجموعه تم جاسوسی ندارد بلکه سریال منتقدانه به برخی مسائل داخل کشور است، سه شحصیت اصلی سریال «سرجوخه» و البته من بیشتر روی شخصیت کشمیری و غلامرضا تاکید می‌کنم، این‌ها افرادی از جامعه هستند که درس خود را خوانده‌اند و خدمت سربازی خود را گذرانده‌اند،

پسر سیروس گرجستانی در سریال سرجوخه کیست

بیوگرافی سیاوش گرجستانی پسر سیروس گرجستانی +عکس

اما دقیقا پس از پایان این فعالیت‌ها دقیقا در زمانی که منتظر هستند تا نتیجه کار خود را ببینند به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسند و این به خودی خود برای جوانان بسیار سخت است حتی خود من به عنوان یک جوان احساس می‌کنم هر چقدر تلاش کردم به آن نتیجه‌ای که می‌خواهم نرسیده‌ام و البته منظور انسان‌های زیاده خواه نیست، اما به طور کلی «سرجوخه» نقدی است به این اتفاقات در جامعه و در واقع این سریال یک اکشن اجتماعی است.

سیاوش گرجستانی

گرجستانی با اشاره به اینکه «سرجوخه» هیچ شخصیت اصلی در خود ندارد تصریح کرد: همانطور که مخاطبان دیده‌اند مجموعه تلویزیونی «سرجوخه» هیچ شخصیت اصلی ندارد که صرفا فقط آن شخصیت جاسوس باشد، خود من نیز در این سریال نقش یکی از جاسوس‌ها را بازی کردم و شخصیت اصلی نبودم، تمام جاسوس‌ها در این سریال شخصیت‌های فرعی بودند که مکمل نقش‌های اصلی این سریال بودند بنابراین مخاطب هیچ تمرکزی روی شخصیت‌های جاسوس در سریال نمی‌بیند بنابراین برداشت من این است که «سرجوخه» یک دارم اجتماعی و اکشن است تا سریال جاسوسی امنیتی.

بیوگرافی سیاوش گرجستانی پسر سیروس گرجستانی +عکس

بیوگرافی سیاوش گرجستانی و همسرش راحله خیر اله +عکس و اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *