بیوگرافی سید امیر سید شنوا رتبه 1 کنکور تجربی +اینستاگرام

بیوگرافی سید امیر سید شنوا رتبه 1 کنکور تجربی 99 +اینستاگرام

بیوگرافی سید امیر سید شنوا رتبه 1 کنکور تجربی 99 +اینستاگرام را به همراه مصاحبه و جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

بیوگرافی سید امیر سید شنوا رتبه 1 کنکور تجربی

او متولد دهه هشتاد در اردبیل بوده و در رشته تجربی موفق شده که رتبه اول کنکور را در سال 99 به دست آورد و مورد توجه بسیاری از مردم و سانه های ایران قرار بگیرد.

بیوگرافی سید امیر سید شنوا رتبه 1 کنکور تجربی 99 +اینستاگرام

از نکات قابل توجه و مهم بیوگرافی او این است که برای اماده کرده خود در کنکور از هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده است و فقط با تکیه بر پشتکار خود و 6 ساعت مطالعه در روز توانسته برای کنکور خود را آماده کند و به رتبه برتر این آزمون دست پیدا کند.

همچنین ببینید: بیوگرافی محبوبه وحدانی رتبه یک کنکور دکتری 

این پسر جوان درباره اینکه آیا در فضای مجازی فعالیت داشته یا خیر میگوید که من در شبکه های اجتماعی فعالیتی ندارم و در اینستاگرام هیچ پیجی متعلق به او نیست (پس صفحات ساخته شده با نام او در اینستاگرام فیک و جعلی هستند).

این پسر جوان باهوش میگوید که من من در شبکه های اجتماعی فعالیت نمیکردم اما 2 الی 3 ساعت برنامه های تلویزیون را تماشا میکرده است.

بیوگرافی سیدامیر سیدشنوا در ادامه درباره رشته مورد نظرش برای تحصیل در دانشگاه، گفت: رشته مورد نظرم پزشکی دانشگاه تهران است. نکته طلایی که باید به داوطلبان کنکور سال‌های بعد بگویم این است که ساعت‌های بیشتر مطالعه منجر به موفقیت در آزمون نمی‌شود و کمیت بهتر از کیفیت است. من در مدت مطالعه برای کنکور ۶ تا ۷ ساعت مطالعه در روز داشتم.

این رتبه یک کنکور تجربی 99 در ادامه درباره اینکه آیا قصد مهاجرت به کشور خارجی را دارد یا خیر، گفت: تاکنون قصد مهاجرت به کشوری را نداشته‌ام.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. اگه پیج اینستای خودش موجوده لطفا لینکشو بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *