بیوگرافی انوشه انصاری و همسرش و فرزندان و پدرش کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی انوشه انصاری و همسرش و فرزندان و پدرش کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی انوشه انصاری و همسرش و فرزندان و پدرش کیست +عکس و اینستاگرامش انو شه انصاری کیست و اهل کجاست بیوگرافی انوشه انصاری و همسرش و فرزندان (از تهران تا آمریکا) +اینستاگرام و عکس انوشه انصاری را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی انوشه انصاری و همسرش و فرزندان و پدرش کیست +عکس و تصاویر

بیوگرافی انوشه انصاری

ایشان درتاریخ ۲۱ شهریورماه سال ۱۳۴۵ در شهر مشهد دیده به جهان گشوده است.وی کاوشگر و مدیر انجمن گردانده های شرکت فناوری ارتباط از راه دور «TTI» می باشد.ایشان در سال ۲۰۰۰ از طرف مجله زن به عنوان کارآفرین برتر مطرح شد.ایشان از بنیانگذار های یک شرکت مخابراتی در آمریکا به اسم تی. تی. آی می باشد، که در حال حاضر زیر نظارت مالکیت سنوز نتورک جای دارد.

بیوگرافی انوشه انصاری و همسرش و فرزندان و پدرش کیست

ایشان تا زمانی که ۱۶ سال سن داشت در ایران سکونت داشت و پس از آن با خانواده‌ی خود به ایالات متحده آمریکا سفر نمود.او سال های آخر دوران دبیرستان خود را در آن کشور سپری نمود و پس از آن برای اتمام تحصیلات خود در رشته مهندسی الکترونیک و همچنین علوم کامپیوتر پا به دانشگاه جرج میسون نهاد.انصاری پس از اتمام موفق خودش در دوره تحصیلات برای به دست آوردن مدرک فوق لیسانس پا به دانشگاه جورج واشنگتن نهاد و مطالعه‌های خودش را در این دانشگاه ادامه داد.

همچنین ببینید

بیوگرافی یاسمین مقبلی زن فضانورد ایرانیبیوگرافی یاسمین مقبلی فضانورد ناسا

بعد از پایان یافتن تحصیلاتش در رشته مهندسی الکترونیک، او برای کار به دنبال شرکت هایی از جمله:MCIوCOMSAT رفت و پروژه‌های بسیار موفقی را در آن شرکت‌ها به پایان رسانید.

بیوگرافی انوشه انصاری و همسرش

بیوگرافی انوشه انصاری و همسرش و فرزندان و پدرش کیست

ایشان چندی مقاله و دو پاتنت برای فعالیت روی عملگر های اتوماتیک و گره های یک شبکه بی سیم دارد.خانم انصاری اکنون در حال سپری نمودن دوره‌ای در دانشگاه سویین بورن است تا بتواند دومین مدرک تحصیلی خودش را در رشته ستاره شناسی بگیرد.

در سال ۱۹۹۴ میلادی برابر با ۱۳۷۲ خورشیدی، خانم انوشه به همراه همسر خودش حمید و برادر همسر خود امیر انصاری یک شرکت به اسم تله کام تکنولوژی را در تگزاس تاسیس نمودند.

این شرکت تامین کننده تجهیز های مورد نیاز شبکه های کامپیوتری بود.این شرکت در سال ۲۰۰۰ به سونوز نتورک فروخته شد.خانم انصاری در سال ۲۰۰٠ جایزه اول کارآفرینی ملی ایالات متحده آمریکا را از آن خود نمود.در سال ۲۰۰۱ مجله فورچیون وی را در لیست تاجرهای موفق ثبت نمود.پس از فروش کمپانیTTI انوشه و همسر ایشان شرکت دیگر به اسم پرودی را تاسیس نمودند.

بیوگرافی انوشه انصاری و همسرش و فرزندان و پدرش کیست +عکس و تصاویر

انوشه انصاری رئیس و مدیریت

این شرکت با شریک شدن شرکت ماجراجویی های فضایی و آژانس فضایی فدراسیون روسیه، طراحی را به دلیل وجود ناوگانی از فضاپیما های تجاری برای اعزام نمودن گردشگر های فضایی به ارتفاع های زیر مداری در دست اجرا نیز دارد.کشف کننده ی ماجراجویی فضا اسم مناسبی برای این کشتی فضایی نیز است، که قرار می باشد که بتواند پنج مسافر را به ارتفاع های زیر مداری حمل کند.

همچنین ببینید

بیوگرافی آیرین شیوایی دانشمند ناسا کیست (از تهران تا آمریکا) +اینستاگرامبیوگرافی آیرین شیوایی دانشمند ناسا کیست

تا مسافرهای خوشبخت بتوانند گردی سیاره زمین و سیاهی فضا را برای لحظاتی بنگرند.این فضاپیما قرار می‌باشد، با یک هواپیمای مخصوص تا ارتفاعی بالا برده بشود و پس از آن برای دست پیدا نمودن به ارتفاع های بیشتر از هواپیما جدا شده و موتور های قدرتمند خودش را روشن کند.این هواپیما از فرودگاه فضایی که احتمالاً بسیار در راس الخیمه در کشور امارات متحده عربی تولید می شود، پرواز خواهد نمود.

بیوگرافی انوشه انصاری و فیروز نادری +عکس

خانم انوشه از زمان نوجوانی فضانوردی را بسیار دوست داشت و رویای سفر به فضا را در سر داشت.علاقه بسیار انوشه بلاخره دورانی به بار نشست، که کارهای اقتصادی خود و همسر وی ثروت بسیاری برای آنان به ارمغان آورده بود.در سال ۲۰۰۴ میلادی برابر با ۱۳۸۳، خانواده انصاری «خانم انوشه و برادر همسر خود امیر انصاری» ۱۰ میلیون دلار جایزه برای اولین پرواز فضای غیر دولتی را کسب نمودند.

این سفر باید به واسطه یک فضاپیمای ماهر بازیابی می شد، که بتواند حداقل سه نفر را به ارتفاعی بیشتر از ۱۰۰ کیلومتر از سطح متوسطه زمین برساند و دوباره به زمین برگرداند.فضاپیما باید آن طوری طراحی شده باشد، که در دو هفته پس از اولین پرواز موفق خود بتواند به تکرار آن باشد.

بیوگرافی انوشه انصاری فضانورد +عکس و تصاویر

«جایزه انوشه انصاری ایکس»

در آخر از آن فضاپیمای کوچک «اسپیس شیب وان» با طراحی خلاقانه برت روتان نشد.ولی می‌توان گفت رویای سفر به فضا فکر انوشه انصاری را به خود مشغول نموده بود.کار های فضایی گذشته به هیچ عنوان وی را آرام نمی نمود و شوق مشاهده زمین وی را به‌طرفی راهنمایی نمود، که درحال حاضر تیتر اول خبرهای فضایی دنیا را به خود اختصاص داده است.

بیوگرافی انوشه انصاری فضانورد +عکس و تصاویر

داستان رفتن به فضای انوشه انصاری

خانم انوشه انصاری بلاخره دلش را به دریا زد و برای سفری هیجان انگیز به ایستگاه بین المللی فضا نام نویسی نمود.
این سفر که با کپسول فضایی سایوز تی ام آ انجام می‌گیرد تقریباً ۲۰ میلیون دلار هزینه دارد.

در تاریخ ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ سازمان فضایی روسیه به صورت جدی اعلام نمود که انوشه انصاری به عنوان نخستین زن گردشگر فضایی در یکی از پروازهای فضاپیمای سایوز که برای بهار ۱۳۸۶ برنامه‌ریزی شده بود، به مدار زمین سفر می کند.

ولی شانس با ایشان بود که اولین توریست فضایی زن، زودتر از آنچه انتظار آن را داشت به آرزویش برسد.رد صلاحیت پزشکی داوطلب ژاپنی، دایسوکه انوموتو، سفر خانم انصاری را تقریبا ۶ ماه به جلو انداخت.

بیوگرافی انوشه انصاری فضانورد عکس

خانم انوشه قرار می باشد در ۲۳ شهریور سال ۱۳۸۵ به ایستگاه بین‌المللی فضایی پا بگذارد.دایسوکه انوموتو ۳۵ ساله، ثروتش را از راه تجارت اینترنتی کسب نموده است.پذیرفته بود که با پرداخت ۲۰ میلیون دلار و متحمل شدن تمرین های دشوار و فشرده برای یک هفته به ایستگاه بین‌المللی فضایی سفر بنماید.

برای آنکه سفر انصاری طبق برنامه صورت بگیرد، ایشان نخستین فضانورد ایرانی، نخستین زن گردشگرفضایی و چهارمین توریست فضایی جهان می شود.خانم انصاری در شرایطی که به فضا رفت که به مدت ۴۵ سال اخیر سفر به فضا فقط در انحصار شوروی اسبق «روسیه» و آمریکا و جدیداً چین بوده است.

 

تا به حال بیشتر از ۴۴۰ نفر نزدیک به هزار ماموریت فضایی از مرزهای فضا رد شده اند، که نزدیک به ۳۸۰ نفر آنان از اتباع آمریکا و شوروی اسبق است و باقی آنها از شهروند های کشورهایی از جمله:
چکسلواکی، آلمان، ژاپن، بلغارستان، افغانستان، برزیل، انگلیس، کوبا، مجارستان، مغولستان، لهستان، رومانی، اسلواکی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئیس، سوریه، بلژیک، فرانسه، مکزیک، هلند، عربستان سعودی، رژیم اشغالگر قدس و مکزیک نیز بودند، که به واسطه فضاپیماهای آمریکایی روسی سفر به فضا را ممکن نموده اند.

بیوگرافی انوشه انصاری و همسرش و فرزندان و پدرش کیست

نخستین گردشگر فضایی یک میلیونر آمریکایی به اسم دنیس تیتو بوده است، که در سال ۲۰۰۱ اولین انسانی شد که با پول خودش به فضا سفر نمود.

پس از وی مارک شاتلورتس در سال ۲۰۰۲ و گرگ السون در سال ۲۰۰۵ به نوبت عنوان دومین و سومین توریست فضایی را به نام خود ثبت نمودند.اولسن هم مثل انوموتو به خاطر یکسری دلایل پزشکی از سفر انجام شده در ژوئن ۲۰۰۴ عقب مانده، اما بالاخره در سال ۲۰۰۵ به آرزویش برای نگاه کردن به زمین از فضا رسید.

بیوگرافی انوشه انصاری و پدرش عکس

پیش از اولسن، یک هنرمند آمریکایی به اسم لانس باس کاندید شد به فضا برود که به خاطر انجام ندادن تمرین های دشوار و فشرده پیش از پرواز لیست گردشگر های فضایی حذف شد.خانم انصاری با همراهی برادر همسر خود در سال ۲۰۰۳ جایزه ۱۰ میلیون دلاری سالیانه را بنیان گذاشت.

هدفش از این جایزه تشویق قسمت خصوصی برای سرمایه‌گذاری و پا به بازار سفرهای فضایی می باشد که تا قبل از این در انحصار چندی انگشت‌شماری از دولت‌ها بوده.

بیوگرافی انوشه انصاری فضانورد +عکس و تصاویر

کارهای انوشه انصاری بعد از سفر به فضا

خانم انصاری موسسه خیریه بنیاد اهورا را به همراهی برادر همسر خود جمشید انصاری، اداره و حمایت مالی می نماید.ایشان میتوان گفت به همراهی امیر و حمید انصاری در حوزه خانه دیجیتال شرکت پرودیا سیستمز را با هدف برپایی یک سیستم پیشرفته برای استفاده سهل تر از محصول ها و فایل ها و تولید های ابزار خانگی دیجیتال مثل ویدیو و صدا و فیلم ساخت، که در تگزاس و در هندوستان دفترهای رسمی نیز دارد.

بیوگرافی انوشه انصاری فضانورد +عکس و تصاویر

بیوگرافی انوشه انصاری

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *