بیوگرافی سیما تیرانداز و علت طلاق از همسرش +همسر دومش مجید جوزانی

بیوگرافی سیما تیرانداز بازیگر و همسر اول و دومش +علت طلاق و عکس

سیما تیرانداز بازیگر متولد 9 شهریور 1349 در تهران بوده و 53 سال سن دارد او دارای لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری دارد.

او دو بار ازدواج کرده است که هر دوبار را نیز جدا شده است ازدواج اولش با ناصر هاشمی بازیگر سرشناس بود و دومین ازدواجش با مجید نصیری جوزانی میباشد که از او نیز جدا شده است.

در ادامه مجله شبونه به بیوگرافی سیما تیرانداز و همسرش مجید جوزانی با سوابق و زندگینامه و ناگفته های زندگی او خواهیم پرداخت.

بیوگرافی سیما تیرانداز

  • نام اصلی : سیما سادات تیرانداز
  • زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون
  • متولد : 9 شهریور 1349 تهران ، ایران
  • پیشه : بازیگر
  • سال های فعالیت : 1366 تاکنون
  • همسر ها : ناصر هاشمی (سابق) مجید جوزانی
  • فرزندان : رایان
  • قد : 162 سانتیمتر

سیما تیرانداز بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر کشورمان در ۹ شهریور ۱۳۴۹ در شهر تهران متولد شده است.

سیما تیراندا بازیگر مطرح سینما و تلویزیون بوده که تا به حال در آثار ماندگاری به ایفای نقش پرداخته است او با سریال حلقه سبز به شهرت رسید که بازیگر نقش اول بوده و در کنار حمید فرخ نژاد توانست به شهرت برسد او سپس در سریال های در چشم باد و حلقه سبز موفق شد گام های مهمی در تثبیت شهرت خود بردارد بسیاری از مردم او را با نقش انیس در سریال ستایش میشناسند که در ستایش 2 خیلی خوب توانست نقش یک قطع نخاعی را بازی کند و با اینکه هیچ دیالوگی نداشت اما بسیار خوب با زبان بدن نقش افرینی میکرد.

بیوگرافی سیما تیرانداز بازیگر و همسر اول و دومش +علت طلاق و ازدواج مجدد

او در رشته ادبیات نمایشی تحصیلکرده و کارشناسی آن را از دانشگاه آزاد دریافت نموده است

این خانم هنرمند همچنین در مقطع کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی و بازیگری تحصیل نموده و موفق شده فوق لیسانس آن را از دانشگاه سینما و تئاتر دریافت کند.

شروع فعالیت سیما تیرانداز

ایشان در سال ۱۳۶۷ با نمایش‌های آموزشی در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما فعالیت هنری خود را آغاز کردو  با گلاب آدینه که به عنوان جاری سابقش محسوب می شد در اوایل سال های هنری اش همکاری داشت و با بازی در نقش های کوتاهی در فیلم سینمایی هامون به کارگردانی داریوش مهرجویی اولین تجربه خود را در سینما کسب کرد و بعد از آن مجدداً در فیلم سینمایی بانویی که توسط آقای داریوش مهرجویی کارگردانی شده بود بازی کرد

بیوگرافی سیما تیرانداز بازیگر و همسر اول و دومش +علت طلاق و ازدواج مجدد

اوج درخشش سیما تیرانداز در فیلم سینمایی سایه های هجوم به کارگردانی احمد امینی در سال ۱۳۷۱ بود فیلمی که در آن با بازیگرانی همچون مجید مظفری و مهدی محمدی بازی می کردند

خانم سیما تیرانداز برای درخشش در این فیلم موفق شد در یازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر به عنوان نامزد جایزه بهترین بازیگر زن کاندید شود.

لیست فیلمهای سینمایی

فیلم های سینمایی جاده عشق و پاداش سکوت نیز از از دیگر کارهای هنری این خانم هنرمند محسوب می شود

فیلم عطر داغ در سال ۱۳۹۶ آخرین فیلم خانم سیما تیرانداز در سینما بوده است فیلمی که توسط علی ابراهیمی کارگردانی شده و در آن بازیگران شناخته شده همچون بهاره کیان افشار و شهرام حقیقت دوست بازی می کنند.

همچنین ببینید:

  • هامون (داریوش مهرجویی ۱۳۶۸)
  • بانو (داریوش مهرجویی ۱۳۷۰)
  • سایه‌های هجوم (احمد امینی ۱۳۷۱)
  • جاده عشق (رجب محمدین ۱۳۷۲)
  • پاداش سکوت (مازیار میری ۱۳۸۵)
  • شکلات داغ (حامد کلاهداری ۱۳۸۸)
  • به امید دیدار (محمد رسول اف۱۳۹۱)
  • ع ش ق (قاسم جعفری ۱۳۹۳)
  • وروجک‌ها (فرزاد اژدری ۱۳۹۳)
  • فراری (علیرضا داوودنژاد ۱۳۹۴)
  • ماجان (رحمان سیفی‌آزاد ۱۳۹۵)
  • پشت دیوار سکوت (۱۳۹۵) در عنوان بندی نیامده
  • به وقت خماری (۱۳۹۶)
  • عطر داغ (۱۳۹۶)

بیوگرافی سیما تیرانداز و همسرش مجید جوزانی + علت طلاق از همسر اولش

سریالهای سیما تیرانداز

خانم سیما تیرانداز در سال ۱۳۶۶ با سریال آیینه که در فصل سوم تولید شده بود وارد تلویزیون شد

این سریال توسط غلامحسین لطیفی کارگردانی شد خانم سیما تیرانداز موفق شد در اولین تجربه تلویزیونی خود با بسیاری از بازیگران شناخته شده ایران همچون اسماعیل محرابی و فردوس کاویانی و ایرج طهماسب و پوراندخت مهیمن و گوهر خیراندیش و ثریا قاسمی هم بازی شود و در سال ۱۳۷۰ در سریال پنجره رو به آفتاب دومین گام خود را در تلویزیون برداشت این سریال توسط حسین مروی کارگردانی شد و در سال ۱۳۷۰ از شبکه دوم سیما بر روی آنتن رفت.

بیوگرافی سیما تیرانداز و پسرش رایان

شهرت با سریال حلقه سبز

شهرت خانم سیما تیرانداز در سریال حلقه سبز بود سریالی که در آن بازیگر نقش اول بوده و در کنار حمید فرخ نژاد بازی می کرد

حلقه سبز که از سریال های خاطره انگیز تلویزیونی در سال ۱۳۸۵ بود که توسط ابراهیم حاتمی‌کیا ساخته شده بود این سریال از شبکه سوم سیما پخش شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

بیوگرافی سیما تیرانداز و علت طلاق از همسرش +همسر دومش مجید جوزانی

این سریال در واقع داستان سفری جالب به اعماق معنا و مفهوم واقعی حیات است. داستان این سریال در مورد جوانی است معلول که دچار مرگ مغزی شده و پزشکان در صدد انتقال قلب او به یک گیرنده قلب بر می‌آیند. روح حسن مخالف این کار است زیرا می‌داند در این صورت باید به عالم دیگری هجرت کند. یک دانشجو پزشکی به نام گلبهار قادر به دیدن و ارتباط با روح حسن است. او در قبال درخواست حسن برای انتخاب گیرنده قلبش به حسن کمک می‌کند.

بازیگر نقش انیس در سریال ستایش

سیما تیرانداز در سریال ستایش بازی بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشت به دلیل استقبال گسترده مخاطبان تلویزیونی از آن در سه فصل تولید شد و خانم سیما تیرانداز نقش انیس را بر عهده داشت این سریال توسط سعید سلطانی کارگردانی شد و از شبکه سوم سیما پخش گردید.

عکسهای جنجالی سیما تیرانداز و عکس بی حجابی

همسر سیما تیرانداز

خانم سیما تیرانداز در سال های اواخر دهه شصت با آقای ناصر هاشمی بازیگر سرشناس کشورمان ازدواج کرد اما بعد از مدتی ازدواج آنها به جدایی انجامید

او بعد از چند سال با آقای مجید جوزانی ازدواج کرد حاصل ازدواج آنها یک فرزند پسر به نام رایان می باشد.

گفتگوی خواندنی

خانم بازیگر تا به حال سه بار تندیس بهترین بازیگر زن جشنواره تئاتر فجر را به خانه برده است و یک بار هم نامزد جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول جشنواره یازدهم فیلم فجر شده که موفق به شکار سیمرغ نشد.

عکس بی حجابی سیما تیرانداز بازیگر

جواب های گرم و صمیمی خانم تیرانداز به سوالات ما را در ادامه بخوانید.

طولانی ترین روز زندگی تان کی بود؟ چرا به نظرتان اینقدر طولانی آمد؟

– هر موقع منتظر یک خبر فاجعه آمیز بوده ام، طولانی ترین روز زندگی ام بوده، خیلی از این روزها داشتم ولی روزهایی که خیلی به نظرم طولانی می رسند، روزهای امتحانند، روزهایی که بعدازظهر امتحان دارم، صبح تا بعدازظهر خیلی طولانی می گذرد.

اگر آخرین بازمانده زمین باشید، چه کار می کنید؟

– برای حفظ بقا تلاش می کنم. سعی می کنم چیزهایی پیدا کنم که حداقل زنده بمانم. اول می خواستم بگویم که می دوم و ذوق می کنم اما بعد که فکر کردم، دیدم کار عاقلانه این است که اول سعی کنم زنده بمانم!

عکس بی حجابی سیما تیرانداز بازیگر

می خواهید به سیاره دیگری سفر کنید، فقط می توانید یک چیز با خودتان ببرید، چه چیزی را همراه تان برمی دارید؟ چرا؟

– اگر بخواهم فقط یک چیز بردارم، قطعا اول بچه ام را می گذارم زیر بغل و می برم ولی اگر قرار باشد وسیله ای را با خودم ببرم احتمالا تلویزیون را می برم. البته بین تلویزیون و تلفن یک مقدار شک دارم ولی حتما یکی از این دو وسیله است.

عکس پسر سیما تیرانداز

اگر فردا صبح از خواب بیدار شوید و بفهمید صندوق دریافت مسیج هایتان در فیس بوک یا وایبر و … به صورت عمومی درآمده، چه کار می کنید؟ چیزی هست که بابت آن خیلی نگران شوید؟

– قطعا یکسری حرف های خصوصی و یکسری غیبت هایی هست که آدم با دوست ها و آشناهایش دارد و اگر اینها عمومی شود، حتما نگران می شوم. خیلی احساس بدی است اگر یکسری افراد اینها را ببینند و آدم خبر نداشته باشد. آنقدرها هم بد نیست اما وقتی خودت خبر داری اوضاع خیلی بدتر است.

تجربه بازی سیما تیرانداز در فیلم هامون

خوشبختانه زمان بازی در فیلم هامون آنقدر سنم کم بود که خیلی دلهره بازی نداشتم.با بازیگران آشنا نبودم البته آن موقع نه آقای خسرو شکیبایی آن‌قدر فوق ستاره بودند و نه خانم بیتا فرهی! در حقیقت نمی‌دانستم در چه کار مهمی بازی می‌کنم. خوشبختانه برخلاف نسل امروز که یک چیزهایی برایشان مهم‌تر از چیزهای دیگر است، ولی برای من خود بازیگری در اولویت است. هیچ‌‌وقت فکر نکردم کجا بازی کرده‌ام و با چه کسی بازی می‌کنم. همیشه و در هر جایی خود بازیگری برایم جلوتر از هر افتخار دیگری بوده و همین مسئله باعث می‌شد در نقش‌آفرینی‌هایم راحت باشم و با آرامش بیشتری کار کنم. حتی در مقابل مرحوم آقای خسرو شکیبایی و آقای انتظامی با آرامش بازی کردم. در واقع انگیزه بازیگری باعث شد که خودم را مقابل بزرگانی که با آنها بازی می‌کنم نبازم.

واکنش بقیه افراد گروه بعد از بازی در هامون

من خیلی جوان بودم و عوامل کار من را به چشم یک دختربچه نگاه می‌کردند اما هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم که آقای انتظامی به من گفتند که آینده روشنی را برای تو می‌بینم و می‌دانم خیلی موفق می‌شوی. ایشان همیشه این لطف را به من داشتند و به من دلگرمی می‌دادند و به من می‌گفتند که تو دختر بااستعدادی هستی.

فکر می‌کنم با اینکه کم‌سن بودم اما همیشه انتخاب‌های خوبی داشتم. در دوره دبیرستان پدرم درمورد تحصیل من هیچ تصوری جز رشته تجربی و ریاضی نداشت و من بعد از گذراندن سال اول با تمام مخالفت‌های پدرم تصمیم گرفتم به هنرستان بروم. این خودم بودم که برای زندگی‌ام راه موردعلاقه‌ام را انتخاب کردم و وقتی در رشته موزه‌داری و نمایش در دانشگاه قبول شدم پدرم باز هم اصرار داشت که رشته موزه‌داری را دنبال کنم. اما خب انتخاب من تحصیل در رشته نمایش بود. باز هم می‌گویم خوشبختانه انتخاب‌های زندگی‌ام انتخاب‌های درستی بوده است. دلیل این اتفاقات خوب را نمی‌دانم شانس بدانم یا تقدیر خوب.

بازی سیما تیرانداز در سریال در چشم باد

در بیوگرافی سیما تیرانداز آمده است : سیما تیرانداز در سال 1387 در 38 سالگی در سریال در چشم باد نیز بازی کرده است. سیما تیرانداز این‌بار با مسعود جعفری‌جوزانی یعنی کارگردان سریال در چشم باد و هنرمندانی چون پارسا پیروزفر، شیرین صفری، ارسلان قاسمی و مصطفی زمانی همکاری داشت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *