بیوگرافی محبوبه وحدانی رتبه یک کنکور دکتری +اینستاگرام محبوبه وحدانی

بیوگرافی محبوبه وحدانی رتبه یک کنکور دکتری 99 اینستاگرام | محبوبه وحدانی کیست؟ به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی محبوبه وحدانی

این خانم نخبه موفق شده که در کنکور دکترای 99 رتبه اول را به دست اورد .

بیوگرافی محبوبه وحدانی رتبه یک کنکور دکترای +اینستاگرام محبوبه وحدانی

ایشان اهل روستای قلی در جاجرم خراسان شمالی میباشد

رتبه کنکور کارشناسی وی 198 بوده است و در کنکور ارشد توانسته بود که رتبه 2 را به دست اورد.

این دانشجوی نخبه میگوید که میخواهم تلاش کنم تا بتوانم برای روستا و کشورم مثمر ثمر باشم و بعد از تحصیلاتم حتما به روستایم خواهم امد و به هم ولایتی هایم کمک خواهم کرد و امکانات رفاهی را برایشان فراهم خواهم نمود.

او میگوید که علاقه زیادی به کارهای خانه هم دارم و در کنار تحصیلات کارهای منزل را هم با عشق و علاقه انجام میدهم و کمک خانواده ام میدهم.

علاقه شدید به تحصیل

محبوبه وحدانی میگوید که عاشق تحصیل و کسب علم هستم و بهترین لحظه های زندگی ام زمانی است که در حال کسب علم و دانش هستم و از اساتید کلاسم سوال میپرسم و به من اموزش میدهند.

او تصمیم دارد که تحصیلاتش را بعد از دکتری نیز ادامه بدهد

پیج اینستاگرام

پیجی از او در اینستاگرام یافت نشد. (پ.ن: اینجور افراد وقتشون رو توی اینستا تلف نمیکنند)

محبوبه وحدانی روزهایی که برای دکتر تلاش می کرد با تحقیق های فراوان به صورت اینترنتی و استفاده از نمونه سوالات سالهای گذشته توانست که روشی موثر برای قبولی در کنکور پیدا کند با اینکه تبلیغات گسترده صدا و سیما برای کلاسهای کنکور و همچنین کتاب‌های درسی بحث مافیای کنکور را مطرح کرده بود اما یک دختر روستایی توانسته بود که بدون حضور در کلاس های کنکور رتبه اول کشور دست یابد

مصاحبه با محبوبه وحدانی

برخلاف توصیه های کارشناسان تحصیلی تایم کمتری را برای مطالعه اختصاص می داد و همچنین فعالیت های روزمره روستا را نیز انجام میداد

آزمون دکتری سال 98 با حضور حدود 193 هزار و 671 نفر داوطلب سوم اسفند 1398 برگزار شد، این آزمون برای پذیرش در تمام دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

با احتساب ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد حدود 23 هزار نفر در آزمون دکتری سال 98 پذیرفته می‌شوند و نتایج اولیه این آزمون هفته آخر فروردین سال آینده به‌صورت کارنامه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر و از اوایل اردیبهشت انتخاب رشته داوطلبان آغاز می‌شود.

بیوگرافی محبوبه وحدانی رتبه یک کنکور دکتری +اینستاگرام محبوبه وحدانی

بیوگرافی محبوبه وحدانی رتبه یک کنکور دکتری +اینستاگرام محبوبه وحدانی

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا