بیوگرافی سیمین هاشمی همسر (سابق) مسعود فروتن +علت طلاق

بیوگرافی سیمین هاشمی همسر (سابق) مسعود فروتن +علت طلاق

بیوگرافی سیمین هاشمی همسر (سابق) مسعود فروتن +علت طلاق و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی سیمین هاشمی

خانم سیمین هاشمی گوینده (سابق) رادیو و تلویزیون ایران میباشد که در دهه پنجاه و شصت در تلویزیون ملی ایران و بعد از انقلاب در شبکه اول سیما کار گویندگی را انجام میداد .

بیوگرافی سیمین هاشمی همسر (سابق) مسعود فروتن +علت طلاق

او در دهه پنجا با آقای مسعود فروتن کارگردان و بازیگر سرشناس کشورمان ازدواج کرد و صاحب یک فرزند دختر به نام تورنگ فروتن شد بعد البته زندگی مشترک ایشان با آقای مسعود فروتن چندان دوامی نداشت و در نهایت از یکدیگر طلاق گرفتند و خانم هاشمی به همراه دخترش برای همیشه به امریکا مهاجرت کردند.

دخترش در رشته پزشکی تحصیل میکند و در کنار مادرش زندگی میکند.

آقای مسعود فروتن در تلویزیون درباره همسر و دخترش صحبت کرد و از اینکه از انها دور است ابراز دلتنگی کرد و گفت که از اینکه از همسر جدا شدم پشیمانم.

وقتی من و همسرم از هم جدا شدیم

سالهاست که رویا ندارم. سالهاست اگر خواب می بینم خیلی یادم نمی ماند ولی سالهاست که وقتی دخترم را خواب می بینم دلم میخواهد بخوابم شاید ادامه خوابم را ببینم. سالها را نمی شمارم. نمیدانم کی بود؟ هم خیلی دور دورها بود هم انگار همین چند لحظه پیش بود. وقتی من و همسرم از هم جدا شدیم. هر دوی ما دلمان میخواست با دخترمان باشیم. او به دلیل اتفاقات زندگیش کوچ کرد و رفت و همه دلش را در زندگی من باقی گذاشت…او آن طرف بی تابی می کرد و دخترم اینجا مادر میخواست و نداشت و من آخر حرف پریچهر خواهرم را گوش کردم که برایم نوشت:«دختر برای بزرگ شدن مادر میخواهد چون الگو لازم دارد و اگر بدون مادر بزرگ شود هویت نخواهد داشت.»

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *